Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikropettämisen tunnusmerkki?

Vierailija
01.09.2023 |

IS:n jutussa luki näin;

"Oletko joskus jättänyt kertomatta juuri tapaamallesi ihmiselle, että olet parisuhteessa?"

Kyllä, olen. Olenko siis mikropettäjä? Miten se liittyy esim. harrastukseeni, jossa tapaan ihmisiä joille en ole kertonut olevani naimisissa? Itsekään en tiedä, että onko heistä kaikki naimisissa/parisuhteessa. Pitäisikö siis siviilisääty käydä ilmoittamassa luokan edessä heti kun menee esim. uudelle kielikurssille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

"Moi mä olen Mirkku ja minähän olen varattu"

Vierailija
2/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko käsite on naurettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen mikromeisselilläni jyystänyt vierasta naista, niin kyllä myönnän olleeni mikropettäjä.

Vierailija
4/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon saman ja ajattelen ihan samoin. Ei minun siviilisäätyni kuulu muille ihmisille. Jos joku yrittää iskeä, niin osaan kyllä ilmoittaa, ettei kiinnostus ole molemminpuolinen ilman että minun tarvitsee vedota parisuhteeseeni. Se, että juttelen jonkun kanssa joka mahdollisesti kuvittelee minun olevan sinkku, ei ole puolisoni pettämistä.

Vierailija
5/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on taas uusi keino syyllistää ylitunnollisia naisia. Näit kuumaa unta julkkiksesta - mikropettäjä!!!! Ajattelit levottomia illalla ennen nukahtamista - miiiikrooopettäjä! Muistelit kivaa lomamatkaa eksän kanssa? Hyiiiii sinua!

Muista keskustella aina näistä kaikista virheistäsi puolisosi kanssa asiaa syvällisesti analysoiden, vain siten voit saada syntisi anteeksi.

PS. myymme terapiapalveluita, jotka sopivat just tähän tilanteeseen, 150€/h!

Vierailija
6/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen mikromeisselilläni jyystänyt vierasta naista, niin kyllä myönnän olleeni mikropettäjä.

Olet makropettäjä vaikkakin mikrolla pettävä.

Vierailija
7/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses nyt tätäkin taas.

Vierailija
8/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli tietää, kysykää siltä!

Vierailija
9/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vähäistä jos mikrometrillä sitten mitataan.

Vierailija
10/10 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uudelle ihmiselle kuulu, olenko parisuhteessa vai ei. Ihan niin kuin ei kuulu kumppanilleni, jos tapaan uuden ihmisen.