Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustus merenrantakohteeseen, mutta sitten koko loma lojutaan uima-altaalla?

Vierailija
10.08.2018 |

Voisiko joku selittää? Joissakin kohteissa on jopa lähes tappeluita siitä, saako pyyheliinoilla tulla varaamaan uima-altaalta lepolasset heti aamukuudelta. Ei väliä, vaikka saarta ympäröisi 10 km valkohiekkaista rantaa. Tunnetko näitä ihmisiä, jotka ovat altaalla, mutta eivät suostu menemään mereen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mieheni kuoli hukkumalla ja siitä eteenpäin en ole pystynyt juurikaan uimasn muuta kuin altaassa. Saan pakokauhun omaisen kohtauksen usein muualla vedessä.

Mutta en ole kyllä ollut tappelemassa tuolipaikoista matkoillamme.

Vierailija
2/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Anna nyt ihmisten rentoutua aurinkotuolissa lomalla, jos haluavat. Voi myös olla ettei sama ihminen istu siinä tuolissa kahta viikkoa, vaikka joka päivä joku istuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri on kaunis katsella.

Vierailija
4/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Tykkään meren kohinasta, mutta inhoan hiekkaa.

Vierailija
5/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan merenrantaa, mutta en halua uida meressä enkä makoilla hiekkarannalla. Syitä: meressä on aaltoja, ja siellä on vaikea uida. Pohjassa voi olla kiviä, meressä meduusoja tai muita örkkejä, likaa ja mutaa. Rannalla tuulee, hiekka on epämiellyttävää hikisellä ja aurinkorasvaisella iholla.

Matkustan merenrantapaikkoihin nauttiakseni hyvästä meriruuasta, kauniista maisemista, kävelyistä rantakaduilla, mutta jos haluan uida tai lekotella auringossa, teen sen uima-altaalla.

Vierailija
6/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja ne videot missä jengi ryntää varaamaan tuolin. Eikö niitä nolota?

Vierailija
7/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa oli ihana olla lomalla, kun hotellissa oli uima-allas. Meren läheisyydessä tuuli puhaltelee mukavasti ja merenranta on kaunis. Itse uin meressäkin, mutta hotellilla oli kiva istuskella ja katsella, kun lapset polskuttelivat altaalla (10 ja 12). Mainittakoon vielä, että altaalla oli lisäksi hotellin henkilökuntaa valvomassa. Itse en aurinkoa otakaan. Pulahdan vain välillä altaaseen. Ei tulisi mieleenikään jäädä grillailemaan itseäni meren ääreen koko päiväksi.

Vierailija
8/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se toisaalta ympäristöystävällisempää liottaa aurinkorasvat ja muut uima-altaaseen kuin mereen.

Vierailija
9/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kauheasti tykkää uida meressä. Jotenkin se on tosi epäkäytännöllistä monella tapaa: hiekka niin kuumaa, että jalkoihin sattuu. Hiekkaa joka paikassa. Rannalla pitää olla vähintäänkin hotellin avain ja ehkä muitakin "arvo"tavaroita ja jokaisessa turistipaikassa on paljon näpistelijöitä, joten kahdestaan ollessa tylsää mennä mereen yksin, mutta tavaroita ei uskalla jättää vahtimatta. En kestä kovin pitkään auringon paahdetta ja rannalla aurinkovarjo pitää vuokrata, hotellissa niitä on usein ilmaiseksi tarjolla tai sitten muuten varjopaikkoja. Vielä bonuksena allas on usein paljon lähempänä kuin meri, vaikkei se merikään välttämättä kovin kaukana olisi.

Miksikö sitten edes mennä rantakohteeseen? Koska uima-altaita ei kovin usein ole kaupunkikohteiden hotelleissa ja koska meri on kiva. Kyllä mä tykkään silti kävellä rannalla ja etenkin mun mies tykkää olla veden äärellä.

Vierailija
10/10 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan merta! Uin, purjehdin, istun ja vain ihailen kaikin tavoin. Altaalla saatan käydä aamu- ja iltauinnilla jos vuokratalomme ei ole ihan rannassa. Hiekka ei haittaa, sen saa puisteltua pois, kuumuuden vältän varvastossuilla tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi