Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma Hambergin Je m'appelle Agneta.
Parina iltana lasten nukkumaanmenon jälkeen oon kuunnellut Montandia ja Breliä ja lukenut tätä kirjaa joka kertoo itsensä läpinäkyväksi tuntevasta Agnetasta joka tarttuu tilaisuuteen.
Ei mitään uutta ja ennenkuulematonta siis, mutta Provencen pikkukylä, yhteisöllisyyttä ja ruokaa ja viiniä.
Sopii syysiltoihin jos kaipaa pientä kevyttä piristystä.Minäkin aloin lukea. Tässä on mukava tunnelma ja tykkään, miten päähenkilö suhtautuu kliseisiin huumorilla.
Harmittaa, että tämä loppui! Olisiko suositusta toisesta kevyestä, mutta ei ihan tyypillisestä "feel-good" -kirjasta?
Riku Siivonen: Kaikki isäni tavarat.
Final Fantasy VII: On the way to a smile
Vierailija kirjoitti:
Parina iltana lasten nukkumaanmenon jälkeen oon kuunnellut Montandia ja Breliä ja lukenut tätä kirjaa joka kertoo itsensä läpinäkyväksi tuntevasta Agnetasta joka tarttuu tilaisuuteen.
Ei mitään uutta ja ennenkuulematonta siis, mutta Provencen pikkukylä, yhteisöllisyyttä ja ruokaa ja viiniä.
Sopii syysiltoihin jos kaipaa pientä kevyttä piristystä.
Brel ja Provence ,muuta ei ihminen tarvitse. 🤍💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii syysiltoihin jos kaipaa pientä kevyttä piristystä.Brel ja Provence ,muuta ei ihminen tarvitse. 🤍💙
Jaahas, en ymmärrä miksi punainen sydän joutui sensuurin kouraan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruth Druartin Viimeinen yö Pariisissa.
Sodanaikaisen epäitsekkään teon seuraukset.Kiitos vinkistä. Maailmansodat kiinnostaa, varsinkin juutalaiset ja vastarintaliike.
Minäkin kiitän vinkistä.
Virginie Grimaldi
Kirkkaimmat tähdet
Ranskan feelgood-kuningattaren romaani on toiveikas, tarkkanäköinen ja kujeilevan hauska kertomus äidistä ja kahdesta tyttärestä matkalla tuntemattomaan.
Arjen haasteiden kanssa kamppaileva Anna löytää itsensä mahdottomasta tilanteesta: kaksi lasta, ei töitä ja uhkaavasti kasvava pino laskuja ja huolia.
Täydellinen ratkaisu kaikkiin ongelmiin: matkailuauto. Mikä olisikaan parempi tapa karistaa arjen murheet kuin pakkautua tytärten kanssa viikoiksi matkailuautoon ja ajaa Ranskasta kohti Pohjois-Eurooppaa? Reissun aikana äiti ja tyttäret kohtaavat paitsi omat haasteensa myös joukon muita värikkäitä ja sympaattisia seikkailijoita.
Kirkkaimmat tähdet on yksi Virginie Grimaldin suurimmista bestsellereistä: sitä on myyty yhteensä jo yli 640 000 kappaletta, ja sen käännösoikeudet on myyty 24 maahan.
...........
Ihan hyvän mielen kirja kolmen eri henkilön näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Pendergast, Valkoinen tuli. Kaikista Pendergast kirjoista jännittävin ja kauhistuttavin. Sherlock Holmes fanit saavat nauttia täysin rinnoin... mm. näin on tätä teosta kuvailtu.
Kiitän tässä vinkistä, tuli tarpeeseen.
1793
1794
1795
Luoja mä rakastan kuunnella näitä syysöinä ja -iltoina kun teen puutarhatöitä. Lokakuuta on ihmisen parasta aikaa.
Otan mielellään vinkkejä kauhusta/historiallisista dekkareista.
Charlotte McConaghy: Viimeinen muuttolintu. Vasta alussa, mutta nyt jo jäin koukkuun kirjan tunnelmaan.
Kaarina Griffiths: Punainen piru ja musta enkeli.
Vanhainkotiin sijoittuva murhamysteeri. Ihanat henkilöt ja jotenkin lämmin tunnelma, vaikka murhaillaan...
Vierailija kirjoitti:
Kate Quinnin Timanttisilmä.
Olen hänen edellisistä kirjoistaan pitänyt mutta tämä on aika pitkäveteinen!
Loppujen lopuksi ihan mielenkiintoinen todellisuuspohjainen tarina neuvostoliittolaisesta tarkka-ampujasta.
Nyt lopettelemassa Yanagiharan Pientä elämää.
Kyllähän tuon luki, ensin ei meinannut napata ollenkaan.
Kuollut mies Antti Tuomainen
Yin jooga
olemisen taito
- Jouni Hallikainen
Buena Migas 2, Espanjan kurssi, nyt preteriti opiskeltu, seuraavaksi imperfekti.
Kate Quinnin Timanttisilmä.
Olen hänen edellisistä kirjoistaan pitänyt mutta tämä on aika pitkäveteinen!