Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunne ENSIMMÄISTÄKÄÄN työtöntä --- olenko onnen ihminen?

Vierailija
09.08.2018 |

Heheh, näin on marjat. YHTÄÄN työtöntä en tunne!

Marjatta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
22/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne nuorempaa 20-50 v, mutta tätä vanhempia tiedän joitain sukulaisia. Odottavat eläkkeelle pääsyä yt:n jälkeen tai eivät jaksa enää ruumiillista työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä en tunne yhtäkään työssäkäyvää ihmistä enää nyt kun olen työtön. Vaikutatte niin svittumaisilta. Ps. Nauran katketakseni kun itsekin päädytte samaan jamaan. Ei kannattaisi olla ylimielinen, se kostautuu.

Vierailija
24/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden. Ei ihan korreloi työttömyysprosenttien kanssa henkilökohtainen kokemus.

No...kaikki normaalit ihmiset tietää, minkälaisia tyypilliset työttömät ovat.

Vierailija
25/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden. Ei ihan korreloi työttömyysprosenttien kanssa henkilökohtainen kokemus.

No... millaisia ne "tyypilliset" työttömät ovat?

Vierailija
26/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No... millaisia ne "tyypilliset" työttömät ovat?

No me piereskellään usein. Nukutaan aamulla pitkään, katellaan kaikki hyvät sarjat Netflixistä. Tuskinpa olisin katsellut työllisenä esim. Breaking Badia (10+) ja Better Call Saulia (8+).

Näin kymmeniä vuosia luusereita verorahoillani rahoittaneena täähän on tosi jes!

Ilmojakin on pidellyt siihen malliin, että melkein sääliksi käy työläisiä =)

Vierailija
27/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään tunne yhtäkään henkilöä, joka olisi joutunut oleman työttömänä yli kolmea kuukautta. Tällä hetkellä on valtava pula osaavasta työvoimasta, joten uudelleen työllistyminen on helppoa.

Toki jos laiskuus on ainoa asia minkä osaa, niin silloin toki tilanne on toinen. 

Vierailija
28/28 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään tunne yhtäkään henkilöä, joka olisi joutunut oleman työttömänä yli kolmea kuukautta. Tällä hetkellä on valtava pula osaavasta työvoimasta, joten uudelleen työllistyminen on helppoa.

Toki jos laiskuus on ainoa asia minkä osaa, niin silloin toki tilanne on toinen. 

Minä olen ollut työttömänä nyt n 3v, kukaan ei ota töihin, ei niin millään. Pitää kai alkaa prostituoiduksi että saa rahaa. Pitäisi kouluttautuakin uudelleen muttei ole hajuakaan mihin.