Onko itsekkäämpää olentoa kuin tupakoija?
Tupakoi aina heti ulko-oven luona, parvekkeilla, terasseilla ja heittää natsat luontoon lopuksi.
Vaikka tavallisesti vastustan holhousta, niin tupakan saisi kaikissa muodoissaan kieltää.
Kommentit (46)
Itsekkäämpiä olette te yhteiskunnan tuet ja kaupungin asunnot rohmuavat prinsessa-yh-äidit! Rahaa-rahaa-rahaa, minä-minä-minä. Mitään muuta te ette osaa. Kaikki pitää saada valmiina ja tuoda eteen. Minkäänlaista omatoimisuutta ei ole. Eniten surettaa lasten tuleva kohtalo. Teillä ei tod. ole niin väliä! :/
Vierailija kirjoitti:
Se on päinvastoin erittäin epäitsekästä lyhentää omaa elinikäänsä, että varoja muiden vanhusten hoitoon jäisi enemmän.
Kyllä niiden tupakan aiheuttamien sairauksienne hoitoonkin ehtii kulua pitkä penni, ennen kuin kuolo korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Autoilijat, jotka työntävät myrkkyjä törkeästi toisten ihmisten hengitysilmaan.
Tupakoitsijatkin työntävät myrkkyjä toisten hengitysilmaan. Auto on monelle välttämättömyys, rööki ei kenellekään.
Sellainen joka ensinnäkin lisääntyy, ja sitten vielä polttaa päälle.
Sellainen ihminen on itsekkyyden multihuipentuma joka kehtaa lisääntyä (kaikkein pahin itsekkyys), polttaa (yksinäänkin jo itsekästä) plus polttaa sitä röökiä vielä raskausaikanaan (itsekkyys plus itsekkyys potenssiin itsekkyys)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on päinvastoin erittäin epäitsekästä lyhentää omaa elinikäänsä, että varoja muiden vanhusten hoitoon jäisi enemmän.
Kyllä niiden tupakan aiheuttamien sairauksienne hoitoonkin ehtii kulua pitkä penni, ennen kuin kuolo korjaa.
Pikkurahoja verrattuna jopa vuosikymmenten pituiseen eläkepottiin - ja hoidetaan niitä tupakoimattomiakin ennen kuin lopulta kuolevat kuten tupakoitsijatkin.
Läskit.