Suurin voittosi valtion Veikkaus oy:lta?
Onko pelit täyttä filunkia.. Ainakin nämä onlinegamet eli digit arvonnat vaikuttavat siltä. Ebingot sun muut. Aina samat nimet jatkuvina tuurihaukkoina. Ei mene todennäköisyydet kohdilleen.
Oletko koskaan voittanut mitään merkittävää valtion rahankeruulaitokselta?
Kommentit (50)
Entäs nettiarvat...? Mukamas koko ajan jotkut voittaa satasia ja tonneja.. näkyy paikkakunta ja voittosumma. Itse kerran voitin pari v sitten 123 e. huijausta taitaa olla suurimmaksi osaksi
Aivan varma että tuolta et voi voittaa mitään isoa, kyllä koneet osaa laskea.
Kuullut joskus aikoinaan että joku voittanut lotosta 7 oikein. Digipelien aikana en ole edes kuulluut mitään.
Kerran Lotossa 57 euroa.
Silloin tällöin näin 10-17 euron voittoja.
Muutama viikko sittem voitin 5000 € Kenosta.
Lomatonnista 1000 euroa kerran, pelaan silloin tällöin. Kenosta kolme kertaa satasen, synttäreistä 200 e. Lisäksi pikkusummia lähinnä Kenosta ja kaikki tai ei mitään pelistä.
Se kun kerran päätin, etten enää laita viikoittain 10 euroa lottoon. Vuoden päästä olin jo 520€ voitolla!
Kokeilin e-bingoa tänään tosi pitkästä aikaa. Sain jaetun ekan rivin, 6,60. Kuitenkin melle osu lappu, jolla olis voinut saada jackpotin. No eihän ne kirotut numerot koskaan tulleet.
Onhan noita yli tontun voittoja monivedossa tullut muutama, mutta yllättäen aloittaja jättänyt kokonaan 1000-5000 euron voittajat kyselyn ulkopuolelle. Mikä oli kyselyn tarkoitus?
Kovasti veikkaus joutunu alkaa nykyaikana "voittajia" mainostamaan kun ei kukaan tiedä oikeasti voittaneita, ei tutut eikä tutuntutut jne. jepjep hyvin ne vetää.
Surkea ylläpidon laittama viestiketju, jolla pyritään saamaan tietoon miljoonavoittajien ip-osoitteet ja siten henkilöllisyydet.
0/5.
200 000 euroa Jokerista. Ei sitä tutut tiedä, osa ystävistä tietää, mutta eivät kaikki. Asunnon ostin niin raha ei näy missään tutuille. Luulevat että on asuntolainaa, mutta ei ole.
En ole voittanut mitään isoja voittoja vaikka pelannu aika paljon ja alkaa jo kyllästyttää nuo pelit. Oli jo vuoden tili kiinni ja taitaa mennä uudestaan. Palautusprosentit tosi surkeita varsinkin veikkauksen peleissä, raylla vähän parempi. Usko isoihin voittoihin menny ajat sitten.
Vaihtoehto yli 1000€ puuttui!
10 000mk voitin vuonna 1995 ässäarvasta.
Hassua kyllä, olen voittanut RAYltä useita kertoja enemmän kuin kertaakaan Veikkaukselta.