Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimuki- nyyhkytarjoukset alkoivat Torissa

Vierailija
09.08.2018 |

"Tahdon sinun mukisi 10v. lapselleni/lapsenlapselleni/tyttöystävälleni/kumminkaimanserkulleni ja siksi sinun pitää myydä se "kohtuuhintaan" eli samaan hintaan kuin kaupassa"

V*ttu jonottakaa itse !

Kommentit (398)

Vierailija
61/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ostetaan Muumin päivä-muki 1-3 kappaletta arabiastoren myyntihinnalla, koska he eivät vaivautuneet hoitamaan hommaa kotiin niin hyvin kun maksamassa ollessa tulee time out-teksti sivuille... "

Joo kyllä, jonotin itse Arabiastoressa tunnin että pääsin maksamaan, toki haluan myydä tämän noin 100 euron arvoisen mukin tuntemattomalle samalla hinnalla kuin itse ostin.

Todellisuudessa se muki on parinkymmenen sentin arvoinen posliinikuppi jossa on tökerösti tehty tuherrus kyljessä.

Vierailija
62/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuntuu olevan näitä vähävaraisia, joiden kuitenkin täytyy saada 30e:n muki mielellään halvemmalla.

https://www.tori.fi/kymenlaakso/Muumin_paiva_muki_49293044.htm?ca=18&w=3

Useinhan tässä tilanteessa myyjä määrittelee hinnan:

https://www.tori.fi/uusimaa/O__Muumin_paiva_49292886.htm?ca=18&w=3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ostetaan Muumin päivä-muki 1-3 kappaletta arabiastoren myyntihinnalla, koska he eivät vaivautuneet hoitamaan hommaa kotiin niin hyvin kun maksamassa ollessa tulee time out-teksti sivuille... "

Joo kyllä, jonotin itse Arabiastoressa tunnin että pääsin maksamaan, toki haluan myydä tämän noin 100 euron arvoisen mukin tuntemattomalle samalla hinnalla kuin itse ostin.

Todellisuudessa se muki on parinkymmenen sentin arvoinen posliinikuppi jossa on tökerösti tehty tuherrus kyljessä.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
64/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan suostu tuntemaan huonoa omatuntoa siitä, että sain itselleni mukin kahden ja puolen tunnin jonotuksen jälkeen aamuyöllä. Nämä sääliin vetoajat, ois hyvin voineet itse tulla jonon jatkoksi.

Säälin lähinnä ihmisiä jotka yötolkulla jonottaa jotain mukia.

Vierailija
65/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Sanokoot vaikka makiata paskanmarjoista mutta se ei tee siitä mukista oikeasti sen arvokkaampaa. Ainoastaan kajahtaneet akat maksaa järkyttäviä hintoja jostain mukista.

Vierailija
66/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Ihan sama, en koskaan osta trokarilta. Toivottavasti jää p*ska niille käteen. Aion esittää trokareille kiinnostunutta ja varata noutoaikoja yms. Tietenkään en koskaan ilmesty paikalle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kyllä trokareilla asiakkaita riittää :) jos sinä perut niin omapa on menetyksesi

En olis niin varma 😂 sama juttu oli stokkan ja rillimukin kanssa ja sen jälkeen moni on myynyt niitä pitkääääään ja aika mitättömillä hinnoilla 😂😂😂 Kai te tajuatte että näitä mukeja on todellisuudessa kuitenkin tehty tuhansia, vaikka hypetys saa sen näyttämään harvinaiselta 😂😂

Jos nyt välttämättä haluat ostaa trokarilta niin odota vuosi. Todennäköisesti saat reippaasti halvemmalla kuin nyt. Typerintä on nyt hätäillä ja ostaa tänään kun hypetys vääristää todellisuutta 😂

Ymmärrätkö kuinka vajaan kuvan annat itsestäsi..Vetää nyt herne nokkaan mukien takia. No joo, et varmaan tajua.

