Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kuukautisten aikaan niin nälkäinen että voi vaan syödä ja syödä!

Vierailija
09.08.2018 |

Nälkä ei vaan lopu! Voisin vaan mättää ihan mitä vaan aivan koko ajan! Millä te muut tyrehdytätte loputtoman nälän? Vai annatteko vaan mennä? Itselleni pahimmat ovat ekat 3 päivää, maha vaan murisee vaikka mitä söisi!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut mulla ainakaan yhtään mitään runsasrasvainen karppaus PMS-vaivoihin. Se on jotenkin rasittavaa kun sitä saarnataan yleislääkkeeksi ihan kaikkeen, vaikka ei se kaikilla kaikkiin vaivoihin auta. 

Itselläni on valitettavasti muutama pv ennen menkkoja paitsi ruoan ahnimisen, myös ihan järkyttävä alkoholinhimo. Alkoholi helpottaakin illlalla sitä itkuista ja ärtynyttä pms-oloa, mutta seuraava päivä onkin sitten sitäkin masentavampi. Mutta aina vaan sorrun tuohon aikaan kuusta tissutteluun vaikken muuten edes halua.

Vanha ketju, mutta olipa selitysten selitys 🤣 

Vierailija
22/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös järkyttävä nälkä pms-päivinä ja kuukautisten aikaan. En normaalisti tykkää kovasti lihasta, mutta lihanhimo on noina päivinä valtava, ja kaikki umamiset maut on ihania. Pihvi valkosipulilla, paistetuilla herkkusienillä ja karamellisoidulla sipulilla, päälle siivu jotain vahvanmakuista juustoa. Raudanpuute varmaan kyseessä. Nälkä ei myöskään poistu, vaikka söisi kuinka paljon. Jos yritän syödä vähän, kädet rupeaa tärisemään ja tulee huono olo. Pudota siinä sitten painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan järjetön chipsihimo. Välillä oksetti se rasva ja suola, mutta seuraavana päivänä taas megapussi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän