Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12243)

Vierailija
7361/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erik Lindroos: Yhteiset tiemme.

Vierailija
7362/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volter Kilpi: Alastalon salissa

Joko on sopiva piippu löytynyt hyllystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 1987 Uudenmaan puhelinluettelo.

Vierailija
7364/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Game of Thrones viimeinen kirja. Mahdottoman synkäksi on kaikki mennyt, mutta täytyy loppuun lukea. Sen jälkeen ilmeisesti Witcher sarja käyntiin.

Olisiko suositella miehelle jotain hyväjuonista hyvän mielen kirjaa jota lukea aurinkotuolissa maaten? Näiden nörttikirjojen välissä voisi jotain muutakin lukea kesän kunniaksi.

Meinasin korjata, mutta voinee jo suosiolla sanoa viimeinen, ei viimeisin.

Vierailija
7365/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen King: Myöhemmin.

Poika näkee kuolleita. Ja pystyy myös puhumaan kuolleiden kanssa. Kuolleet viihtyvät muutaman päivän itselleen tärkeissä paikoissa, kunnes haihtuvat pikkuhiljaa pois. Vaikka en innostu Kingin yliluonnollisista palikoista, hän kirjoittaa hyvin. Tämäkin kirja alkoi vetämään heti alusta lähtien.

Vierailija
7366/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter and the goblet of fire :D

Vierailija
7367/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpo Rusin kirja Tiitisen lista.

7368/12243 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, Fjodor Dostojevski

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
7369/12243 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta päivää tämän ketjun kimpussa ja sivun 146 sain juuri loppuun.

Ketjun läpikäymiseen menee paljon aikaa kun googlaan itselleni mielenkiintoiset kirjailijat tai kirjat.

Saatan jäädä myös haahuilemaan jonnekin netin syövereihin tutkiessani suositeltuja kirjoja. Vaan eipä se ainakaan haittaa, päinvastoin, löytyy muutakin mielenkiintoista.

Kirjaan ylös kaiken mikä on mielestäni lukemisen arvoista, joko yksittäiset kirjat tai kirjailijat joiden tuotannon haluan lukea järjestyksessä alusta alkain.

Kovasti löytyy uutta luettavaa, vaikka olen enemmän tai vähemmän aktiiivisesti lukenut siitä lähtien kun lukemaan olen oppinut.

👍 Kaikille jotka ovat ja edelleen jatkavat vinkkien jakamista.

Vierailija
7370/12243 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on lukenut "homoteemaisia" kirjoja tai tietää jonkun aiheeseen liittyvän niin kertokoon sen. Kiitän jos joku viitsii vastata. Itseä vaan aihe kiinnostaa ja välillä pyrin lukemaan siihen liittyvää. Kirjoja joita olen jo lukenut ovat Pieni elämä ja Maurice. Muita ei sitten enää oikein olekaan. Voi olla myös englanniksi. En halua sotkea ketjua, mutta päätin nyt viestin laittaa jos jollekin tulee jokin kirja mieleen. Olen tänne muita kirjoja jo laittanut paljon.

Laura Lehtola: Minä valitsin sinut

Johanna Sinisalo: Ennen päivän laskua ei voi

Vierailija
7371/12243 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kayte Nunn The botanist`s daughter

Vierailija
7372/12243 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Adler-Olsenin 9. Osasto Q-kirja Natriumklorid på svenska, koska ei ole vielä suomennettu.

Vierailija
7373/12243 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miriam Margolyesin omaelämänkerta This Much Is True.

Vierailija
7374/12243 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars Keplerin Playgroud.

Vierailija
7375/12243 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on lukenut "homoteemaisia" kirjoja tai tietää jonkun aiheeseen liittyvän niin kertokoon sen. Kiitän jos joku viitsii vastata. Itseä vaan aihe kiinnostaa ja välillä pyrin lukemaan siihen liittyvää. Kirjoja joita olen jo lukenut ovat Pieni elämä ja Maurice. Muita ei sitten enää oikein olekaan. Voi olla myös englanniksi. En halua sotkea ketjua, mutta päätin nyt viestin laittaa jos jollekin tulee jokin kirja mieleen. Olen tänne muita kirjoja jo laittanut paljon.

Laura Lehtola: Minä valitsin sinut

Johanna Sinisalo: Ennen päivän laskua ei voi

+ Pekka Hiltunen: Onni

Vierailija
7376/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucinda Rileyn Italialainen tyttö.

Mukavan paksu kirja, kevyttä kesälukemista.

Vierailija
7377/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi Amazonista kurantti bestsellerilista. Niistä voi näpätä ilmaiset näytteet eli samplet. Voit käyttää jos teet tilin ja lataat kindle sovelluksen siitä storesta mitä käytät ja kirjaudut tilille. Androidiin androidversion jne. Voi lukea myös tietsikan ruudulta.  En ehdi just nyt suositella mutta palaan asiaan. Jos sanot mistä genreistä muuten pidät, niin voin yrittää sellaista suositella.

https://www.amazon.com/Best-Sellers-Kindle-Store-Gay-Romance/zgbs/digit…

Vierailija
7378/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goodreadsissa meidän genremme Elokuun uusien lisättyjen lista on tässä ja joka kuulla on vastaavan lainen. 

https://www.goodreads.com/list/show/169447.August_2022_MM_Releases

Vierailija
7379/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuuri: Mies kuin pantteri

Vierailija
7380/12243 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauden vahdit, Virpi Hämeen-Anttila

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi