Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen, minkälaista on arkesi?

Vierailija
08.08.2018 |

Tuntuu että nykyään aika ei riitä mihinkään, arki täyttyy töistä, lastenhoidosta, kotitöistä ja silti tuntuu että rästitöitä on vaikka kuin eikä missään välissä oikein ehdi rentoutua saati että jaksaisi vielä jotain harrastaa/tavata ystäviä. Onko nämä nyt sitten ne paljon puhutut ruuhkavuodet? Milloin helpottaa vai helpottaako?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistöllä 30-vuotiaista ei ruuhkavuodet ole vielä alkaneetkaan nykyisin.

Vierailija
2/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Mittarissa 31. Kaksi pientä lasta, jokapäiväinen päiväkotirumba, oma kiireinen työ uraputkessa.

Työaika ei riitä päivisin, joten joudun tekemään läppärihommia iltaisin. Iltapäivät menevät ruuanlaittoon, liikuntaan, kaupassakäyntiin, leikkimiseen, jne. Iltaisin pari 1-2h iltapalaan ja iltatoimiin sekä sormet ristissä toivoen nopeaa nukahtamista. Työaika ei riitä päivisin, joten joudun tekemään läppärihommia iltaisin.

Tähän sitten päälle ne kotityöt ja talon ikuisuusprojektit. Uusiakin olis kiva joskus aloittaa. Rentoutusta ei ole ollut toisen lapsen syntymön jälkeen, kuin muutama hassu päivä.

Hulluahan tämä on, mutta niin hauskaa kuitenkin. Silmäpusseja voi sitten pienentää, kun poikaset ovat lähteneet pesästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. Mittarissa 31. Kaksi pientä lasta, jokapäiväinen päiväkotirumba, oma kiireinen työ uraputkessa.

Työaika ei riitä päivisin, joten joudun tekemään läppärihommia iltaisin. Iltapäivät menevät ruuanlaittoon, liikuntaan, kaupassakäyntiin, leikkimiseen, jne. Iltaisin pari 1-2h iltapalaan ja iltatoimiin sekä sormet ristissä toivoen nopeaa nukahtamista. Työaika ei riitä päivisin, joten joudun tekemään läppärihommia iltaisin.

Tähän sitten päälle ne kotityöt ja talon ikuisuusprojektit. Uusiakin olis kiva joskus aloittaa. Rentoutusta ei ole ollut toisen lapsen syntymön jälkeen, kuin muutama hassu päivä.

Hulluahan tämä on, mutta niin hauskaa kuitenkin. Silmäpusseja voi sitten pienentää, kun poikaset ovat lähteneet pesästä...

Niin ja tosiaan jossain vauvapalstalla sitä sitten hakee ”rentoutusta” tai edes vähän jotain muuta ajateltavaa sillon tällöin.

Vierailija
4/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 33v. Lapset yläasteiässä, tekevät kotitöitä ja menevät paljon omissa menoissaan. Lähinnä teen ruoat ja kuskaan heitä. Olen aika yksinäinen, ei puolisoa, ei ystäviä. En käy ikinä missään kun en jotenkin kehtaa yksin. Töissäkään ei ketään samantyylistä. Tuntuu että ruuhkat on mulla takanapäin ja suurimman osan aiheutti puoliso kun oli niin saamaton.

Yritän keksiä itselleni nyt harrastusta talveksi että olisi jotain mitä odottaa aina viikko :)

Terkkuja tutuille...

Vierailija
5/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lasten kans kotona kotihoidontuella. Teen arkiaskareet ja ulkoilen lasten kanssa, käydään kaupassa ja lapset harrastaa jonkin verran. Illat koitetaan rauhoittua tai vaikka ulkoilla tai kyläillä, kun mies tulee kotiin. Harrastetaan itse pari kertaa viikossa.

En mä tunne olevani kauhean kiireinen. Töihin en ajatellut palata. Tää kodin pyöritys riittää mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän