Tulin kampaajalta..mies haukkui hiukseni..
Värjäsin tänään ruskeat hiukset . Kun tulin kampaajalta, niin mies sanoi " No nyt on kunnon ripulitukka" " Laita nyt tuohon vielä punaisia raitoja, niin saat kunnon menkka- ripulilookin. Purskahdin itkuun. Huomenna aion tehdä värinpoiston.
Kommentit (43)
Ja aiot jatkaa tuon miehen kanssa?
Oletko itse tyytyväinen hiuksiisi? Oletko tyytyväinen siihen, miten mies kohtelee sinua? Muista, että kukaan ei saa puhua sinulle noin loukkaavasti.
Ruskeat ja punaiset hiukset eivät ole kauniit todellakaan.
M 34
Johan on mammat herkällä.
Eikö ole parempi, että mies sanoo rehellisen mielipiteensä ja jatkossa tukkakatastrofit vältetään?
Vierailija kirjoitti:
M 34
Itse taas näen blondit värittöminä ja mitäänsanomattomina. Kullakin makunsa.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 34
M28
Blondit on niitä kauneimpia! Miksi esität miestä?
M 32
Laita kuva niin katsotaan onko mies oikeassa vai idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 34
M28
Vaaleat naiset ovat kauneimpia, varsinkin todella aidot vaaleahiuksiset naiset.
Tumma mies
Jätä se sika! Mieshän on selvästi täysi idiootti, varsinainen kusipää! Ei noin puhuta omalle naiselle! Ja tuollaisen takia ei tod.kannata itkeä eikä perään vinkua!! Jotain itsekunnioitusta nainen!!!
Seurusteletko teinipojan kanssa? Itse en tuommoista kakkahuumoria jaksaisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Johan on mammat herkällä.
Eikö ole parempi, että mies sanoo rehellisen mielipiteensä ja jatkossa tukkakatastrofit vältetään?
Oi, miehen parturireissua odotellessa. Aloittajan kannattaa miettiä valmiiksi, miten loukkaa miestä parhaiten, sitten sanoo miestä herkkänahkaiseksi.
Jos blondaat tukkasi, olet varmasti spermatukka. ;-)
Minkälaiset hiukset sinulla oli ennen kampaajareissua?
Vierailija kirjoitti:
Oletpas herkkä :D Kun leikkasin otsatukan, mieheni sanoi että näytän keskiajan ritarilta, nauroin makeasti. Mutta en olekkaan mikään hiekkapil lu itkupilli 😁😁😁😁
Aikamoinen juntti taidat kuitenkin olla käyttämäsi sanaston perusteella.
Vierailija kirjoitti:
M 34
Itse taas kiinnitän huomioni kauniisiin ruskeisiin hiuksiin. Varsinkin jos ovat pitkät , vahvat ja kihartuvat.
https://www.google.fi/search?biw=1280&bih=573&tbm=isch&sa=1&ei=CjNrW7rX…:
Vierailija kirjoitti:
M 34
Minulla on ruskeat hiukset ja tykkään niistä kovasti. Minusta on ihan sama, tykkääkä mies hiusteni väristä, mutta ei hän ole vaatinut niitä värjäämään. Värjäisitkö sinä hiuksesi, jos tyttöystäväsi ei niiden väristä tykkäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 34
Minulla on ruskeat hiukset ja tykkään niistä kovasti. Minusta on ihan sama, tykkääkä mies hiusteni väristä, mutta ei hän ole vaatinut niitä värjäämään. Värjäisitkö sinä hiuksesi, jos tyttöystäväsi ei niiden väristä tykkäisi?
En värjäisi, mutta naisella se on eri juttu. En ole koskaan pitänyt ruskeasta tukasta. Peittää kasvot ja tukka näyttää tunkkaiselta ja raskaalta kasvoihin verrattuna.
Jos mies puhuu sulle tuolla tavalla, olisiko syytä lähteä purkamaan tilannetta siitä, ettei anna miehen kohdella noin, eikä hiuksista?