Onko aikuisena kivaa huvipuistossa?
Kommentit (16)
On kivaa mut laitteet ei tunnu enää vatsanpohjassa ollenkaan :( Enemmän miettii sitä et mitä jos tää nyt vaunu lentää tästä näsijärveen eikä saada puomeja auki... Sekös tuo jännitystä!
Riippuu siitä, onko siellä lasten kanssa vai itse huvittelemassa. Jälkimmäinen on kivaa.
On.
ainoa mihin en suostu meneen lintsillä on merirosvolaiva.
T:45-v
Varmasti jos tykkää laitteista. Minulle se portti sisään on jo liikaa😂
On kivaa, tosin "harrastankin" huvipuistoja. Olen käynyt yli 40 huvipuistossa ja monesti valitsen lomakohteenkin sen perusteella jos läheltä löytyy hyvä huvipuisto, missä on loistavia vuoristoratoja.
Just kävin Lintsillä "päiväkävelyllä" ja kivaa oli. Ostin pari laitelippua ja kävin vähän kieppuun. Joskus vois mennä taas koko päiväks. Ikää 36.
Ei ole kivaa! Inhoan yli kaiken kaikkia kieputtimia ja sitä väenpaljoutta.
Parikymppisenä kävin huvipuistoissa vielä kavereiden kaa, mutta kun sain omia lapsia, en kehtaa enää mennä ilman lapsia. Lapset kannattaa olla sen ikäisiä, että uskaltavat jo kunnon vempeleisiin tai sitten pitää olla joku (esim. isovanhempi tms.) niitä vahtimassa erikseen, muuten et itse pääse mihinkään oikeaan laitteeseen.
Pienten lasten kanssa se on sellaista, että kävelet jonkun possujunan vierestä leppäkerttujunaan ja takaisin ja välillä voitte käydä eläinpuistossa katselemassa pupua ja vuohta.
Huvipuistoissa v*ttumaisinta on meteli ja jonot. En kestä sellaisia kamalia jonoja, joiden takia välttelen ruuhkaisimpia huvipuistoja ruuhkaisimpaan aikaan. Jonojen vuoksi loppuu aika kesken, vaikka olisit huvipuistossa koko päivän, ja sitten joutuu tekemään koko ajan kompromisseja, että minkä laitteen ja kenen toiveen vuoksi kannattaa seistä 45 min missäkin jonossa.
Mä olen viimeksi käynyt huvipuistossa vuonna 2001 :o Olisi kiva tehdä päiväretki Tampereelle ja testata tuleeko Särkänniemen X:ssä huono olo
On kivaa. Yleensä käydään lintsillä, ku on niin lähellä. Lisäksi ollaan käyty kaikki Heurekat, SuperParkit ja Rushit läpi. Kaksvitosia ollaan ja ei oo lapsia.
Lapsena kävimme Linnanmäellä ja parissa muussa huvipuistossa sekä ulkomailla isoissa tivoleissa, joissa oli hurjia laitteita.
Sitten oli parin vuosikymmenen tauko. Kolmekymppisenä kävin ystävieni kanssa Särkänniemessä, ihan aikuisten kesken. Vaikken muutaman liian rajun laitteen jälkeen uskaltanut käydä hurjemmissa laitteissa, tykkäsin todella paljon siitä arjesta poikkeavasta tunnelmasta, joka siellä oli: hattaran tuoksua, mielikuvituksellisen muotoisia laitteita ja niiden outoja ääniä, värikkäitä telttoja ja kojuja, lapsiryhmiä juoksemassa ristiin rastiin, ilmapalloja, hiljaisempia ja syrjäisempiä alueita kuten tukkijoki ympäristöineen ja todella meluisia ja keskeisiä paikkoja kuten tornado yms.
Kotiin palattuamme olin ihan pää pyörällä siitä ärsyketulvasta, mutta tykkäsin todella paljon. Joten kyllä, aikuisena voi olla kivaa huvipuistossa. Seuraavana kesänä menimme uudestaan.
Huvipuistossa näki enemmän erikoisen näköisiä ihmisiä kuin tavallisesti katukuvassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sehän on ihan huippua aikuisiällä, täydellinen irtiotto arkeen.
Ainakin miljoona kertaa hauskempaa kuin joku ryyppyjuhla.
Ei todellakaan. Ei aikuisten paikka.
Mulla oli mahdollisuus käydä Lintsillä muutama vuosi sitten. Mulla on hirveä korkeanpaikan kammo ja voin myös herkästi pahoin laivassa tai bussimatkalla. Niin arvatkaapa oliko hauskaa?:D Monien laitteiden juttu on noista jompikumpi. Olin vaan kauhuissani siitä, että ollaan liian korkealla tai sitten tuli vaan huono olo. Että se siitä:) Olihan se lapsena hauskaa.
Kyllä minusta siellä oli kivaa t. 21v
(Minulla ei tosin lapsia, ja menin aikuisen siskoni kanssa)