Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko viime yönä ostettua uusimman muumi-mukin?

Vierailija
09.08.2018 |

Itse en saanut :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain viime yönä. Mutta en muumimukilla.

Saiko muumimuki sinulta?

Vierailija
22/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu. Aikuiset ihmiset jonkun mukin perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viisi muumimukia, eli jokaisella perheenjäsenellä oman näköisensä. Se riittää. Ovat ihan kivoja mukeja, kuuluvat lasteni lapsuuteen.

Vierailija
24/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massatuotantona tuotettu tuote ei ole kummoinenkaan sijoitus ja järkevä keräilytavara. Tämä keräilymania on ollut voimissaan vasta 2000-luvulla eli ei ole kovin montaa vuosikymmenta kestänyt. :D

Mä en yhtään tajua tätä "etukäteislällättelyä" mukien arvon romahtamisesta. Mikä toisten keräilyssä on niin kauhean ärsyttävää? Itse en ainakaan keräile mukeja mikään (äkki)rikastuminen mielessä, vaan siksi, että mukit ovat nättejä ja keräily on kiva harrastus. Mulle on aivan yhdentekevää, vaikka mukien arvo laskisi hetkellisesti tai vaikka lopullisestikin, koska en ole mukeja mihinkään myymässä.

Vierailija
25/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä sain. En niin ole kiinnostunut mukeista,mutta ilmiö kiinnostaa. Yöllä satuin heräämään vahingossa vähän ennen kahta ja muistin mukit. Kävin tsekkaan tilanteen ja näytti loppuunmyytyä, hetken siinä selailin ja kun vielä uudestaan kokeilin, niin yhtäkkiä varastossa olikin tavaraa vähän kahden jälkeen. Hetken emmin, mutta sitten klikkasin 2 koriin. Säästän lapsille muistona koulunaloituspäivästä, toinen aloittaa tänään ekan :)

Vierailija
26/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Massatuotantona tuotettu tuote ei ole kummoinenkaan sijoitus ja järkevä keräilytavara. Tämä keräilymania on ollut voimissaan vasta 2000-luvulla eli ei ole kovin montaa vuosikymmenta kestänyt. :D

Mä en yhtään tajua tätä "etukäteislällättelyä" mukien arvon romahtamisesta. Mikä toisten keräilyssä on niin kauhean ärsyttävää? Itse en ainakaan keräile mukeja mikään (äkki)rikastuminen mielessä, vaan siksi, että mukit ovat nättejä ja keräily on kiva harrastus. Mulle on aivan yhdentekevää, vaikka mukien arvo laskisi hetkellisesti tai vaikka lopullisestikin, koska en ole mukeja mihinkään myymässä.

Tuo oli mielipide, ei lällättämistä. Sen kun keräilet aivan rauhassa vaikka käytettyjä vessapapereita jos siltä tuntuu.

Vierailija
27/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä kauppa rehottaa.

Vierailija
28/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Muki oli ostoskorissa, mutta en koskaan päässyt maksusivulle. En ole keräilijä, mutta tuon mukin olisin halunnut. :(

Vierailija
29/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Mutta ei se mitään, olen sit ilman.

Vierailija
30/30 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvin osta heti-hinta näyttää olevan tällä hetkellä huuto-netissä 128 eur. Ei paha lainkaan arvomukista.

Torissakin noin samaa luokkaa.

Sinne vain viestiä pistämään.

Anteeksi, mutta arvomuki. :D Odotan niin sitä aikaa, kun tämä järjetön muumimukihysteria laantuu ja kirpputoripöydät pursuaa näitä mukeja.

Sitä aikaa on monet odottaneet jo vuosikymmeniä, ihan Hesarin antiikki-asiantuntijakin joutui toteamaan että ei taida laantua vaikka hän on luullut niin jo monesti. 

Muumimukeja ei ole myyty edes kolmea vuosikymmentä ja varsinainen keräilyinto alkoi vasta hiukan yli 10 vuotta sitten. Esimerkiksi sitä Fazerin joulumukia oli myynnissä 370 kpl (30 kpl ei tullut koskaan julkiseen myyntiin) jouluna 2004 ja mukeja oli päiväkausia myynnissä kun ei ketään kiinnostanut.

Nykyään mukeja ilmestyy ihan liikaa kun Arabia yrittää rahastaa Thaimaasaa tehdyillä mukeilla niin paljon kuin mahdollista. Ihmiset alkavat kyllästyä tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän