Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan lukenut Rhonda Byrnen Taikavoimaa? Teitkö harjoitukset?

Vierailija
08.08.2018 |

Jos teit niin miten kävi, tuliko onnenpotkuja elämääsi?
Suhtaudun kirjaan aika ristiriitaisesti ja moni asia vaivaa siinä kovasti. Siksi kyselen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kanssa shekki (leikkishekki johon kirjoitetaan tavoitesumma johon uskoo, ei siis mitään 5 mrd jos ei voi uskoa). Mulla shekissä 100e, odottelen milloin tulee. Still waiting :). Ap

Odottaessa kannattaa myös muistaa, että se voi tulla hyvin arkisella tavalla. Tyyliin kaikille jaettava tuonsuuruinen palkankorotus tai bonusraha töistä, synttärilahja vanhemmilta tms. Itselläni toteutui 1000 euron juttu niin etten huomannutkaan, kun odotin jotain harvinaista asiaa tyyliin yllätysperintö. Vasta kun manifestoinnin toteutumiselle asettamani määräaika oli mennyt ohi, ja olin surullisena todennut että ei onnistunut, tajusin jossain vaiheessa että hetkinen, siinä kuussahan työnantaja maksoi vuoden bonukset jotka oli mulle 1200 euron paikkeilla. Ja meillä ei ole ennen ollut tapana maksaa tavallisille työntekijöille bonuksia eli oli siinä mielessä yllätyskin. Ja SILTI en pitänyt oikeanlaisena manifestoituisena heti.

Miten manifestoit rahan?

Koomista kyllä, sillä SAlaisuus kirjan paljon parjatulla shekkihomalla ja suunnittelemalla kovin mitä aion rahalla tehdä. Onnistuin saamaan itseni tilaan jossa olin jo ihan innoissani kun lopulta pääsen eräälle matkalle jonne olin halunnut, ja jo ihan elin suunnitelmissa mikä hotelli, mitä nähtävyyksiä katselen jne. Pettymys oli suuri kun tuli asettamani määräraja ja vaikutti että mistään ei ollut tullut yllätysrahaa. Meni kuukauden verran ennen kuin tajusin että olipas, mutta en tajunnut kun ei ollut tarpeeksi yllättävä, tarpeeksi henkilökohtainen (koska bonus tuli kaikille töissä).

Nolottaa tulostaa kirjastossa tuo shekki.

Vierailija
42/45 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarina shekistä; hauska juttu.

How The Secret Brought Me $100,000

“The Lord gave, and the Lord hath taken away. Blessed be the name of the Lord.” - Job 1: 21

The following is a true story.

http://blog.larryweaver.com/2008/04/how-secret-brought-me-100000.asp?m=1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kanssa shekki (leikkishekki johon kirjoitetaan tavoitesumma johon uskoo, ei siis mitään 5 mrd jos ei voi uskoa). Mulla shekissä 100e, odottelen milloin tulee. Still waiting :). Ap

Täytin ja allekirjoitin tuon shekin. Ei mennyt monta päivää kun mieheni yritykselle tuli lasku joka pitää maksaa välittömästi, saman suuruinen kuin kirjoittamani shekki. Joudun maksamaan mieheni firman laskun, saan rahat myöhemmin takaisin. Voiko tätä shekkihommaa jotenkin hienosäätää? En aivan tällaiseksi tätä kuvitellut.

Vierailija
44/45 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan koko kirjasta.

Vierailija
45/45 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhonda Byrne voisi olla kaksoiliekkini, jos olisi nuormpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän