Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen 50+! Muutama kysymys:

Vierailija
09.08.2018 |

Minua kiinnostaa filosofiasi ja käytännön toimet ulkonäköön ja tyyliin liittyen.

- Millä tavoin hoidat ulkonäköäsi?
- Kuinka paljon aikaa/rahaa/vaivaa/ajatusta näet tyylisi eteen?
- Seuraatko trendejä/muotia?
- Käytkö kampaajalla/kosmetologilla tms?
- Mistä ostat vaatteesi ja mikä on tyylisi nk ”punainen lanka”?
- Oletko käynyt veitsen alla tai aiotko mennä?
- Millä tavoin olet aikojen kuluessa muuttanut kauneudenhoitokäytäntöjäsi?
- Onko sinulla tyyli-ikoneita?

Kaikki kiinnostaa!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,älkää lähtekö mukaan näihin provoihin.

Vierailija
62/62 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa filosofiasi ja käytännön toimet ulkonäköön ja tyyliin liittyen.

- Millä tavoin hoidat ulkonäköäsi? Puhdistan ja hoidan ihoni aamuin illoin, pesen hiukset joka toinen päivä.

- Kuinka paljon aikaa/rahaa/vaivaa/ajatusta näet tyylisi eteen? Aikaa ja vaivaa sen, minkä ”huoltotoimenpiteet” vievät. En sen kummemmin ajattele tyyliäni, koska olen omani löytänyt aikoja sitten.

- Seuraatko trendejä/muotia? En ainakaan orjallisesti. Ks. edellinen kohta.

- Käytkö kampaajalla/kosmetologilla tms? Kampaajalla parin kuukauden välein, kosmetologilla kerran kuukaudessa. Jalkahoidossa ja pedikyyrissä 4-5 viikon välein, manikyyrissä 2-3 viikon välein. Hierojalla 10 kerrran setti useamman kerran vuodessa.

- Mistä ostat vaatteesi ja mikä on tyylisi nk ”punainen lanka”? Punainen lanka on klassinen pukeutuminen. Ostan vaatteeni lähinnä Saksasta, Tanskasta ja Espanjasta.

- Oletko käynyt veitsen alla tai aiotko mennä? En, paitsi luomia poistattamassa. Nekä aio mennä, ellei tule pakottava tarve; esim. silmäluomien roikkuminen häiritsisi näkemistä.

- Millä tavoin olet aikojen kuluessa muuttanut kauneudenhoitokäytäntöjäsi? Ottanut käyttöön seerumit ja öljyt.

- Onko sinulla tyyli-ikoneita? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan