Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttivatko pieni munaiset seksistä?

Vierailija
08.08.2018 |

Ainakaan nainen ei nauti, kun ei tunnu missään...hah haa. Jos joku jaksaa feikata orgasmin, niin kuinkahan monta feikattua orgasmia olette nähneet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan munalla saa orgasmin niin kyllä sen omistaja nauttii.

Isomman munan omistaja ei saa isompaa orgasmia.

Vierailija
2/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nauttii molemmat. Mies ja mulkku. Koolla ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin "ei niin tiukat naiset" kaikki on tietysti aina kovin yksilöllistä.

Kyllä ainakin itse pieni/keskikokoisella varustettu 6" eli noin 15cm nautin seksistä.

Ja ilmeisesti vaimonikin kun on jo 25 vuotta oltu yhdessä, luulisin ainakin.

Vierailija
4/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nauttisi? Iso muna ei myöskään automaattisesti tarkoita naiselle nautintoa. Itse en edes saa pelkässä yhdynnässä. On kokeiltu vähän joka kokoluokalla. Paras rakastajani oli pienimunainen. Huonoimmalla oli valtava. Seksi hänen kanssaan oli kivuliasta, koska mies ei selvästikään osannut käyttää sitä. Teki todella kipeää. Sitten vielä jälkikäteen kysyi hölmistyneenä, että "Etkö sä muka tullut? Mikset?" No miksiköhän...

Vierailija
5/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Ei tunnu paneminen miltään. T: pieni

Vierailija
6/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siinä missä iso..ttuisetkin...

Vierailija
7/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vanha vitsi, kun tuore pari alkaa puuhiin ja paljastuu, että miehellä varsin vaatimattoman kokoinen vehje.

Nainen siihen naurahtaa, että "Kenet meinasit tuolla tyydyttää?!"

"Lähinnä itseni". Vastasi mies.

Vierailija
8/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sillä nehän istuu nurkassa märisemässä 24/7 samoin kuin isov-i-t-t-u-i-s-e-t naiset.

Vai kuinka se nyt menikään...

Vierailija
9/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Om munani on ehkä keskikokoinen tai hieman alle, joten jos nainen odottaa ja katsoo, että hän saa parhaimman tyydytyksen vain ja ainoastaan (hyvin) ison munan myötävaikutuksella hän saattaa luultavammin pettyä. - Jos hän taas ajattelee, niinkuin minä, että merkittävin elin seksin onnistumisen kannalta löytyy korvieni välistä, hän saattaa kokea ja tuntea nautinnon. Jos nainen kokee, että hän on vain "reikä" tai "rekiä" joihin jokaiseen minun on vuorllaan tungettava heppini, hänen samalla maatessaan  ja nainen kutsuisi tällaista tomintaa nautintoa ja iloa tuottavaksi intohimoiseksi seksiksi, niin minulla ja hänellä on kovin erilainen näkemys siitä mitä naisen ja miehen molemminpuolista iloa ja nautintoa tuova seksi, jossa saattaisi olla mukana myös molemmin puolista intohimoa on - ja tai voisi olla. 

Vierailija
10/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä nähtävästi käsitys että sek.si on pelkkää katkaravun lykkimistä ämpäriin? Omakohtainen kokemus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme