Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väite: turkkilainen pizza pesee italialaisen 6-0

Vierailija
09.08.2018 |

Puolet enemmän täytettä sekä pehmeämpi pohja+majoneesi

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzassa ei kuulu olla tonnia täytteitä päällä. Se on silloin piirakka, ei pizza

Vierailija
2/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzassa ei kuulu olla tonnia täytteitä päällä. Se on silloin piirakka, ei pizza

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jusst pari päiivää sittten otin pizzzan. Hyvä maiineinen kaikkki ihan kunnossa. Juustoo oli jotenkiin kumimaistaa.

Vierailija
4/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hinta on myös puolet halvempi

Vierailija
5/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene takaisin porvooseen, porvoolainen.

Vierailija
6/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jusst pari päiivää sittten otin pizzzan. Hyvä maiineinen kaikkki ihan kunnossa. Juustoo oli jotenkiin kumimaistaa.

Jaa mitä tulee oikisiinn aitoiihin napolilaisiin italialaisiiin pizzoihiin niin sellaisiaa ei edes valmisteta suomessa. Vähäb sama juttu kuun vertaa seurusteluviiniä italialaiseeen vähään kalliimpaan viiniiin. Se on vähääb eri maaailmasta sitten.

Vierailija
7/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi pizzassa? Yrjö lentää ajatuksestakin.

Vierailija
8/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mene takaisin porvooseen, porvoolainen.

En ole tuo kirjoittaja jolle vastasit, mutta hänhän on täysin oikeassa. Ei oikeaoppiseen pizzaan kuulu paksua kerrosta täytteitä.

Vierailija
9/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole juustoa vaan sellaista korviketta. Edullista.

Vierailija
10/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitteesi kuuluu oikeasti näin: "Turkkilaisten tekemä Suomalaiseen makuun muokattu pitsa on parempaa, kuin aito Italiainen pitsa."

En tiedä missä olet syönyt pizzoja, mutta pari viikkoa sitten Italiassa syömäni pitsat olivat kaikki järjestäen parempia kuin Suomessa syömäni.

Vierailija
11/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen "laatutietoinen" mielipide. Vähän sama kuin väittäisi, että Juhla-mokka on maailman paras kahvi, tai Karjala paras olut. 

Se, että pitsa on sullottu täyteen täytteitä ei kerro laadusta vielä yhtään mitään, paitsi tietysti sen, että se on aika kaukana aidosta italialaisesta pitsasta.

Tuossa vähä mallia aidosta oikeasta napolilaisesta, joka on aivan eri maailmasta, kuin ne turkkilaisten mössösekoitukset: https://www.youtube.com/watch?v=n-VRntrbypI&t=2s

Mutta joo, helmiä sioillehan nämä ovat ja aivan turhaa valistusta. Vedä sinä vaan jatkossakin niitä turkkilaisten mössöpitsoja karjalan kera, minä jatkan keskittymällä laatuun.

Vierailija
12/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle "italialainen pizza" on varmaan se Ristorante sieltä pakastealtaasta, vaiko vallan Rosson pizza?! XD

Vierailija
13/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni huonoimman pitsan söin pohjois-Italiassa pienehkössä kylässä. Pohja oli ihan v*tun ohut ja pinnalla muutama pala artisokkaa, vähän juustoa ja jotain aineksia joita en edes tunnistanut. Pitsassa ei ollut sellaista mehevän rasvaista kosteutta, jota löytyy lähikebabbilan leivisköistä. Ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan. Pitäkööt Luigit pitsansa.

Vierailija
14/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni huonoimman pitsan söin pohjois-Italiassa pienehkössä kylässä. Pohja oli ihan v*tun ohut ja pinnalla muutama pala artisokkaa, vähän juustoa ja jotain aineksia joita en edes tunnistanut. Pitsassa ei ollut sellaista mehevän rasvaista kosteutta, jota löytyy lähikebabbilan leivisköistä. Ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan. Pitäkööt Luigit pitsansa.

Kuulostaa erinomaiselta pizzalta.

Vierailija
15/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoneesia pitsassa? Kas kun ei kallen mätitahnaa :D

Vierailija
16/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizza on piirakka.

Vierailija
17/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä turkkilaisesta pitsasta mutta en aidosta italialaisestakaan, jota olen monesti syönyt Italiassa (turhaan yrittänyt löytää mieleistäni). Itse tehty pitsa on usein hyvää, ja joskus olen saanut hyvää pitsaa myös ravintolassa.

Vierailija
18/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitteesi kuuluu oikeasti näin: "Turkkilaisten tekemä Suomalaiseen makuun muokattu pitsa on parempaa, kuin aito Italiainen pitsa."

En tiedä missä olet syönyt pizzoja, mutta pari viikkoa sitten Italiassa syömäni pitsat olivat kaikki järjestäen parempia kuin Suomessa syömäni.

Järjestäen...hih! :D

Vierailija
19/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä turkkilaisesta pitsasta mutta en aidosta italialaisestakaan, jota olen monesti syönyt Italiassa (turhaan yrittänyt löytää mieleistäni). Itse tehty pitsa on usein hyvää, ja joskus olen saanut hyvää pitsaa myös ravintolassa.

Ei se kerro vielä yhtään mitään pitsan koostumuksesta, eiä varsinkaan laadusta, että se on itse tehty. Minä pyrin tekemään kotona mahdollisimman aitoa napoletana pizzaa, joka on äärimmäisen kaukana lapsuudessa äitini tekemästä peltipitsasta. Siihen välille sitten mahtuu tuhansia itse väsättyjä pitsoja, mikä milläkin reseptillä tehtyä. 

Kotona tehdyssä pitsassa haasteellisinta on saada optimaaliset paisto-olosuhteet, joita ei normi uunilla saavuteta.

Vierailija
20/76 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kerro vielä yhtään mitään pitsan koostumuksesta, eiä varsinkaan laadusta, että se on itse tehty. Minä pyrin tekemään kotona mahdollisimman aitoa napoletana pizzaa, joka on äärimmäisen kaukana lapsuudessa äitini tekemästä peltipitsasta. Siihen välille sitten mahtuu tuhansia itse väsättyjä pitsoja, mikä milläkin reseptillä tehtyä. 

Kotona tehdyssä pitsassa haasteellisinta on saada optimaaliset paisto-olosuhteet, joita ei normi uunilla saavuteta.

Tarkoitin siis minun itseni tekemää. Silloin saa mieleistään, kun tekee itse :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi