Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12265)
Tuire Malmstedt Lumihauta
Harvinaisen hyvä dekkari sekä kielellisesti että juonellisesti.
Viivi ja Wagner no 1.
Viivi on kaunistunut myöhemmin kasvoiltaan. On muitakin eroja tietysti.26v vanha jo tuokin.
Kari Hotakaisen uusin kirja Helmi. Olen lukenut 51 sivun verran, ja vaikuttaa kyllä hyvältä kirjalta. Jotenkin mielenkiintoisesti kirjoitettu ja hauska. Ostin sen tänään K-kaupasta.
Heidi Mäkinen: Ei saa elvyttää
Heikki Paunonen, Tsennaaks stadii, bonjaaks slangii
Joel Haahtela: Yö Whistlerin maalauksessa.
Suositeltu ja ylistetty. Tähän mennessä on ollut vain namedroppailua ja nippelitiedolla leuhottamista.
Vierailija kirjoitti:
Suositeltu ja ylistetty. Tähän mennessä on ollut vain namedroppailua ja nippelitiedolla leuhottamista.
Niin kai se sistymättömälle AV-mammalle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei mielestäni ole sivistyksestä. Olen nähnyt kirjassa mainittuja taideteoksia museoissa maailmalla. Olen käynyt Sintran linnassa, puutarhassa ja kaivossa. Minulla on taiteen maisterin tutkinto englantilaisesta yliopistosta. Harrastin siellä asuessa paljon kulttuuria ja kiersin puutarhoja. Kirjan maailma ja Englannin maisemat ovat siis tuttuja. Mutta en hae kaunokirjallisuudesta tietoa tai opetuksia, vaan elämyksiä. Asioita on Haahtelan kirjassa vain lueteltu ilman yhteyttä toisiinsa enkä saa mitään tunnekokemusta irti.
Seppo Jokisen Pahasti tehty.
Oon lukenut kaikki Komisario Koskisen ja ovat kyllä parasta ikinä😊
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää lue kirjoja?
Onko siis olemassa ihmisiä jotka ei lue kirjoja?
Ikinä kuullutkaan sellaisista
tella Harasekin Pimeä aine, ollut kesken jo puoli vuotta. Mutta aion kahlata sen loppuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei mielestäni ole sivistyksestä. Olen nähnyt kirjassa mainittuja taideteoksia museoissa maailmalla. Olen käynyt Sintran linnassa, puutarhassa ja kaivossa. Minulla on taiteen maisterin tutkinto englantilaisesta yliopistosta. Harrastin siellä asuessa paljon kulttuuria ja kiersin puutarhoja. Kirjan maailma ja Englannin maisemat ovat siis tuttuja. Mutta en hae kaunokirjallisuudesta tietoa tai opetuksia, vaan elämyksiä. Asioita on Haahtelan kirjassa vain lueteltu ilman yhteyttä toisiinsa enkä saa mitään tunnekokemusta irti.
Luin väkisin loppuun. Myös filosofiset viittaukset tuntuivat teennäisiltä ja päälle liimatuilta. Ei mitään sellaista, mitä en olisi lukenut jo yläasteella Jostein Garderin Sofian maailmasta.
Martti Haavion Suomalainen mytologia
Actus: Morcster Chef
Örkki onkin mestarikokki eikä verenhimoinen hirviö.
Aivan ihana kirja, ehdottomasti yksi parhaimmista, jonka olen koskaan lukenut!