Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kohta on taas joulu!

Vierailija
09.08.2018 |

Oletteko jo ostaneet lahjoja? Ajattelin ensi viikolla pistää jouluvalot kun illat hämärtyvät

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä jo kolmella on koristevalot ulkona. Itselläni on vain sisällä kaksi koristevalosarjaa yövaloina.

Vierailija
2/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti jouluihmisiä, mutta olen tässä jo katsellut noita lyhtyjä ja niiden paikkoja ulkona. Kynttilöitäkin on valmiina.Tuikkuja olen poltellut iltaisin jo n.2:n viikon ajan. Suunnittelen myös jouluasetelmia pöydille, että kyllä se joulu jo mielessä kangastelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä jo pari lahjaa ostanut.

Vierailija
4/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihanaa. Olen kyllästynyt jouluun. On kaksi vaihtoehtoa, joko joulu erittäin matalalla profiililla, ilman aikaa vievää höössäämistä kotona tai joulu ulkomailla, ilman järjestelyjä.

perheen äiti

Vierailija
5/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa metatyötä. Ulkoistan.

vaimo

Vierailija
6/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää katsella Aki Express että lahjat ehtii tulla Suomeen. Myös koristeet nyt tarjolla!

Vierailija
7/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään mietin, että on vain 3 kokonaista kuukautta Jouluun!

Vierailija
8/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana joulu. <3 Ja koko ihana syksyinen joulunodotusaika on vielä edessä! Tämä on ihanaa aikaa, kun se joulukutkutus alkaa hiljalleen heräillä. 

Vierailija
9/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ihanaa! <3 Tsekkasinkin ensimmäisen kerran n. viikko sitten montako yötä jouluun vielä on; tänään aattoon on 135 yötä. En ihan vielä viitsi alkaa joulusta sekoilemaan, mutta yleensä se 100 yön raja on se, jonka jälkeen en meinaa pysyä housuissani. Ja onhan tässä ennen joulua vielä ihana syksykin, ja Halloween, ja onpahan nuo omat synttäritkin vielä edessä. Syyskuun 1. eteenpäin todella alkaa paras aika vuodesta. <3

Vierailija
10/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun löytyy muitakin jouluhöpsöjä! En ole vielä konkreettisesti tehnyt mitään, mutta mieleen on jo hiipinyt lämminhenkinen joulun odotuksen häivähdys. Ruokia ja tunnelmaa olen miettinyt, lahjojakin lapsille. Itselleni toivon vain herkkuja, sillä mitään turhaa tavaraa en kaappiini halua.

Vierailija
11/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varsinaisesti jouluihmisiä, mutta olen tässä jo katsellut noita lyhtyjä ja niiden paikkoja ulkona. Kynttilöitäkin on valmiina.Tuikkuja olen poltellut iltaisin jo n.2:n viikon ajan. Suunnittelen myös jouluasetelmia pöydille, että kyllä se joulu jo mielessä kangastelee!

Lisäisin vielä, että vietämme mieheni kanssa muuten joulun matalalla profiililla. Emme ostele lahjoja emmekä hössötä. Keskityn muuten luomaan joulun asetelmilla ja kynttilöillä. 

Vierailija
12/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta metritolkulla Kuusamossa, takka, puusauna, kelkka ja pulkka, lumityöt, kynttilät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi