Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12243)

Vierailija
7381/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on lukenut "homoteemaisia" kirjoja tai tietää jonkun aiheeseen liittyvän niin kertokoon sen. Kiitän jos joku viitsii vastata. Itseä vaan aihe kiinnostaa ja välillä pyrin lukemaan siihen liittyvää. Kirjoja joita olen jo lukenut ovat Pieni elämä ja Maurice. Muita ei sitten enää oikein olekaan. Voi olla myös englanniksi. En halua sotkea ketjua, mutta päätin nyt viestin laittaa jos jollekin tulee jokin kirja mieleen. Olen tänne muita kirjoja jo laittanut paljon.

Laura Lehtola: Minä valitsin sinut

Johanna Sinisalo: Ennen päivän laskua ei voi

Édouard Louis: Ei enää Eddy. Omaelämäkerrallinen teos, joka kertoo, miten Eddy Bellegueule kasvoi homoseksuaalina väkivallan keskellä pohjoisranskalaisella teollisuusalueella.

Vierailija
7382/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Game of Thrones viimeinen kirja. Mahdottoman synkäksi on kaikki mennyt, mutta täytyy loppuun lukea. Sen jälkeen ilmeisesti Witcher sarja käyntiin.

Olisiko suositella miehelle jotain hyväjuonista hyvän mielen kirjaa jota lukea aurinkotuolissa maaten? Näiden nörttikirjojen välissä voisi jotain muutakin lukea kesän kunniaksi.

Hassua ees sanoa näin vanhaa kirjaa, mutta nautittavaa luettavaa;

Havukka-ahon ajattelija, tai Konsta Pylkkänen etsii kortteeria.

Jälkimmäisen luin keväällä ja se oli hyvä.  Olen nainen tosin, mutta kirja sopii kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda Crowley Heller:  Paoeripalatsi

Vierailija
7384/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deb Shapiro

Kehosi paljastaa mielesi

541 sivua.

Vierailija
7385/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märta Tikkanen : Emma ja Uno, rakkautta tottakai

ekassa luvussa olen

Vierailija
7386/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bram Stoker: Dracula. Kävin Romaniassa Transsilvaniassa ja totesin, etten ole koskaan lukenut tätä, nähnyt vain elokuvia sen pohjalta ja lainasin kirjastosta.

Vierailija
7387/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri loppuun Marko Kilven: Elävien kirjoihin. Seuraava aloitettu on Ernest Hemingwayn: Ja aurinko nousee.

Vierailija
7388/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiska 1&2

Vierailija
7389/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucinda Riley: Seitsemän sisarta / Maia

Vierailija
7390/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Science Book.

Mitä enemmän näitä eri tieteenalojen yleisteoksia lukee, niin sitä enemmän vaikuttaa, että Aristoteles oli Eurooppalaisen tieteen suurin este useampien vuosisatojen ajan. Kirkkokin lainasi ukolta arvovaltaa omille kannoilleen. Ihan vain yhden esimerkin puolesta, hänen auktoriteettiinsa nojaten (vaikka samaan aikaan esitettiin heliosentristä mallia) maapallo oli se jonka ympärillä kaikki pyörii.

Vierailija
7391/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yleistasolla MM:ää lukevista ja arvostelevista omissa piireissä erittäin tykätty kirja Barbara Elsborgilta. Sarjassa on muitakin kirjoja. Tämän voi kyllä lukea standalonena. 

Jonty <3  PS Barbara on myös tosi mukava ihminen. Tuen ja suosittelen mielelläni. 

https://www.goodreads.com/book/show/54342632-the-making-of-jonty-bloom

Vierailija
7392/12243 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liane Moriartyn uusinta- Omena ei kauas putoa.

Edelliset olen lukenut ja tykkään kovasti!

Vierailija
7393/12243 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Game of Thrones viimeinen kirja. Mahdottoman synkäksi on kaikki mennyt, mutta täytyy loppuun lukea. Sen jälkeen ilmeisesti Witcher sarja käyntiin.

Olisiko suositella miehelle jotain hyväjuonista hyvän mielen kirjaa jota lukea aurinkotuolissa maaten? Näiden nörttikirjojen välissä voisi jotain muutakin lukea kesän kunniaksi.

Hassua ees sanoa näin vanhaa kirjaa, mutta nautittavaa luettavaa;

Havukka-ahon ajattelija, tai Konsta Pylkkänen etsii kortteeria.

Jälkimmäisen luin keväällä ja se oli hyvä.  Olen nainen tosin, mutta kirja sopii kaikille.

Miten niin hassua?

Onhan tässä ketjussa mainittu Shakespearen näytelmiä ja vaikkapa Raamattukin moneen kertaan.

Uutta materiaalia on vielä Huovinen...

Vierailija
7394/12243 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huoviselta Lyhyet erikoiset olisi kevyttä kesälukemista.

Vierailija
7395/12243 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. J. Tudor: Ne muut.

Tekijänsä aiemmin suomennettujen teosten tapaan tämäkin on trilleri/kauhukirjallisuutta. Yllättävän koukuttava on ollut ainakin tähän mennessä, on vaikeaa laskea kirjaa käsistä. Tarinassa on useampi eri kertoja ja odotan innolla, miten kaikkien elämät limittyvätkään toisiinsa. Lisäksi mukana tuntuu olevan jonkinlainen yliluonnollinen elementti.

Vierailija
7396/12243 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla suositella jotain GoT tyyppistä kirjaa. En ole itse paljon fantasiaa lukenut.

Vierailija
7397/12243 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristin Hannah:Alaskan taivaan alla ja äänikirja Satu Rämö:Hildur

Onko Hildur lukemisen arvoinen?

Mietin vaan kun Islannissa on niin vähän henkirikoksia. Onko todentuntuinen?

Vierailija
7398/12243 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumienkeli, halusin kesälomalla lukea kirja, ja olen siitä ehkä max 20 sivua lukenut...

Vierailija
7399/12243 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philip Teir - Neitsytpolku

Vierailija
7400/12243 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi Oksasen Puhdistus on nyt noin puolessa välissä. On odottanut vuosikausia hyllyssä lukemista ja nyt päätin lopultakin tarttua siihen. Ei oikein omaan makuuni, mutta luettava kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi