Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma ulkonäkö on tärkeintä kaikessa mitä teen

Vierailija
10.08.2018 |

En koe olevani erityisen kaunis, mutta ulkonäöstä saan paljon kehuja ja siksi koen että minulla ei ole muuta annettavaa. Toivoisin etteivät kehuisi niin ei olisi ehkä kehittynyt tällaista ongelmaa.

Mulla on huono itsetunto. Laittautuminen ja korut on tosi tärkeää mulle, vain sen avulla näytän hyvältä ja saan itseluottamusta käydä missään tai tehdä mitään. Tarkoitan että siten tavallaan ihniset eivät näe miltä oikeesti
näytän. Minulla ei ole harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita. Työpäivä sujuu hyvin vain jos olen saanut laittautua kunnolla ja siihen menee paljon aikaa (muihin verrattuna). En seuraa muotia vaan koristaudun omalla tavallani ja se on se juttu. En halua olla kuten muut koska en tahdo tulla verratuksi muihin.

Vaikea tätä selittää mutta olen päässyt vaikka mustasukkaisuudesta eroon sillä etten ajattele olevani edes naisellinen enkä kaunis, olen vain vaimo, ja eri sarjassa muiden naisten kanssa joita mies pitää haluttavina. En uskalla panostaa seksiin koska pelkään etten kuitenkaan olisi haluttava vaan mies vertaisi muihin.

En tiedä saatteko kiinni tästä, en oikein itsekään tiedä mitä tämä on. Kysyisin siis onko muita joilla sama ongelma ja miten voisi tästä päästä eroon?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi