Vastaantulevasta autosta mies vaan reteesti heitti kahvimukin tielle
jumalauta tommosia kusiaisia, jos olisin pystynyt, olisin lähtenyt mulkeron perään, repinyt sen yläs autosta kun pysähtyy, laittanut nippusiteisiin ja jeesusteippeihin, kuljettanut sen ojanpientareille ja hieronut sen naamaa jätteisiin. Sen jälkeen olisin antanut sille jätesäkin, ja laittanut sen kävelemään viikon tienpientareita keräämässä omia jätöksiänsä.
Miksi Suomessa vain kiltisti laitetaan muut keräämään näiden idioottien jäljet, tapoja varmasti olisi saada roskaajat kuriin, onhan meillä kameravalvontaa ja muita tapoja, senkun vain otetaan tollot kiinni ja laitetaan ne itse keräämään paskansa.
Kaikissa yleisötapahtumissakin vain joku muu kerää kiltisti ihmismassojenh tuottaman jätteet ja sitä pidetään normaalina. Ei ole normaalia. Tuhannen ihmisen ei pitäisi jättää roskaa maastoon sen enempää kuin yhden tai nollankaan. Tollasia kusiaisia ei ole opetettu kunnioittamaan ympäristöä, eikä ne siihen koskaan opikaan, kun joku muu tulee ja korjaa roskat.
Kyllä korpeaa tää touhu.
Kommentit (65)
Kannattaa ottaa kuva, edes rekkarista, ja laittaa kuva faceen. Auton omistajan tiedot saa rekkarilla tekstarina ja jos se on yksityishenkilö tai muu firma kuin rahoitusfirma, niin suoraa palautetta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä sain aikanaan avioeropaperit kouraan, kauppareissulla nakkasin sormukset auton ikkunasta ulos ja nauroin koko matkan kotiin.
😂
Kiitos! Vein sormukset poliisille ja sain ne kolmen kuukauden jälkeen itselleni. Ostin kultasormuksillanne matkan Lontooseen ja kävin taide- ja tiedemuseoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomessa asiat hyvin, kun idiootit saa tehdä tällaisista asioista ongelman. Täysijärkisten pitäisi jopa noudattaa idioottien keksimiä sääntöjä.
Kummat ovat idiootteja, Suomen kauniin luonnon sotkijat vai aiheeseen reagoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelläajavasta autosta pälli kuski heitti tupakantumpin tielle, metsäpalovaroitus ohi rutikuivahan maa on täällä ainakin edelleen, varsinainen idiootti jasen olisin voinut kertoa itselleenkin. Espoossa näin.
Heinäkuussa näin jonkun heittävän edellä ajavasta autosta palavan tumpin tienvarteen ja perään tyhjennettiin auton tuhkakuppi.
Tupakoivat eli pahimmat roskaajat.
Vinkki: tupakointi on SUURIN syöpäriski.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomessa asiat hyvin, kun idiootit saa tehdä tällaisista asioista ongelman. Täysijärkisten pitäisi jopa noudattaa idioottien keksimiä sääntöjä.
Roskaajat ovat mitä suurimpia idiootteja. Jos ei edes niin alkeellista asiaa kuin roskien laittamista niille tarkoitettuun paikkaan ymmärrä ja osaa, niin ei siellä pääkopassa kerta kaikkiaan voi olla mitään muuta kuin paskaa. No, ehkä myös jonkin verran kusta on mukana.
Edellinen puolisoni oli/on tuollainen ap:n kuvaama tapaus. Hän ei vain välitä, eikä hänellä lainkaan kolkuta omatunto moisesta. Hän vieläpä heittelee roskia omistusasunnoista koostuvan taloyhtiönsä parkkihalliin sekä pihalle, koska "siivoojistahan on maksettu".
Lisäksi hän heittelee roskia vanhempiensa omakotitalon pihalle täysin estottomasti, eikä reagoi mitenkään, vaikka olen siitä joka kerta huomauttanut ja nostanut niitä roskia maasta hänen vieressään. Hänelle olin vain "hankala ja nalkuttava".
En tiedä syytä sen käytöksen takana (puutteellisen empatiakyvyn lisäksi), mutta arvelen, että hän on voimakastahtoisena saanut aina aivan pienestä pitäen kaikki oikkunsa läpi, joten hänen vanhempansa ovat vain tottuneet kiltisti korjaamaan hänen sotkujaan.
Itsehän olen pienestä pitäen kierrättänyt ja lajitellut roskat ym. ja sitten puolisoksi sattui kyseisenlainen moukka. Erosimme sitten lopulta (se piittaamaton käytös ilmeni kaikessa muussakin).
P.S. Missä päin AP:n mainitsema tyyppi tuli vastaan? Ex-mieheni asuu pk-seudulla ja liikkuu mustalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat on kaikista pahimpia roskaajia. Joko niitä tupakka-askeja, niiden muoveja tai sitten niitä tumppeja heitellään. Hirveän näköisiä kaupunkien kadut ja mukulakivien välit, kun täynnä niitä tumppeja...
Ikävä yleistää, mutta aika usein se kuuluisa WT-väki roskaa... :|
Mene katsomaan esim. puhoksen tienoille älypää. Oikea tunkio, ei ole weetee jengiä siellä vaan rakastamiasi beeteetä senkin edeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä sain aikanaan avioeropaperit kouraan, kauppareissulla nakkasin sormukset auton ikkunasta ulos ja nauroin koko matkan kotiin.
😂Kiitos! Vein sormukset poliisille ja sain ne kolmen kuukauden jälkeen itselleni. Ostin kultasormuksillanne matkan Lontooseen ja kävin taide- ja tiedemuseoissa.
Ja pas.kan marjat! Niillä sormusrahoilla olisit päässyt bussilla naapurikaupunkiin .🤣🤣🤣
Terv. sormusten nakkelija
Vierailija kirjoitti:
Edellinen puolisoni oli/on tuollainen ap:n kuvaama tapaus. Hän ei vain välitä, eikä hänellä lainkaan kolkuta omatunto moisesta. Hän vieläpä heittelee roskia omistusasunnoista koostuvan taloyhtiönsä parkkihalliin sekä pihalle, koska "siivoojistahan on maksettu".
Lisäksi hän heittelee roskia vanhempiensa omakotitalon pihalle täysin estottomasti, eikä reagoi mitenkään, vaikka olen siitä joka kerta huomauttanut ja nostanut niitä roskia maasta hänen vieressään. Hänelle olin vain "hankala ja nalkuttava".
En tiedä syytä sen käytöksen takana (puutteellisen empatiakyvyn lisäksi), mutta arvelen, että hän on voimakastahtoisena saanut aina aivan pienestä pitäen kaikki oikkunsa läpi, joten hänen vanhempansa ovat vain tottuneet kiltisti korjaamaan hänen sotkujaan.
Itsehän olen pienestä pitäen kierrättänyt ja lajitellut roskat ym. ja sitten puolisoksi sattui kyseisenlainen moukka. Erosimme sitten lopulta (se piittaamaton käytös ilmeni kaikessa muussakin).
P.S. Missä päin AP:n mainitsema tyyppi tuli vastaan? Ex-mieheni asuu pk-seudulla ja liikkuu mustalla autolla.
Exäsi on sankarini!
Eihän kaupungin siistijöillä olisi työtä jos kukaan ei sotkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Kiitos! Vein sormukset poliisille ja sain ne kolmen kuukauden jälkeen itselleni. Ostin kultasormuksillanne matkan Lontooseen ja kävin taide- ja tiedemuseoissa.
Ja pas.kan marjat! Niillä sormusrahoilla olisit päässyt bussilla naapurikaupunkiin .🤣🤣🤣
Terv. sormusten nakkelija
No, jonkun sormuksilla kävin Lontoossa ja matka oli erittäin onnistunut.
Ehkä sormuksenne vastasivat liittoanne?
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä kommentti.
Sikailu on iljettävää!
Vinkki herjaajille: ketjussa kirjoitetaan roskaamisesta, ei tuntemastanne vihasta ulkomaalaisia kohtaan. Suosittelen, että aloitatte kyseisestä aiheesta oman ketjun esimerkiksi Yliksellä. Palstan koko nimi kuuluu kiellettyihin, mikä huvittaa minua.
Roskaaminen on typerää, alkeellista ja vastenmielistä. Käytös kertoo vain ja ainoastaan roskaajien heikosta henkisestä tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan päivätyökseen viheralueilta ja kaduilta roskia kerää. Se on lisätyö varsinaisten ylläpitotöiden lisäksi. Eikä olisi tekemisenpuutetta vaikka ei tarvitsisikaan huitoa puuhun heitettyjä muovipussiin käärittyjä koiranpaskoja viherkaistojen puiden alaoksilta. Ja tuulen kuljettaessa roskat esimerkiksi metsäalueille ne ovat ja pysyvät siellä, koska metsiä ei siivoa kuin satunnaiset vapaaehtoistahot.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt 3 kertaa eri kaupungeissa, kun auton ikkunasta lapataan kaksin käsin roskaa kadulle liikennevaloissa. Kaikissa kolmessa tapauksessa autossa oli juhlavasti pukeutuvia kulttuurihenkilöitä. Olen toki nähnyt myös kun ihan normiteini viskaa maantielle mukin & pikaruokapussin isin bemarilla ajellessaan. Valitettavasti keskuudessamme on melko runsaasti imbesillejä.
Juuri moottoritiellä edellä ajavasta autosta alkoi lentää roskaa pihalle enemmänkin. Ohitettiin auto ja mustalaisnaisiahan siellä istui.
Useampi viestini on poistunut. Mm. se, että wt-henkilöt eli valkoihoiset liikemiehet ajavat usein Audeilla tai Bemareilla. :D
47, eiköhän tietosi kerro vain ja ainoastaan sinun tilanteestasi eli siitä, että joudut ostamaan seksiä. Surullista ja säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat on kaikista pahimpia roskaajia. Joko niitä tupakka-askeja, niiden muoveja tai sitten niitä tumppeja heitellään. Hirveän näköisiä kaupunkien kadut ja mukulakivien välit, kun täynnä niitä tumppeja...
Ikävä yleistää, mutta aika usein se kuuluisa WT-väki roskaa... :|
Täällä ilmottautuu yksi wt. Minulla on aina mukana tyhjä tupakka-aski mihin kerään tumpit ja heitän sitten kerralla kaikki roskikseen. Ainakin meidän kaupungissa roskiksia on todella huonosti, joten tumppi kädessä saisi kävellä aika kauan ennen kuin roskis tulee vastaan, joten olen todennut parhaaksi kantaa omaa tumppiroskista mukana. Samoin rannalla, kerään tumpit ja roskat mennessäni pussiin, jonka olen ottanut mukaan. Mutta olen pahoillani, että olen tämmönen tupakoiva wt.
Lastenrattaissa istuva lapsi joi pillimehua, ja antoi tyhjän purkin äidilleen. Äiti viskasi sen kadulle, jolloin menin ystävällisesti "Hei, teiltä tippu tää". Äiti: "se on tyhjä". Sanoin että "Miksi opetat lapsesi roskaamaan" ja äiti vastasi "Enhän opeta, sehän ei tota olis nähnyt, jos sä et olis tullu urputtaa"
Menin ihan sanattomaksi ja äiti lähti rattaineen... mehupurkki jäi mun käteen.