Äiti juoksi puolimaratonin aikaan 1,5h työntäen samalla kolmea lastaan rattaissa (1, 3 ja 6v) Mikä on sinun tekosyysi maata sohvalla?
Et kai käytä lapsia tekosyynä liikkumattomuuteesi?
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/aiti-tykitti-puolima…
Kommentit (78)
No eihän tollaset kunnon juoksurattaat edes paina mitään kun vaan saat niihin alkuvauhdin. Päinvastoin saat hyvän tuen niistä ja alamäissä ainakin vetovoimaa :,D
En tarvitse tekosyitä, koska en ole tilivelvollinen sinulle tai kenellekään muullekaan sohvalla makaamisestani. Harmittaako? Aion muuten seuraavaksi korkata oluen, sitten grillataan.
Ja jos ei juokse puolimaratonia mukulalauman kanssa makaa siis sohvalla? Mitään muutahan ei siinä välissä ole....
Juoksin tänään 7 kilometriä 6-vuotiaan jalkapallotreenien aikana ja kävin jumpassa lapsen leikkiessä naapurilla sen aikaa.
Ratasaikaan juoksin niiden kanssa ja sitten onkin liikuttu lasten kanssa.
Ei tekosyitä. Hyvä kunto auttaa arjessa jaksamisessa.
Ainakin meillä lapset liikkuvat ihan itse kaiket päivät.
Jos haluaisin juosta puolimaratonin, niin tekisin sen ilman lapsia. He voivat leikkiä omia juokusleikkejään.
Tuon puolitoista tuntia olisin viettänyt lasten kanssa vaikka uimassa, lukien kirjaa heille tai ratkoen haastavia pulmatehtäviä.
Ajatteletko, että kuusivuotiaan rahtaaminen rattaissa on jokin hyvän äitiyden merkki? Minusta se kertoo vain omaan itseensä keskittymisestä ja saada naamansa Iltapuluun.
Jalat kramppasi painonnoston aikana. Makaan nyt sohvalla.
Sairaus. Tuo mamma saa olla kiitollinen että pystyy juoksemaan ylipäätään
En minä ainakaan haluaisi että lasten elämä pyörii omien treenejeni ympärillä... Pidän lapset mielummin elämäni keskipisteenä, eivät he ikuisesti minusta riippuvaisia ole... Eiköhän sitä aikaa harrastaa tavoitteellisemmin löydy myöhemmin...
Miks mun pitäis juosta ja työnnellä jotain pentuja rattaissa, kun niitä ny ei satu onneksi olemaan (ei rattaita eikä lapsia). Miks pitää olla joku tekosyy mun omassa elämässä, jos en kirmaile tuolla pitkin katuja? Millä tekosyyllä sä täällä palstalla roikut?
Sohvalla on sipsipussi ja lasi punkkua
Viihdyn sohvalla. En tykkää urheilla, tylsää.
Eilen pyöräilin 16-vuotiaan pikkusiskoni ja 8-vuotiaan tyttäreni kanssa 14 km, ratsastettiin lisäksi kaikki hepoilla tunteroinen ja tänään pyöräilin ja ratsastin puoli päivää. En tosin juossut kun pyörällä on nopeampi. En kyllä varmaann jaksaisi juosta maratonia tai edes puolikasta, mutta vois koittaa joskus.
Mutta ei ole muita tekosyitä kuin se että kuntoa pitää kohottaa tuota ennen. Ja en todellakaan ole läski.
Vierailija kirjoitti:
Et kai käytä lapsia tekosyynä liikkumattomuuteesi?
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/aiti-tykitti-puolima…
Käyhän itse ensin juoksemassa malliksi, niin katsotaan sitten, jaksanko nousta sohvalta nauramaan sulle.
En viitsi olla sohvalla. Uljas iskävartaloni pääsee paremmin oikeuksiinsa divaanilla. Aijai, ruskea pää ja ruskeat kyynärvarret, muuten porsaanpinkki ihana kuulas kalvakkuus. Mmmmmmmm.....
Kyllä minä hommasin lapsille kaitsijat kuntoilujenja juoksujen ajaksi. Tuossa rattaiden työntämisestä tulee hartiat jumiin.
Lapset ovat 15 ja 18. En taida viitsiä tunkea niitä rattaisiin.