Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Affair kausi 4

Vierailija
09.08.2018 |

Onko kukaan katsonut tähän astiset jaksot? Kolmoskausi oli aika riman alitus ja tuntuu, ettei tämä neloskausikaan paljon paremmaksi mene 🤔 Kauas on tultu alkuasetelmista ja Alison, joka aluksi oli pääosassa, on nykyisin vain sivuosassa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä voi katsoa?

Vierailija
2/40 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä voi katsoa?

Hbo:lta. Saat kuukauden kokeilla maksutta, niin siinä ajassa katsoo vaikka jo useammankin sarjan 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tosiaan ole seurannut neloskautta???

Vierailija
4/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri nelosen loppuun, minusta tämä oli taas todella hyvä. Kolmoskauden jälkeen ajattelin, että tätä ei voi enää pelastaa, mutta olin väärässä. Viiden kausi tulee vielä, mutta siihen sarja sitten päättyy.

Vierailija
5/40 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viides kausi? Luulin, että loppui tähän ja oikeastaan hyvä loppu tarinalle, vaikkei mennytkään niin kuin toivoin...

Vierailija
6/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin surkea fiilis tästä. Miksi pitää olla niin synkkää? Onko toivo mahdottomuus tv-sarjoissa?

Vierailija
7/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi katsoa niiden naisten ylähuulia, kun on ihan simpanssin näköisiä.

Joten en voi seurata koko sarjaa.

Vierailija
8/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä himokkaita tyyppejä kun aina kun jotkut keskustelevat vähänkään syvällisempiä, he päätyvät nusuttelemaan.

Vierailija
9/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi katsoa niiden naisten ylähuulia, kun on ihan simpanssin näköisiä.

Joten en voi seurata koko sarjaa.

Sama täällä! Olen kyllä siis katsonut sitä sarjaa mutta ne huulet tosiaan on kamalat. Ja sen pääosamiehen kävelytyyli jalkaterät ulospäin.

Vierailija
10/40 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet kyllä huvittavia lepattavia nakkiloita 😂 ja Allisonin suu muutenkin ihmeellinen musta aukko.

Mutta olipas todella surullinen kausi :( itkin moneen otteeseen. Onko viides kausi siis tulossa?

Vierailija
11/40 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin katsomisen kakkoskauden jälkeen. Meni jotenkin vastenmieliseksi se niiden angstinen paneskelu. Ja se pääosan ukko oli ällöttävä.

Vierailija
12/40 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niiiin miehen käsikirjoittama sarja! Fittupäämies pokaa ja makaa kaikki tapaansa naiset; vanhat jätetään, nuoret hullantuu, ex-hoitoja on joka virastossa ja kaikilla väreillä.

Junttipunaniska saa latinokinkun vällyihinsä mutta hillbilly joutuu seisomaan tosimiehenä ja panee rehellisenä eksäänsä ja hippihelluja koska hälle antautuvat.

Snobi tiukkis panee komeaa, kilttiä lääkäriä jota ei kuitenkaan rakasta koska ex on jännis fittupää. Mutta tiukkis vois panna tissitöntä hömppäressukkanaista! Leikitään teltassa lesbiaania, hieno käänne! NOT 😂

Mutta hömppäressukka onkin niin hömppä että raskautuu kilttilääkärille. Jonka oli pakko panna kun hömppä ei ollut saanut hyvää seksiä oman ikäisiltään (30v) vaan laatuseksiä tarjosi sairauden heikentämä viisikymppinen. Just. Ai niin, piti keksiä vielä jotain suvaitsevan omaperäistä, hmmmmm.....nörtti teinipoika vois olla homo. Joo. Ja hei se romanttinen mustaihoinen pahapoika pokailis umpikristittyjä tarjoilijatyttöjä. Valkoihoisia. Nyt on hyvä......mä oon liekeissä!

T. Carl 53v

Vierailija
13/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tämä juuri Avalla näytetty neloskausi oli tähän mennessä paras. Enemmän pohdintoja eikä vaan toistettu sitä samaa kaikkien näkökulmasta.

Vitoskaudellahan sen Allisonin tytär Joanie tulee olemaan pääosassa, vissiin sarja hyppää eteenpäin 20 vuotta.

Vierailija
14/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu ensi vuonna. Anna Paquin näyttelee aikuista Joanieta eli Allisonin ja Colen tytärtä ens kaudella. Noah ja Helen edelleen mukana ja samoin Cole ja Luisa , saa nähdä miten ovat tehneet heistä kaikista vanhemman näköisiä.

Jääköhän se Allisonin tapppanut mies Ben koskaan kiinni?

Vierailija
15/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu ensi vuonna. Anna Paquin näyttelee aikuista Joanieta eli Allisonin ja Colen tytärtä ens kaudella. Noah ja Helen edelleen mukana ja samoin Cole ja Luisa , saa nähdä miten ovat tehneet heistä kaikista vanhemman näköisiä.

Spoileri!

Vierailija
16/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä kohdassa, jossa Ben on tullut käymään Alisonin luona. Ben valehtelee Alisonille, että hänellä ei ole lapsia eikä hän ole naimisissa. En pysty jatkamaan katsomista, ahdistaa pelkkä ajatuskin.

Oma ystäväni on kuollut hukuttautumalla. Hänellä oli vaikea avioeroprosessi käynnissä, hänellä oli vaikea masennus ja viimeiseen asti tuleva ex-aviomies valehteli ystävälleni ettei hänellä ole ketään uutta. Todellisuudessa uusi oli (tietenkin), oli ollut jo pidemmän aikaa, ja kun tämä asia selvisi ystävälleni, hän riisti itseltään hengen vuorokauden sisällä.

Aina. Olkaa rehellisiä toisillenne. Kaksi pientä lasta jäi ilman äitiä.

Vierailija
17/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei stna. Toisaalta kyllä oikeinkin oiva valinta paikkaamaan tuota ruth wilsonin puuttumista. Kumpikin näyttelijätär kun yhtälailla surkea pökkelö ja todella vastenmielinen.

Vierailija
18/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kommenttini poistettiin. Kenen mielen pahoitin?

Vierailija
19/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös cmoressa. Tykkäsin, ihan huippu sarja ja kausi mun mielestä!

Vierailija
20/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vaan spoilerista!!!