Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12270)
Merete Mazzarellan Ei kaipuuta, ei surua
Aloitin lukemaan Lucinda Rileyn Seitsemän sisarta -sarjaa. Olen siis kirjassa yksi. Yllättävän leppoisa ja hyvä, sata sivua siis vasta mennyt. Olen yleensä dekkareiden ystävä, mutta tämäkin tuntuu ihan hyvältä.
Onko kukaan lukenut tätä sarjaa? Tähänhän taisi nyt juuri tulla yksi lisäosa.
Teemu Keskisarja: Kyllikki Saari
Dimitri Gluhovskin Metro 2035
Ferdinand Schwanenburg: Machtergreifung
..
Vierailija kirjoitti:
Aloitin lukemaan Lucinda Rileyn Seitsemän sisarta -sarjaa. Olen siis kirjassa yksi. Yllättävän leppoisa ja hyvä, sata sivua siis vasta mennyt. Olen yleensä dekkareiden ystävä, mutta tämäkin tuntuu ihan hyvältä.
Mä kans ostin tän viime viikolla. Just luin, että kirjailija on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kuulin juuri uutisista, että kirjailija kuoli 55vuotiaana. En ole kirjoja lukenut, mietin just, pitääkö ne lukea järjestyksessä vai ovatko erillisiä osia
RIP
Virpi Hämeen-Anttila, Juhannusyön painajainen. Otava, 2021.
Fredrik Backmanin Mummo sanoo hei ja anteeksi.
Just aloitin, vaikuttaa lupaavalta.
Olisi kiva, jos jokainen myös vähän kertoisi siitä lukemastaan kirjasta, millainen on....
Anna-Stiina Nykänen, Yksin kotona
Aira Samulinin kirja edelleen kesken, luen välillä. Pidän taukoa, on välin aika raskasta, surullista. Mutta se on meidän lähihistoriaa, mikä jokaisen tulisi muistaa. Sota on järkyttävää aikaa, evakkous repi ihmiset kotiseuduiltaan, myös meidän suvun jopa kahdesti. On tosi vaikea kuvitella, millaiset jäljet se jätti sieluun. Varsinkin kun niistä puhuttiin tosi vähän, ainakin meillä.
Ihanasti säilyi karjalan murre silti. Ja monet perinteet karjalanpiirakousta Käkisalmi-kesäjuhliin. Yritämme pitää perinnettä elossa ja siirtää suuraaville sukupolville.
Ocean Vuong - Lyhyt maallinen loistomme
Todella kiehtova ja kauniisti kirjoitettu kirja.
Liika viisas
Kertoo herättäjäpapin saarnoihin uskovasta Sakari Kolistajasta