Väite: turkkilainen pizza pesee italialaisen 6-0
Puolet enemmän täytettä sekä pehmeämpi pohja+majoneesi
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet enemmän täytettä sekä pehmeämpi pohja+majoneesi
Väitteesi kuuluu oikeasti näin: "Turkkilaisten tekemä Suomalaiseen makuun muokattu pitsa on parempaa, kuin aito Italiainen pitsa."
En tiedä missä olet syönyt pizzoja, mutta pari viikkoa sitten Italiassa syömäni pitsat olivat kaikki järjestäen parempia kuin Suomessa syömäni.
Olet siis syönyt pitsaa ainoastaan kotipitsassa. Siellä ei saa rahalle vastinetta. Pitsat ovat pieniä ja pohja liian ohut.
Pohjan kuuluukin olla ohut, ja pizzatkin ovat aivan sopivan kokoiset normaalia ruokavaliota noudattaville ihmisille (jotka eivät kovin usein pizzaa tietenkään edes syö).
Perhepitsa pitää ostaa jos haluaa että nälkä lähtee. Ei hyvä
Olen 100 kiloinen mies, ylipainoinen siis valitettavasti. Urheilen tosin. Silti minäkään en jaksa syödä helposti kotipizzan pizzaa. jos pizzan ostan niin siitä tulee kyllä kaksi ateriaa.
Minä olen 75 kiloinen mies normaalipainoinen mies (bmi 22,5, enkä tule kotipitsan pikkulätyistä kuin vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majoneesi pizzassa? Yrjö lentää ajatuksestakin.
Sopii täydellisesti kebabpizzan päälle. Nam
Luulin, että täällä puhutaan pizzoista, mutta täällä puhutaankin tuulipuvuille räätälöidyistä etäisesti pizzaa muistuttavista tuotteista.
Eikö se käynyt sinulle selväksi jo aloituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii täydellisesti kebabpizzan päälle. Nam
Luulin, että täällä puhutaan pizzoista, mutta täällä puhutaankin tuulipuvuille räätälöidyistä etäisesti pizzaa muistuttavista tuotteista.
Eikö se käynyt sinulle selväksi jo aloituksesta?
Mitä tarkoitat tuolla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jusst pari päiivää sittten otin pizzzan. Hyvä maiineinen kaikkki ihan kunnossa. Juustoo oli jotenkiin kumimaistaa.
Taitaa olla näpit vieläkin rasvassa
Vierailija kirjoitti:
Joskus erehdyin maistamaan pitsaa Italiassa. Olivat unohtaneet kaikki täytteet pitsasta. Pitsassa oli vain tomaattimurskaa päällä. Jäi syömättä
Olet käsittänyt pizzan aivan väärin. Se lätty mitä haet näiden lähi-itäläisten ja vastaavien paikoista, ei ole "oikeaa" pizzaa. Kannattaa perehtyä ja ottaa asioista selvää, mutta voin jo arvata; sinua ei kiinnosta lukea mitään, kun se on niin työlästä ja vaatii ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon jenkki pannupizza se pitää olla.
Eli Pohjoisvaltioissa tehty pannupizza?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus erehdyin maistamaan pitsaa Italiassa. Olivat unohtaneet kaikki täytteet pitsasta. Pitsassa oli vain tomaattimurskaa päällä. Jäi syömättä
Olet käsittänyt pizzan aivan väärin. Se lätty mitä haet näiden lähi-itäläisten ja vastaavien paikoista, ei ole "oikeaa" pizzaa. Kannattaa perehtyä ja ottaa asioista selvää, mutta voin jo arvata; sinua ei kiinnosta lukea mitään, kun se on niin työlästä ja vaatii ajattelua.
Ei se lukeminen tee pizzasta yhtään sen parempaa. Naurettavaa kantaa ohut vaalea leipä tomaatilla kuorrutettuna pöytään jos asiakas on tilannut pizzan. Huijareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzassa ei kuulu olla tonnia täytteitä päällä. Se on silloin piirakka, ei pizza
Pizza on piirakka.
Housuissas on piirakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten roiskeläppä pesee kaikki muut 10-0
Kyllä se ainakin turkkilaisen kebabpizzan majoneesilla pesee.. :)
Olet sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se lukeminen tee pizzasta yhtään sen parempaa. Naurettavaa kantaa ohut vaalea leipä tomaatilla kuorrutettuna pöytään jos asiakas on tilannut pizzan. Huijareita
Lukemalla tai muuten asioista selvää ottamalla, tietäisit että pizza ei oikeasti ole sellaista mitä Suomessa myydään pizzana. Tätä tarkoitin ja olin näköjään oikeassa, et jaksa ottaa asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla ennen kuin tuomitsee.
Luulin että tässä puhuttiin aidosta turkkilaisesta pizzasta, turkiksi pide. Olen syönyt niitä Turkissa ja on lähes yhtä hyvää kuin italialainen pizza.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tässä puhuttiin aidosta turkkilaisesta pizzasta, turkiksi pide. Olen syönyt niitä Turkissa ja on lähes yhtä hyvää kuin italialainen pizza.
0/5. Pidee on perseen pesuun tarkoitettu pesuallas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Pidee on perseen pesuun tarkoitettu pesuallas
Googlaappas pide. Se mitä sinä tarkoitat, on bidee. Tolvana.
tää on ny vähä off-topic, mut ootteks kokeillu spermaan dippailla ranskalaisii, IHAN TÖRKEEN HYVÄÄ!!
Kyllä se ainakin turkkilaisen kebabpizzan majoneesilla pesee.. :)