Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten autoilija voisi estää yli 3e polttoaineenhinnat ensi hallituskaudella?

Vierailija
13.01.2023 |

Onko muuta vaihtoehtoa kuin äänestää PS tai KD jotka ainoina puolueina ovat avoimesti vastustaneet maailman korkeinta autoilun verotusta? Ainakin olis nyt hyvät mahikset saada PS hallitukseen.

Polttoaineen lisäksi on vielä riski suuriin korotuksiin ajoneuvo tai käyttövoimaveroihin jotka nekin älyttömiä koska eivät huomioi ajomäärää. Samalla plugareilla ajetaan pääosin bensalla alhaisilla veroilla mutta saman saastuttaen.

Punavihreät tietenkin ensimmäisenä olisivat taas kurittamassa autoilijaa, Keskusta tuntuu hyväksyvän tämän ja Kokoomus taas perinteisesti puolustaa vain rikkaita uusien autojen ostajia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä PS

Vierailija
2/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis aidosti huolissani siitä kannattaako enää käydä töissä jos autoilun verotusta vielä nostetaan, palkka korkeintaan keskitasoa mutta nytkään ei oikein ole varaa kunnolliseen asuntoon kun olen yksinasuva. Ei kiinnostaisi käydä stressaavassa työssä 40h viikossa jotta saisi elää jossain rotanloukussa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättyisi jos ensi hallituskaudella saadaan jopa 50c veronkorotus polttaineisiin jos punavihreät päästetään hallitukseen. Kokoomuskin parempi vaihtoehto.

Vierailija
4/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieselvero nyt ainakin heti pois. Sille ei perustetta enää ole, kun pumppuhinnoilla verohelpotukset poistettu.

Vierailija
5/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieselvero nyt ainakin heti pois. Sille ei perustetta enää ole, kun pumppuhinnoilla verohelpotukset poistettu.

Nykyisillä pumppuhinnoilla saisi poistaa kaikki vuosittaiset verot, sekä ajoneuvo että käyttövoimaveron. Paljon ajavat/saastuttavat maksavat jo suuria summia veroja polttoaineen muodossa. Suomi taitaa olla harvoja maita missä jopa auton omistamisesta joutuu maksamaan veroa.

Vierailija
6/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä siitä päästään loppumaan EI ÄÄNIÄ KOKOOMUKSELLE NIIN EIVÄT PÄÄSE KURITAMAAN DUUNAREITA EIKÄ VÄHÄVARAISIA.... PASKAN PUHUJIA OVAT KOKOOMUSLAISET.YKKÖSENÄ ITSE PIRU ORPO

Vierailija
7/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä siitä päästään loppumaan EI ÄÄNIÄ KOKOOMUKSELLE NIIN EIVÄT PÄÄSE KURITAMAAN DUUNAREITA EIKÄ VÄHÄVARAISIA.... PASKAN PUHUJIA OVAT KOKOOMUSLAISET.YKKÖSENÄ ITSE PIRU ORPO

Toisaalta jos se duunari tai vähävarainen eläkeläinen tarvii autoa liikkuakseen, niin demarit kyllä kurittää heitä enemmän. Eläkeläisäitini juuri selosti kuinka eläkkeen hiljattainen korotus ei riitä kattamaan autoilun kallistumista. Osittain ehkä vieläkin johtuu maailmantilanteesta bensan hinta, mutta kyllä nykyhallitus teki myös vuosituhannen suurimman korotuksen bensaveroon.

Vierailija
8/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rasismia on se että autoilijalle jäisi vähän ylimääräistä rahaa, niin kai olen sitten rasisti.

Vierailija
9/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
10/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä cockoomusts saat Vihreät ja Demarit. Äänestämällä pers saat cokc.

Vierailija
11/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto hysteriassa rankaistaan autoilijoita, ei mahda mitään. Venäjän puoleltakaan ei pääse hakemaan halvemmalla, eipä auta kuin koettaa äänestää puoluetta joka lupaa hintoja alemmas

Vierailija
12/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan antaa lisää rahaa afrikkaan ja nostaa veroja. T. Vasemmisto

Vierailija
13/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisillä pumppuhinnoilla saisi poistaa kaikki vuosittaiset verot, sekä ajoneuvo että käyttövoimaveron. Paljon ajavat/saastuttavat maksavat jo suuria summia veroja polttoaineen muodossa. Suomi taitaa olla harvoja maita missä jopa auton omistamisesta joutuu maksamaan veroa.

Kivaa maksaa veroa auton omistamisesta, ja sitten vielä maksaa käyttövoimaveroa siitä ilosta että pääsee tankkaamaan aseman kalleinta polttoainetta.

Vierailija
14/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaa Vihreitä, SDP:tä eikä Vasemmistoliitoa kannata äänestää.

Vierailija
15/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tolkku tähän autoilijoiden kuritukselle on saatava. Suomessa on jo valmiiksi paljon työttömiä, entäs sitten kun autolla töihin kulkevat jäävät kotiin liian kalliiden työmatkakulujen takia? Ei ole kovin pitkälle ajateltu näitä asioita.

Vierailija
16/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sdp sanna huitaa että ps porukka on rasistipuolue .

Eikö tämä kerro kaiken oleellisen olevasta päähenkilöstämme.

Eikö kukin henkilö edusta vain itseään , eihän toimitusjohtajan möläytys kerro varastohenkilö x ajatusmaailmasta yhtään mitään.

Näköjään kaikki pöllöt silti kukkuu tuolla hallituksen riveissä.

Vierailija
17/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rasismia on se että autoilijalle jäisi vähän ylimääräistä rahaa, niin kai olen sitten rasisti.

Samoin. Kannatan myös ajatusta siitä, että sosiaaliturva kuuluu vain suomalaisille ja kehitystyöhön uppoavat miljardit täytyy käyttää meidän oman maan asioiden parantamiseen (esimerkiksi terveydenhuoltoon). Olen näiden puheiden myötä rasisti.

Vierailija
18/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Kannatan myös ajatusta siitä, että sosiaaliturva kuuluu vain suomalaisille ja kehitystyöhön uppoavat miljardit täytyy käyttää meidän oman maan asioiden parantamiseen (esimerkiksi terveydenhuoltoon). Olen näiden puheiden myötä rasisti.

Siis kehitysapuun *

Vierailija
19/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Peltokankaan Mauri osannut ihan oman ketjun tänne tehdä? Saitteko Suomen takaisin ja bensan hinnan alas aluevaaleissa?

Vierailija
20/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tolkku tähän autoilijoiden kuritukselle on saatava. Suomessa on jo valmiiksi paljon työttömiä, entäs sitten kun autolla töihin kulkevat jäävät kotiin liian kalliiden työmatkakulujen takia? Ei ole kovin pitkälle ajateltu näitä asioita.

Toivottavasti kaikki muistavat vappusatasista huolimatta, että kansan elämä on kurjistunut ennätysvauhtia nimenomaan vasemmistohallituksen aikana. Ei tätä kaikkea voi laittaa koronan tai sodan piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi