Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille käynyt niin, että olit jo luovuttamassa, kunnes...

Vierailija
07.08.2018 |

Asioita alkoikin tapahtua maagisella tavalla.

Mietin tässä itse luovutanko urani suhteen. Olen tehnyt 7 vuotta työtä sen eteen, ilman että tienaan juurikaan ja palkkatyön ohessa. Huomaan kuitenkin olevani aika väsynyt jo tähän kaikkeen... ei vaan jaksa enää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Puoli vuotta sitten olin eronnut sinkku, vuorotöissä huonolla palkalla. Olin deittaillut parin vuoden aikana kymmeniä miehiä, enkä uskonut, että koskaan löydän enää ketään. Olin myös jämähtänyt työpaikkaani, koska tuntui vain, ettei tällä paikkakunnalla voi löytää oman alan töitä. Maaliskuussa sitten löysin ihanan miehen ja oman alan työpaikan ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan. Alkaa oikein itkettää kun tätä kirjoitan. Olen niin ylpeä itsestäni. 

Älä luovuta, ap. Itse suosittelen, että ajattelet hieman sen suunnitelmasi ja toiveesi ulkopuolelle ja kokeilet rohkeasti jotain uutta. Tämä ainakin omalla kohdalla esti asioiden etenemisen, että minulla oli jotenkin liian tiukat raamit sille omalle haaveelle. Ei tarvinnut paljon joustaa, kun löytyikin juuri sitä, mitä halusin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Puoli vuotta sitten olin eronnut sinkku, vuorotöissä huonolla palkalla. Olin deittaillut parin vuoden aikana kymmeniä miehiä, enkä uskonut, että koskaan löydän enää ketään. Olin myös jämähtänyt työpaikkaani, koska tuntui vain, ettei tällä paikkakunnalla voi löytää oman alan töitä. Maaliskuussa sitten löysin ihanan miehen ja oman alan työpaikan ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan. Alkaa oikein itkettää kun tätä kirjoitan. Olen niin ylpeä itsestäni. 

Älä luovuta, ap. Itse suosittelen, että ajattelet hieman sen suunnitelmasi ja toiveesi ulkopuolelle ja kokeilet rohkeasti jotain uutta. Tämä ainakin omalla kohdalla esti asioiden etenemisen, että minulla oli jotenkin liian tiukat raamit sille omalle haaveelle. Ei tarvinnut paljon joustaa, kun löytyikin juuri sitä, mitä halusin. 

Kiitos. Ihana kirjoitus!

Vierailija
4/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Samaa pskaa päivästä toiseen. Mun elämässä ei ihmeitä tapahdu.

Vierailija
5/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen sijaan olin niin pohjamudissa lopulta, että oli pakko vain uskaltaa itse tehdä asialle jotain. Totesin että tässä työpaikassa minulla ei ole tulevaisuutta, ja vaihdoin vakityöstä uuteen erilaiseen. Kyllä kannatti.

Samoin parisuhde, oli lopulta pakko erota ns työssä käyvästä alkoholistista.. Kannatti, paha olo jäi taakse.

Vierailija
6/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi