Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV on tehnyt elämästäni raskaampaa

Vierailija
09.08.2018 |

Olen palstan lukemisen myötä tullut kiusallisen tietoiseksi monista asioista, joita teen väärin ja että oletattavasti olen raskasta ja huonoa seuraa.

Olen huono vieras, heittäydyn passattavaksi, enkä ymmärrä viedä tuliaisia ystävilleni kun saan kutsun vierailla, saati että osaisin autella ruoan valmistuksessa, jälkien korjaamisessa tms.

En osaa kysellä keneltäkään mitään. Kysely tuntuu kovin teennäiseltä ja vaikka muiden kuulumiset ja voinnit kiinnostaakin, oletan että ihmiset puhuvat oma-aloitteisesti asioista jotka haluavat jakaa ja joista haluavat keskustella.

En ole tarkoituksella ilkeä, enkä koe "oikeudekseni" sanoa ääneen kaikkia mielipiteitäni, mutta vastaan rehellisesti kun joku kysyy neuvoa, enkä huomaa ajatella, että joku haluaakin vain vahvistusta omalle mielipiteelleen sen sijaan, että haluaisi aidosti tietää miten muut ajattelevat.
En ennen palstan lukemista ymmärtänyt sitäkään, että jos kerron vastakkaisen kokemukseni jostakin aiheesta tai sanoisin itse tekeväni toisin, sitä pidetään negatiivisuutena/toisen lyttäämisenä/arvosteluna.

Av on lisännyt sosiaalista ahdistusta ja pelkoa ja sitä kautta huonontanut elämänlaatua. Enkä silti osaa sulkea tätä palstaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo ja sen lisäksi täällä joutuu lukemaan niin häiriintyneiden ja vaarallisella tavalla sairaiden ihmisyksilöiden hengentuotoksia, että tekee pahaa. Luojan kiitos oma lähipiiri koostuu tasapainoisista ihmisistä, jotka eivät fanaattisesti vihaa uskovaisia, homoja, persuja, lapsia, opettajia tai jotain muuta ihmisryhmää, kuten täällä monet tekevät. Varmasti olisi kaikille parasta, että koko AV suljettaisiin.

Vierailija
2/4 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sanotaan asioita joita ei muuten sanottaisi, on myös keino purkaa tunteita. Ei pidä ottaa niin vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuo ja sen lisäksi täällä joutuu lukemaan niin häiriintyneiden ja vaarallisella tavalla sairaiden ihmisyksilöiden hengentuotoksia, että tekee pahaa. Luojan kiitos oma lähipiiri koostuu tasapainoisista ihmisistä, jotka eivät fanaattisesti vihaa uskovaisia, homoja, persuja, lapsia, opettajia tai jotain muuta ihmisryhmää, kuten täällä monet tekevät. Varmasti olisi kaikille parasta, että koko AV suljettaisiin.

Vieläkin häiritsevämpänä kuin noita vihapuheita, pidän sitä että suosituissakin ketjuissa useimmilla on jotenkin todella kovat asenteet heikoilla olevia ystäviäkin kohtaan.

Itse sitoudun vahvasti henkisesti ystäviini ja ymmärrän, että elämä voi heitellä erisuuntiin, jolloin voi mennä vuosiakin, että yhteyttä ei tule pidettyä tiiviisti- jos ollenkaan, mutta olen silti aina heille olemassa ja valmiina tukemaan.

Tähän ei liity mitään ylemmyyden tuntoa tai sitä että ajattelisin olevan jotenkin parempi, vaan olen pitänyt sitä ihan luonnollisena ja että aina tarpeet eivät mene tasan.

Täällä kuitenkin tulee helposti olo, että olen ainoa joka niin ajattelee.

Vierailija
4/4 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sanotaan asioita joita ei muuten sanottaisi, on myös keino purkaa tunteita. Ei pidä ottaa niin vakavasti.

Purkautumisen ymmärrän jotenkin, teinhän itsekin tämän ketjun.

Silti jos ei oikeastikin ole niin- AV vähintään luo- ja ylläpitää harhaa siitä, että asenteet ovat kovia ja paras tapa olla aiheuttamatta ihmisille jatkuvaa pahaamieltä, on välttää sosiaalisia kontakteja kokonaan, jos ei halua tuntea oloaan tukalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän