Maailmalla syöpää hoidetaan raakaravinnolla; kaikki kaalit, valkosipuli, kurkuma
marjat ja vihreä tee.
Raakoja kaaleja, valkosipulia ja kurkumaa soseeksi vain ja juomaan, myös me vielä terveet
Kommentit (50)
Missäköhän maailmalla? Mun syöpää ainakin hoidettiin täällä maailmalla ihan leikkauksilla, sytostaateilla, sädehoidolla ja hormonihoidolla.
Tuolla syömisellä olisi jatkuva ripuli. Syöpäsolut poistuvat ripulin mukana?
Tuli ihan dokkari aiheesta jossa poika kuvasi syöpä sairasta isäänsä joka tuolla konstilla parani syövästä.
Noi parantaa vastustuskykyä, mikä kyllä sinänsä voi auttaa kehoa taistelussa syöpää vastaan. Mutta eivät ne sinänsä poista syöpää, siihen tarvitaan kyllä lääketieteellistä hoitoa.
Tuttavani menehtyi syöpään, koska ei mennyt hoitoihin vaan yritti parantaa itseään koivuntuhkavalmisteilla.
Maailma homeopatia on myös voimissaan.
Uskomushoitoja. Mun täti kuka oli tupakoimaton vegaani sairastui keuhkosyöpään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihan dokkari aiheesta jossa poika kuvasi syöpä sairasta isäänsä joka tuolla konstilla parani syövästä.
Dokkari oli uusinta monen vuoden takaa. Aika vaikuttava. Eihän paraneminen kuitenkaan pelkästä ravinnosta ollut kiinni, mutta ei pelkistä hoidoistakaan. Lääkärit olivat aivan ihmeissään .
Mitenköhän jatkossa kävi? Onko isä vielä elossa?
Vierailija kirjoitti:
Näin tuon saman dokumentin. Oli mielenkiintoinen koska olin todella skeptinen. Tekisi mieli tietää kuinka pitkään isänsä eli.
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän maailmalla? Mun syöpää ainakin hoidettiin täällä maailmalla ihan leikkauksilla, sytostaateilla, sädehoidolla ja hormonihoidolla.
Mutta ravintotekijöillä on paljon suurempi vaikutus kuin virallisesti väitetään.Niitä vain ei voi patentoida joten ei löydy laajaa tutkimusrahoitusta.
Itse syön joka päivä tomaattia vähintään yhdessä muodossa. Ei se mitää varmaa takaa, mutta hyvää tekee kuitenki. Ihokin pysyy kuulaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tuon saman dokumentin. Oli mielenkiintoinen koska olin todella skeptinen. Tekisi mieli tietää kuinka pitkään isänsä eli.
Max Gerson oli saksanjuutalainen lääkäri joka teki näitä mielenkiintoisin tuloksin.
Mites tuo Steve Jobs? Mitenkäs sille kävi näiden luomuhoitojen vuoksi?
Kannattaa myös kertoa lääkärille, jos käyttää rohdosvalmisteita tms. lääketieteellisten hoitojen ohella, vaikka ei syöpää olisikaan. Esim. kalaöljykapseleita tai vihreää teetä ei ole hyvä käyttää, jos joutuu leikkaushoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja juomalla hopeavettä :D
Miten myrkyllinen raskasmetalli tähän kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siinä lopussa sanottiin. En muista enää tarkkaan, mutta ei elänyt pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Uskomushoitoja. Mun täti kuka oli tupakoimaton vegaani sairastui keuhkosyöpään.
Vegaanius ei ole superterveellistä vaan esim. seleenin saanti voi olla mitätöntä,etenkin ennen lisäyksiä lannoitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskehossa on jatkuva syöpätaistelu päällä. Apn mainitsema tapa on yksi keino auttaa pysymään terveenä.
Juuri näin. Ruokavaliolla voi kenties jonkin verran vähentää todennäköisyyttä sairastua, mutta ei sillä jo todettua syöpää todellakaan paranneta.
Vierailija kirjoitti:
Maailma homeopatia on myös voimissaan.
Maailmalla hoidetaan syöpää tosiaan homeopatialla, ruokasoodapistoksilla, raakaravinnolla, paastolla, noitarummun päristyksellä...
Aina puoskarit ja puoskaroinnin kannattajat vetoavat "muualla sitä ja tätä mutta meillä..."- argumenttiin.
Ihmiskehossa on jatkuva syöpätaistelu päällä. Apn mainitsema tapa on yksi keino auttaa pysymään terveenä.