Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen harhaisesti kuvitellut olevani hyvännäköinen vaikka olen oikeasti todella ruma

Vierailija
08.08.2018 |

Kuvissa näkyy aina se ikävä todellisuus että on aika vastenmielisen näköinen. Pelkään kameroita täysin hysteerisesti eikä mulla ole yhtään mitään kuvia itsestäni missään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just toisinpäin. Mielestäni olen peilistä katsottuna suoranainen pallinaama. Ihmiset usein kehuvat kauniiksi ja ihmettelen suuresti miten minusta otetut kuvat ovat lähes aina niin onnistuneita ja mietin, että näyttäisinpä tuolta oikeasti... Ihmisten mielestä näytän, mutta itse näen vain sen pallinaaman. Ilmeisesti hiukan vääristynyt omakuva tai jotain... 😆

Vierailija
22/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa katsoa leffaa, jossa on kaunis tai komea ihminen, ja pane leffa paussille. Se upea kaunotar näyttää todennäköisesti ihan urpolta, silmät puoliummessa ja suu auki. Valokuva on samanlainen sekunnin sadas-/tuhannesosa, vaikka ihminen on oikeasti jatkuvasti liikkuva, muuttuva ja "elävä" kokonaisuus.

Tätä kommenttia on yläpeukutettu, koska ihmiset haluavat uskoa olevansa oikeasti hyvännäköisiä.

No on siinä myös vähän totuutta. Ihan kauniistakin julkkisnaisista löytyy nimittäin aika epäimartelevia paparazzikuvia kun niitä on jollain kauppareissulla ihan arkisena kuvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa katsoa leffaa, jossa on kaunis tai komea ihminen, ja pane leffa paussille. Se upea kaunotar näyttää todennäköisesti ihan urpolta, silmät puoliummessa ja suu auki. Valokuva on samanlainen sekunnin sadas-/tuhannesosa, vaikka ihminen on oikeasti jatkuvasti liikkuva, muuttuva ja "elävä" kokonaisuus.

Tätä kommenttia on yläpeukutettu, koska ihmiset haluavat uskoa olevansa oikeasti hyvännäköisiä.

No on siinä myös vähän totuutta. Ihan kauniistakin julkkisnaisista löytyy nimittäin aika epäimartelevia paparazzikuvia kun niitä on jollain kauppareissulla ihan arkisena kuvattu.

Se että kauniista julkkiksesta löytyy huonoja kuvia ei tee jokaisesta kaduntallaajasta kaunotarta, vaikka jokaisesta kaduntallaajista löytyisi huonoja kuvia.