Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kuukautisten aikaan niin nälkäinen että voi vaan syödä ja syödä!

Vierailija
09.08.2018 |

Nälkä ei vaan lopu! Voisin vaan mättää ihan mitä vaan aivan koko ajan! Millä te muut tyrehdytätte loputtoman nälän? Vai annatteko vaan mennä? Itselleni pahimmat ovat ekat 3 päivää, maha vaan murisee vaikka mitä söisi!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rautaa. Sitä sun keho kuitenkin himoaa

Vierailija
2/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt sellaista ruokaa, joka vain lisää nälkää.  Jätä hiilarit vähille ja syö luonnollista rasvaa. Takuulla et pysty syömään yli tarpeesi. Etkä kärsi nälästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tuollainen vaihe yleensä just ennen menkkoja, tyyliin 2 päivää ennenkuin menkat alkaa on aivan loputonta nälkää. Koska tiedostan, ettei se jatkuva syömisen tarve voi olla todellinen, koitan osittain vaan kestää sitä nälkää. Mutta syön kyllä useammin kuin tavallisesti (normaalisti syön 4-5 krt/pv, tuolloin ehkä 6-7 krt), mutta en kauheasti kerralla ja valitsen pääosin melko terveellisiä vaihtoehtoja. Lisäksi juon vettä tavallista enemmän, sekin vähän tuo kylläisyyden tunnetta. 

Vierailija
4/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos,kasvissyöjänä jätän"luonnoliset" silavat ja muut teurasjätteet himorasvailijoille mielihyvin.

Vierailija
5/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ennen kuukautisia hirvee makeanhimo.

Vierailija
6/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nälkä? EI mulla ole.Menkkoja edeltävällä viikolla on syömishimoja muttei enää menkkojen aikaan.

Vierailija
7/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama aina 3 päivää ennen kuukautisia. Nyt sama joka päivä!! Vaihtarit!!

Vierailija
8/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kiitos,kasvissyöjänä jätän"luonnoliset" silavat ja muut teurasjätteet himorasvailijoille mielihyvin.

Jätä vaan, mutta turha sitten vaivoista vinkua :)

Vierailija
9/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama aina 3 päivää ennen kuukautisia. Nyt sama joka päivä!! Vaihtarit!!

Huono ruoka.

Vierailija
10/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee tuollainen vaihe yleensä just ennen menkkoja, tyyliin 2 päivää ennenkuin menkat alkaa on aivan loputonta nälkää. Koska tiedostan, ettei se jatkuva syömisen tarve voi olla todellinen, koitan osittain vaan kestää sitä nälkää. Mutta syön kyllä useammin kuin tavallisesti (normaalisti syön 4-5 krt/pv, tuolloin ehkä 6-7 krt), mutta en kauheasti kerralla ja valitsen pääosin melko terveellisiä vaihtoehtoja. Lisäksi juon vettä tavallista enemmän, sekin vähän tuo kylläisyyden tunnetta. 

Oon tässä kaksi päivää sinnitellyt syömällä just vähän useammin pikku annoksia ja terveellisesti. Niin teen yleensä aina. Oon aika kuluttavassa työssä ja energiavajetta syntyy muutenkin, muttei nyt sentään tällaista hirmunälkää ole kuukautisten ulkopuolella. Tänään sitten sorruin heikolla hetkellä sipseihin ja heikotus ja nälkä helpotti heti ja useammaksi tunniksi.... Ihmiskeho on niin kummallinen. Vastaavasti eilen nälkään syömäni herkkusalaatti tofulla aiheutti monituntisen ärsytyksen ja otsarypyt :D

Vierailija
11/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono ruoka.

Niinkö? Ihan näin kahden lauseen perusteella teit analyysin.

Vierailija
12/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi vaivaa kuin muutamana päivänä kuukaudessa.

Vierailija
13/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo tila ole naisilla kokoajan, riippumatta kuukautisista.  ainiin, se oli kilpparihormooni ja ikä .

voimaannuin taas.

Vierailija
14/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaihe on yleensä ennen kuukautisia ja se on luonnollista, koska energiantarve on suurempi, koska kuukautisvuodon aikana nainen menettää verta noin 50 millilitraa.

Vierailija
15/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi vaivaa kuin muutamana päivänä kuukaudessa.

Mutta vaivaa kuitenkin :)

Vierailija
16/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt sellaista ruokaa, joka vain lisää nälkää.  Jätä hiilarit vähille ja syö luonnollista rasvaa. Takuulla et pysty syömään yli tarpeesi. Etkä kärsi nälästä.

Ihan ohi aiheen, mutta ei se rasvan mättäminen mitenkään autuaaksi tee. Työkaverini on tällainen rasvarasvarasva -saarnaaja ja on joka päivä niin käpy haitarissa että ihmettelen suuresti mihin hän perustaa väitteet "autuaallisesta" olostaan. Tauolla vetää grillimakkaraa ja juustoviipaleita ja näyttää harmaalta. No , mikä kenellekkin sopii.....

Vierailija
17/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä kaksi päivää sinnitellyt syömällä just vähän useammin pikku annoksia ja terveellisesti. Niin teen yleensä aina. Oon aika kuluttavassa työssä ja energiavajetta syntyy muutenkin, muttei nyt sentään tällaista hirmunälkää ole kuukautisten ulkopuolella. Tänään sitten sorruin heikolla hetkellä sipseihin ja heikotus ja nälkä helpotti heti ja useammaksi tunniksi.... Ihmiskeho on niin kummallinen. Vastaavasti eilen nälkään syömäni herkkusalaatti tofulla aiheutti monituntisen ärsytyksen ja otsarypyt :D

Rasva on best :)

Vierailija
18/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasit juuri itsekin, että usein vähärasvaista syömällä ei kroppa toimi. Rasvaa keho tarvitsee.

Vierailija
19/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohi aiheen, mutta ei se rasvan mättäminen mitenkään autuaaksi tee. Työkaverini on tällainen rasvarasvarasva -saarnaaja ja on joka päivä niin käpy haitarissa että ihmettelen suuresti mihin hän perustaa väitteet "autuaallisesta" olostaan. Tauolla vetää grillimakkaraa ja juustoviipaleita ja näyttää harmaalta. No , mikä kenellekkin sopii.....

Toki näinkin, jos ei ymmärrä, mitä on rasva. Se ei suinkaan tarkoita grillimakkaraa.

Vierailija
20/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut mulla ainakaan yhtään mitään runsasrasvainen karppaus PMS-vaivoihin. Se on jotenkin rasittavaa kun sitä saarnataan yleislääkkeeksi ihan kaikkeen, vaikka ei se kaikilla kaikkiin vaivoihin auta. 

Itselläni on valitettavasti muutama pv ennen menkkoja paitsi ruoan ahnimisen, myös ihan järkyttävä alkoholinhimo. Alkoholi helpottaakin illlalla sitä itkuista ja ärtynyttä pms-oloa, mutta seuraava päivä onkin sitten sitäkin masentavampi. Mutta aina vaan sorrun tuohon aikaan kuusta tissutteluun vaikken muuten edes halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi