Kaakkois aasialainen tyttö ystävä
Saa nähdä kuinka moni tästäkin mitättömästä mielipiteestäni ottaa herneen nenäänsä.
En tahdo mitenkään yleistää kaikkia suomalaisia tai länsimaalaisia naisia,mutta omalta kohdaltani on kokemusta länsimaalaisista naisista,varsinkin suomalaisilla deitti sivuilla että ei viitsitä edes vastata viesteihin vaikka kuinka rehellisesti kertoisin itsestäni, kiltti,kohtelias,ei viina maistu eikä rellestäminen muutenkaan. Hyvä jos joskus joku vaivautui ok kirjoittamaan takaisin ja sitten kohta jo blogataankin että ei pääse enää koko kyseisen henkilön profiilia katsomaan. Joskus meinaan väkisinkin tulla mieleen ajatus että sitäkö ne naiset haluaa mieluummin että esittelisi itsensä näin, Hei täällä tämmöinen yökerhoissa viihtyvä naisten naurattaja,ja kaljaa menee vähintään se kori viikonlopussa tai muuten vaan joku naisten naurattaja panomies jos suoraan voi asian ilmaista noin
Toista se on kun näiden aasialaisten naisten kanssa on kirjoitellut tuolla ulkolaisilla palstoilla,niin ei itarvi itse edes ottaa välttämättä ensimmäistä yhteyden ottoa kun sieltä alkaa viestiä pukata. Ja ovat muutenkin paljon vilpittömämpiä ja perhe keskeisiä ihmisiä jotka näkevät muutakin kuin pelkän ulkonäön. Ja jos siellä joku mietiskelee mikä minun ulkonäköni on niin voin sanoa että ei ole mitään vikaa. Sitä paitsi me kaikki olemme yksilöitä ja sellaisia juuri kuin olemme
Ja kohta tietysti joku siellä kommentoi että kunhan rahan perässä on, olen asiasta erimieltä, monessa aasianmaassa miehet eivät kohtele naisiaa hyvin.Muun kiinassa edelleen ajattelevat vanhollisesti miehet ja saattavat hylätä vaimon ja lapsen jos ei poika vauvaa tule,joka on minusta täysin järjetöntä ajattelua
Have a nice day
Kommentit (27)
Tiedän kaksi miestä tältä kylältä, jotka ovat tuoneet vaimon Aasiasta ja ne naiset ovat olleet oikeasti hyviä ja ihania ihmisiä. Molemmat opettelivat ihmeen nopeasti auttavan, jopa hyvän kielitaidon ja sopeutuivat hyvin porukkaan. Lasten myötä he ovat juurtuneet tähän kylään jopa paremmin kuin muutama muualta Suomesta muuttanut täysin kotimainen perhe.
Molemmilla naisilla on ollut ihan hyvät lähtökohdat omassa kotimaassaan ja he ovat olleet aika hyvin koulutettuja. Tällaisia naisia toivoisin tänne lisää!
En lukenut ketjua mutta ainoa mikä minua ihmetytti oli se, että puolet avauksestasi kertoi suomalaisista naisista vaikka pointti oli kai aasialaisten naisten kehuminen. Miksi koit tarpeelliseksi kirjoittaa meistä suomalaisista?
United states kirjoitti:
Saa nähdä kuinka moni tästäkin mitättömästä mielipiteestäni ottaa herneen nenäänsä.
En tahdo mitenkään yleistää kaikkia suomalaisia tai länsimaalaisia naisia,mutta omalta kohdaltani on kokemusta länsimaalaisista naisista,varsinkin suomalaisilla deitti sivuilla että ei viitsitä edes vastata viesteihin vaikka kuinka rehellisesti kertoisin itsestäni, kiltti,kohtelias,ei viina maistu eikä rellestäminen muutenkaan. Hyvä jos joskus joku vaivautui ok kirjoittamaan takaisin ja sitten kohta jo blogataankin että ei pääse enää koko kyseisen henkilön profiilia katsomaan. Joskus meinaan väkisinkin tulla mieleen ajatus että sitäkö ne naiset haluaa mieluummin että esittelisi itsensä näin, Hei täällä tämmöinen yökerhoissa viihtyvä naisten naurattaja,ja kaljaa menee vähintään se kori viikonlopussa tai muuten vaan joku naisten naurattaja panomies jos suoraan voi asian ilmaista noin
Toista se on kun näiden aasialaisten naisten kanssa on kirjoitellut tuolla ulkolaisilla palstoilla,niin ei itarvi itse edes ottaa välttämättä ensimmäistä yhteyden ottoa kun sieltä alkaa viestiä pukata. Ja ovat muutenkin paljon vilpittömämpiä ja perhe keskeisiä ihmisiä jotka näkevät muutakin kuin pelkän ulkonäön. Ja jos siellä joku mietiskelee mikä minun ulkonäköni on niin voin sanoa että ei ole mitään vikaa. Sitä paitsi me kaikki olemme yksilöitä ja sellaisia juuri kuin olemme
Ja kohta tietysti joku siellä kommentoi että kunhan rahan perässä on, olen asiasta erimieltä, monessa aasianmaassa miehet eivät kohtele naisiaa hyvin.Muun kiinassa edelleen ajattelevat vanhollisesti miehet ja saattavat hylätä vaimon ja lapsen jos ei poika vauvaa tule,joka on minusta täysin järjetöntä ajattelua
Have a nice day
EI VOI olla yllätys miksi vastaavat
Koska venähti vaan asian selittäminen. Ja minähän totesin siinä jo että tästäkin tietysti joku ottaa herneen nenään
Koska omalla kohdalla ja olen muillakin kuullut aivan samaa. Että Suomi naiset eivät vaivaudu edes vastaamaan vaikka kuinka rehellisesti kuvaa itseään jollekkin
Vierailija kirjoitti:
Minua suorastaan hävettää että meidän naisten taso on niin surkea. Tottahan se on että aasialainen nainen hakkaa suomalaisen joka asiassa.
Paitsi oikeassa tappelussa suomalainen nainen olisi ylivoimainen ja hakkaisi aasialaisen kevyesti.
Olen huomannut ihan saman jutun että suomalaisen ok-tasoisen naisen on vaikeuksia päästä parisuhteeseen mutta en tykkää ollenkaan aasialaisista naisista joten ei auta muuta kuin jatkaa pään hakkaamista seinään.
Nyt on suomalaisena, keski-ikäisenä miehenä myönnettävä, että kyllä aasialaisten naisten ja vaimojen hakijoille duunipaikkojen kahvipöydissä ja illanistujaisissa naureskellaan ihan miesporukoissakin. Syitä voi sitten miettiä ja ihmetellä.