Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhafantasia

Laitosriettailu
07.08.2018 |

Onko sinulla ollut yksityiskohtaista fantasiaa murhan toteuttamisesta? Mahdolliset _suunnitelmat_ pitää ilmoittaa virkavallalle, mutta fantasiat eivät ole kiellettyjä.

Itse lapsena haaveilin siitä, kuinka kohdistaisin tylppää väkivaltaa alempiarvoiseksi mieltämääni ihmiseen, avaisin kurkun ja viiltäisin sitten vatsaa auki siten, että suolisto tursuaisi ulos. Lopuksi ejakuloisin surmaamani henkilön ruumiin viereen. Ennen kuolemaa toki ivailisin uhria alennustilassaan ja ääneen herkuttelisin sillä ajatuksella, kuinka uhri kohta olisi kylmenevä ruumis.

Koskaan en ole henkirikosta aikonut tehdä, mutta olen elähdyttänyt kieroutuneeksi tietämääni mieltä asioiden pohdiskelulla puhtaasti teoreettisella tasolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mahdolliset _suunnitelmat_ pitää ilmoittaa virkavallalle"

Lähdettä?

Vierailija
2/4 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo, jonka tein pveenä. Löinnisääni suutuspäissäni, kun oli riita isän kanssa. No, isälle todettii jonku ajan päästä ku oli sit muutamaa päivää tai viikkoo sen jälkee ilmestyny hartiaan ja kaulan välii patti, ja se patti satru. No hänellä todettii keuhkosyöpö, ja eli huhtikuusta tammikuun lopulle saakka oli hengissä. Ellen olisi tehnyt sitäm hän olisi vielä elossa.

Tämän kirjoittaja on siis nykyään 13vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle anaalitappihoitoa. Hoidossa sinut halkaistaan suurella anustapilla.

Vierailija
4/4 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinulle anaalitappihoitoa. Hoidossa sinut halkaistaan suurella anustapilla.

Tämä on suosittu parannuskeino hulluille ja toimii hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä