Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ikåvältä :(

Vierailija
10.08.2018 |

Minun pitäisi nyt nauttia lomamatkastani, mutta silti itkettää :(

Tapasin noin kolme vuotta sitten yhden miehen netissä. Ei ollut mikään treffipalsta vaan pyysin ihmisiltä neuvoja yhteen pulmaani ja jossakin vaiheessa kyseinen mies ehdotti kirjoittelua. Hänen aloituksensa oli hieman pelottava mielestäni, koska hän kertoi heti alkuun isänsä olleen väkivaltainen ja toivoneensa tämän kuolema ja kuolikin hänen ollessaan lapsi. Siksi mietin kannattaako kirjoittaa ollenkaan, mutta ajattelin antaa hänelle silti mahdollisuuden. Asuimme aika kaukana toisistamme ja siksi tapaaminenkin oli vaikeampaa. Kirjoittelimme noin kuukauden kunnes tapasimme tapaamista julkisella paikalla. Hän alkoi ehdottaa jo ennen ensitapaamista risteilyä ja kun päätimme ensitapaamisesta, silloinkin harmitteli, että minun lähdettävä jo saman illan aikana. Tämä oli minusta kummallista, koska emme olleet koskaan edes tavanneet. Hänellä ei ollut ollut aiemmin naista elämässään eikä minullakaan miestä.

Edellä mainitut asiat siis aiheuttivat minussa epäilystä ja ensitapaamisesta lähtien pidin vähän kummallisena koko tyyppiä, mutta päätin siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa. Oli aina silti kiva tavata ja kirjoitella, mutta koskaan ei tullut ihastuksen tunnetta tavatessamme vaan tuntui hyvin luonnolliselta tavata.

Tapasimme parin kuukauden välein aina julkisella paikalla etäisyydestä johtuen ja jo kahden tapaamisen jälkeen ehdotti yöpymistä hotellissa. Koko ajan oli tunne, että haluaako hän mitään muuta kuin sitä yhtä asiaa minusta.

Koska epäilyisäni johtuen en suostunut hänen ehdotuksiinsa risteilystä tai vierailusta luonaan, hän ilmoitti vähän yli vuoden päästä tavanneensa toisen naisen, mutta olevansa tällä hetkellä vain ystävä hänen kanssaan. Olin järkyttynyt, mutta päätin silti katsoa, jos tästä siitä huolimatta tulisi vielä jotain. Kävin lopulta miehen luona ja silloinkin pidin häntä outona, vaikka käyttäytyikin ihan asiallisesta. Mitään välillämme ei ollut tapahtunut eikä kyläilynkään yhteydessä siis. Myöhemmin hän ilmoitti naisen pyytäneen häntä muuttamaan luokseen, mutta silti olivat edelleen vain ystäviä. Parin kuukauden päästä tästä oli pakko kysyä onko heillä suhde ja järkytyksekseni asia paljastui niin.

Nykyinen tilanne on, että he ovat ostaneet yhteisen asunnon, mutta silti olemme pitäneet yhteyttä miehen kanssa. Asumme nykyään jopa samassa kaupungissa ja hän on käynyt luonani joka viikko tai olemme tavanneet kaupungilla. Välillä kuten tänään lomamatkalla ollessani tulee ikäviä tunteita siitä, jos hän ei koko päivään vastaa viesteihini, kun itse olen innoissani esimerkiksi kuvia laittanut :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi