Isäni maksaisi minulle minkä tahansa harrastuksen haluaisin (normaalin rajoissa) mutta kun en halua mihinkään
Haluan vaan olla kotona pimeässä. Sanoi myös että tarjoutuu maksamaan minkä kurssin tahansa, mihin haluaisin mennä. Mutta kun pelkään että minua sielläkin vaan haukutaan. Olen työtön ja täytän pian 30 vuotta. Uskaltaisinko ottaa riskin ja mennä johonkin? Mitä jos minua ja ulkomuotoani haukutaan sielläkin Minulla on isoja palovammoja käsissä, jaloissa ja kaulassa.
Kommentit (4)
Mene silti, ei sulla oo mitään hävittävää, eikä pessimisti tuu koskaan pettymään.
Nyt vaan rohkeasti kokeilemaan, riippuu harrastuksesta miten pinnallinen maailma on, tuskin mitään fitnesstä kannataa harkita...
Mutta kansanopistoilla on kaiken laista, maalausta, kieliä, soitonopetusta jopa elämänkerran kirjoittamista, kannataa käydä edes kokeilemassa, yleensä näissä aikuisten ryhmissä oikeasti pystyy luomaan ihan oikeasti ihmissuhteita.
Maailmassa on tuhansia harrastuksia. Jos niistä ei löydy mitään mikä kiinnostaa niin osta itsellesi köyttä.
Ketään ei oikeasti kiinnosta haukkua sun palovammoja tai mitään muutakaan, jos et nyt jonnein mallikouluun ole yrittämässä.