Toinen työntekijä ei hoida hommiaan!!!
Ollaan avustajan työssä ja tää toinen avustaja on ollut juhannuksesta asti lomalla ja palasi takas ihan heinäkuun lopulla.
Jo ennen hänen pitkää lomaansa vähän väliä oli poissa töistä, oli lapset kipeenä tai sattu olee just hänen vuorollaan lääkäriaikaa ja millon mitäkin.
Mun piti tuurata häntä.
Hänen ollessaa lomalla oli toinen tuuraaja ja kaikki meni loistavasti, kertaakaan ei meistä kumpikaan ollut pois töistä ja me hoidettiin työmne niinko piti.
Mutta nyt tää yks on palannut takaisin ja jo kaksi kertaa tänä aikana hän on avustettavalta kysynyt voisinko tuurata häntä.
Mitä vittua!!!
Ensin oli lapsensa lääkäriaikaa ja mutta harmin paikka kun mulla sattuu olemaan myös joten en pysty hänen töitää tekemään.
Ja tänään, päivällä ilmoitti että hänellä on migreeni eikä voi huomenna tulla töihin sen takia. Mitä ???
Oikeastikko migreenin takia ollaan seuraavana päivänä pois töistä???
Mä oon niin kyllästyny tähän kun koskaan ei voi tietää millon taas yllättäen hänelle tulee este ja mun pitäs mennä hänen vuorollaan.
Joo olin lupautunut kun työt aloitin, että voin tuurata toista, mutta en todellakaan tajunnut että hän käyttää sitä hyväkseen näin.
Hän taas ei ole valmis tuuraamaan minua jos sairastun.
Mitenköhän avustettavalle saisi kerrottua tämän nätisti, että tuota toista työntekijää ei oikeasti taida kiinnostaa tää työ ja että antaisi mulle sitten tuon toisenkin työtunnit kun hän ei selvästikään kykene töitään hoitamaan.
Kommentit (5)
Kieltäydyt tuuraamasta, pyydä avustajaa hankkimaan sijainen. Kerro perustelut asialle, esimerkiksi joudut tuuraamaan sovittua enemmän.
Haluaisin todella tietää, ovatko muutkin työntekijät seuraavana päivänä poissa töistä jos kärsivät edellisenä päivänä migreenistä???
Kyllä minullakin oli usein hirveä päänsärky ja väsymys kun olin noissa helteissä töissä, mutta ei tullut mieleenikään olla sen takia pois töistä vaan makasin vaan töitten jälkeen sängyssä ja lepäsin minkä voin. Kertaakaan en avustettavalle valittanut säryistäni ja väsymyksestä.
Ja tuo toinen on saanut levätä koko kesän. Siksi en voi käsittää tätä, miksi se tekee näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyt tuuraamasta, pyydä avustajaa hankkimaan sijainen. Kerro perustelut asialle, esimerkiksi joudut tuuraamaan sovittua enemmän.
Avustettavan tulee hankkia avustajan sijainen, kirjoitusvirhe kommentissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avustettavan tulee hankkia avustajan sijainen, kirjoitusvirhe kommentissani.
Niinhän hän joutuu, mutta sekin on välillä vaikeaa saada lyhyellä varotusajalla sijaista.
Kerran minä vatsataudissa ollessa, hommasin itse sijaisen, kun minun piti taas kerran tuurata tätä toista avustajaa mutta sairastuin sitten minäkin.
Avustettava kun yritti ensin soittaa tälle toiselle avustajalle, jolla tais olla poskiontelotulehdus ja oli hän siihen lääkketki jo saanut, ei hän vastannut puheluun. Sitten päätin hommata sen sijaisen itse.
Voi kun jokainen hoitaisi vaan ne omat työnsä niin ettei aiheuttaisi toisille taas hirveesti päänvaivaa ja stressiä,niin asiat sujuis niin paljon paremmin ja töissä ois mielekkäämpää käydä. Nyt vaan ärsyttää kun en halua jättää avustettavaa pulaan meidän työntekijöitten takia. Ap
Ei kenelläkään satu olemaan hyviä neuvoja...