Pelkäätkö että trokaamasi mukit jää käteen? Sinä tässä vedät meloneita nekkuun kun koet tarvetta haukkua muita :,DDDDD

Vierailija
67/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, en koskaan osta trokarilta. Toivottavasti jää p*ska niille käteen. Aion esittää trokareille kiinnostunutta ja varata noutoaikoja yms. Tietenkään en koskaan ilmesty paikalle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Taisi mennä todella pahasti tunteisiin kun jäit ilman mukia :D

Mitä sitten jos menikin :,D Sulta en sellaista silti aio ostaa :,DDDDDD

Vierailija
68/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä trokareilla asiakkaita riittää :) jos sinä perut niin omapa on menetyksesi

En olis niin varma 😂 sama juttu oli stokkan ja rillimukin kanssa ja sen jälkeen moni on myynyt niitä pitkääääään ja aika mitättömillä hinnoilla 😂😂😂 Kai te tajuatte että näitä mukeja on todellisuudessa kuitenkin tehty tuhansia, vaikka hypetys saa sen näyttämään harvinaiselta 😂😂

Jos nyt välttämättä haluat ostaa trokarilta niin odota vuosi. Todennäköisesti saat reippaasti halvemmalla kuin nyt. Typerintä on nyt hätäillä ja ostaa tänään kun hypetys vääristää todellisuutta 😂

Ymmärrätkö kuinka vajaan kuvan annat itsestäsi..Vetää nyt herne nokkaan mukien takia. No joo, et varmaan tajua.

Pelkäätkö että trokaamasi mukit jää käteen? Sinä tässä vedät meloneita nekkuun kun koet tarvetta haukkua muita :,DDDDD

Ei, minulla ei ole eikä tule mukeja. Seuraan vaan mielenkiinnolla miten jotkut menevät ihan sekaisin;)

Vierailija
69/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osti 4 kpl, itselleen, äitilleen, äitilleni ja ystävälleen

Vierailija
70/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan suostu tuntemaan huonoa omatuntoa siitä, että sain itselleni mukin kahden ja puolen tunnin jonotuksen jälkeen aamuyöllä. Nämä sääliin vetoajat, ois hyvin voineet itse tulla jonon jatkoksi.

Säälin lähinnä ihmisiä jotka yötolkulla jonottaa jotain mukia.

Älä turhaan sääli. Eri asiat on erilaisille ihmisille tärkeitä, vaikka niitä ei ymmärtäisi.

Vierailija
71/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo on jotain ihan muuta kuin valmistuskustannukset.

T:yhden muumimukin omistaja

Vierailija
72/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen

https://www.tori.fi/kymenlaakso/Muumi_paiva_muki_49292637.htm?ca=18&w=3

Toihan on aivan älytön hinta että kuumeisena monta tuntia ollut jonossa. Laskee vaikka tuntipalkkaa 20 euroa, niin maksanut jo 100 euroa mukista jota ei edes saanut.

Vierailija
73/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulla ei ole eikä tule mukeja. Seuraan vaan mielenkiinnolla miten jotkut menevät ihan sekaisin;)

Uskoo ken tahtoo ;)

Vierailija
74/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin "ostan Muumin Päivä-mukin max.50 eurolla" ilmoituksiin tekisi mieli vastata "mutta kukahan sen sinulle siihen hintaan myy.."

Laita mieluummin että voin myydä ovh kun en halunnutkaan. Pääsetkö noutamaan klo 15 torin kulmalta?

Vierailija
75/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sekin päivä vielä tulee kun noita on kirpputorit väärällään ja muistellaan huvittuneena tätä hysteriaa.

Muutaman kymmenen vuoden päästä noita on kuolinpesät väärällään ja omaiset repivät hiulsiaan, että mihin ne lykkäisi.

Vierailija
76/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sun mukin arvo on 0e nyt. Hinnan määrittää ostaja. Jos joku hakee sen ilmaiseksi, sen arvo on edelleen 0e. Jos joku ostaa sen 10e, niin sen arvo on 10e. Jne..

Vierailija
77/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä mukeja on tehty kymmeniä tuhansia ja nyt trokarit pelkää, että ne jää käsiin.

Vierailija
78/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko erikoinen ilmoitus torissa päivän Muumi-mukista:

"Myydään tarpeettoman muumi muki"

😂

Vierailija
79/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi edes käsintehty niin jotenkin ymmärtäisin, mutta kyse on teollisesti valmistetusta krääsästä.

Vierailija
80/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä muumimukijuttu oikein on?

Olen ollut pois Suomesta kaksi viikkoa enkä oikein ole kartalla mistään harvinaisista mukeista.

Ne ovat kamalia.

Kuka niitä edes ostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän