Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12467)
Catherine Isaac, Sinusta,minusta, kaikesta
Huntingtonin tauti on periytyvä, tytär on perinyt sen kuolevalta äidiltään, onko myös lapsi sairas? Surullinen ja iloinen tarina yhtäaikaa, elämänmakuinen kirja.
Mitä jos joku tunnistaakin minut.
Pihla Hintikka, Hetken Pariisi on meidän
Mallielämää, hyväksikäyttöä, Pariisin iskua ja muuta. Ei oikein lähtenyt lentoon. Tai sitten odotin liikaa. Ei kannattaisi odottaa ikinä mitään tai uskoa hypetystä ja mainontaa. Näin se on.
Tilasin Adlibriksesta selvänäkijä Naomin kirjan Noidan viitta hartioilla ja ahmin! Mielettömän kiinnostava henkilö ja kertoo omasta elämästään-- jotenki tosi koskettava ja ihania runoja! En todella ole mikään runotyyppi mutta nää tässä kirjassa on jotaiin ihan omaa luokkaa.
Lucinda Riley, Perhosten huone
Kunnon kirja, jossa oli aikatasoja, historiaa, paljastuksia, tragedioita. Hyvin kirjoitettu, en malttanut laskea kädestäni.
Victor Hugo: Kurjat
Olen lukenut tämän ennenkin, mutta kun en jaksanut lähteä kirjastoon niin kaivoin hyllystä tämän. On tämä hyvä!
Sinä joka ihmettelit Ainon ja wiftailevan Jannen yhteiseloa.Tiedätkö mitään muuta suuresta Jannesta.
Älä tuomitse,kun et oleheitä tuntenut.
Liitto seesteytyi vuosien kuluessa ja he olivat toisilleen todella tärkeitä.Kestivät monenlaiset vastoinkäymiset yhdessä.
Elivät myös seesteisen vanhuuden.Kurjet lensivät Ainolan yläpuolella hetkiä ennen Jannen kuolemaa.Hän sanoi:siellä ne lentävät,nuoruuteni linnut.
Miksi tällä palstalla aina lytätään mies,eiköhän Aino itse parhaiten miehensä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Enni Mustonen alias Kirsti Manninen: Ruokarouva. Harmitonta historian faktojen yhdistämistä fiktioon, ihan mukavaa viihdettä.
Olen oppinut Enni Mustosen kirjoista enemmän suomen historiaa kun koulussa ikinä.
Michael Palin - Pohjois-Korean päiväkirja.
Rileyn Seitsemän sisarta. Ei ole vielä vakuuttanut, vaikka sitä on monet kehuneet. Mutta alussa vasta, ehkä tarina kohta vie mennessään.
Trevor Noah - "Laiton lapsi: värikäs nuoruuteni Etelä-Afrikassa". Tosi hyvä vaikken yleensä tartu (oma)elämänkertoihin.
Vierailija kirjoitti:
A Room with a View
Oli minullakin pesutupalukemisena viime viikolla! Hyvä kirja, brittiläistä tapakulttuuria reilun sadan vuoden takaa. Olen onnellinen, ettei Forster lopulta päätynyt tappamaan George Emersonia (aikoi pistää pyöräilevän Georgen kuolemaan myrskyssä kaatuvan puun alle) vaan henkilöt saivat ansaitsemansa päätöksen. Kirjasta tehty ensimmäinen elokuva (pääosissa Helena Bonham Carter ja Julian Sands) myös oikein hyvä, hyvin tehtyä periodidraamaa pilke silmäkulmassa vilkkuen.
D. B. John - Pohjoisen tähti
Vakoojajännäri, jossa liikutaan USA:ssa ja Pohjois-Koreassa.
Seitsemän sisaren toinen osa eli Myrskyn sisar. Nämä kaksi ensimmäistä osaa ainakin vaikuttavat tosi kivoilta, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enni Mustonen alias Kirsti Manninen: Ruokarouva. Harmitonta historian faktojen yhdistämistä fiktioon, ihan mukavaa viihdettä.
Olen oppinut Enni Mustosen kirjoista enemmän suomen historiaa kun koulussa ikinä.
Sama juttu. Olen aina inhonnut historiaa ja en ole yhtään osannut laittaa mitään tapahtumia aikajanalle, mutta noiden myötä on kyllä sivistys noussut.
Anni Polva - Rakasta minua hiukan. Lähdetään tänään mökille ja luen sen siellä juhannusvieton aikana loppuun. Noita vanhoja hömppäkirjoja on ihana lukea mökkireissuilla!
Useita yhtä aikaa; Marcel Proustin ensimmäinen aka "Combray; Swannin tie", David Duchovnyn (juuri se; tämä "Salaiset kansiot" & "Californication" etc herkku )kirja "Pyhä lehmä" ja Kaarina Turtian "Gastronomian sanakirja"
On tainnu Dickinssonnin cock jo hypätä uralta poies.