Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aikuisena kivaa huvipuistossa?

Vierailija
07.08.2018 |

Esim. Lintsi, Särkkis? Miksi? Miksi ei?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta siellä oli kivaa t. 21v

(Minulla ei tosin lapsia, ja menin aikuisen siskoni kanssa)

Vierailija
2/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa mut laitteet ei tunnu enää vatsanpohjassa ollenkaan :( Enemmän miettii sitä et mitä jos tää nyt vaunu lentää tästä näsijärveen eikä saada puomeja auki... Sekös tuo jännitystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko siellä lasten kanssa vai itse huvittelemassa. Jälkimmäinen on kivaa.

Vierailija
4/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

ainoa mihin en suostu meneen lintsillä on merirosvolaiva.

T:45-v

Vierailija
5/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jos tykkää laitteista. Minulle se portti sisään on jo liikaa😂

Vierailija
6/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa, tosin "harrastankin" huvipuistoja. Olen käynyt yli 40 huvipuistossa ja monesti valitsen lomakohteenkin sen perusteella jos läheltä löytyy hyvä huvipuisto, missä on loistavia vuoristoratoja.

Vierailija
7/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin Lintsillä "päiväkävelyllä" ja kivaa oli. Ostin pari laitelippua ja kävin vähän kieppuun. Joskus vois mennä taas koko päiväks. Ikää 36.

Vierailija
8/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa! Inhoan yli kaiken kaikkia kieputtimia ja sitä väenpaljoutta.

Vierailija
9/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä kävin huvipuistoissa vielä kavereiden kaa, mutta kun sain omia lapsia, en kehtaa enää mennä ilman lapsia. Lapset kannattaa olla sen ikäisiä, että uskaltavat jo kunnon vempeleisiin tai sitten pitää olla joku (esim. isovanhempi tms.) niitä vahtimassa erikseen, muuten et itse pääse mihinkään oikeaan laitteeseen.

Pienten lasten kanssa se on sellaista, että kävelet jonkun possujunan vierestä leppäkerttujunaan ja takaisin ja välillä voitte käydä eläinpuistossa katselemassa pupua ja vuohta.

Huvipuistoissa v*ttumaisinta on meteli ja jonot. En kestä sellaisia kamalia jonoja, joiden takia välttelen ruuhkaisimpia huvipuistoja ruuhkaisimpaan aikaan. Jonojen vuoksi loppuu aika kesken, vaikka olisit huvipuistossa koko päivän, ja sitten joutuu tekemään koko ajan kompromisseja, että minkä laitteen ja kenen toiveen vuoksi kannattaa seistä 45 min missäkin jonossa.

Vierailija
10/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viimeksi käynyt huvipuistossa vuonna 2001 :o Olisi kiva tehdä päiväretki Tampereelle ja testata tuleeko Särkänniemen X:ssä huono olo 

Vierailija
11/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa. Yleensä käydään lintsillä, ku on niin lähellä. Lisäksi ollaan käyty kaikki Heurekat, SuperParkit ja Rushit läpi. Kaksvitosia ollaan ja ei oo lapsia.

12/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kävimme Linnanmäellä ja parissa muussa huvipuistossa sekä ulkomailla isoissa tivoleissa, joissa oli hurjia laitteita.

Sitten oli parin vuosikymmenen tauko. Kolmekymppisenä kävin ystävieni kanssa Särkänniemessä, ihan aikuisten kesken. Vaikken muutaman liian rajun laitteen jälkeen uskaltanut käydä hurjemmissa laitteissa, tykkäsin todella paljon siitä arjesta poikkeavasta tunnelmasta, joka siellä oli: hattaran tuoksua, mielikuvituksellisen muotoisia laitteita ja niiden outoja ääniä, värikkäitä telttoja ja kojuja, lapsiryhmiä juoksemassa ristiin rastiin, ilmapalloja, hiljaisempia ja syrjäisempiä alueita kuten tukkijoki ympäristöineen ja todella meluisia ja keskeisiä paikkoja kuten tornado yms.

Kotiin palattuamme olin ihan pää pyörällä siitä ärsyketulvasta, mutta tykkäsin todella paljon. Joten kyllä, aikuisena voi olla kivaa huvipuistossa. Seuraavana kesänä menimme uudestaan.

Huvipuistossa näki enemmän erikoisen näköisiä ihmisiä kuin tavallisesti katukuvassa.

Vierailija
13/16 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan huippua aikuisiällä, täydellinen irtiotto arkeen.

Vierailija
14/16 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miljoona kertaa hauskempaa kuin joku ryyppyjuhla.

Vierailija
15/16 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ei aikuisten paikka.

Vierailija
16/16 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mahdollisuus käydä Lintsillä muutama vuosi sitten. Mulla on hirveä korkeanpaikan kammo ja voin myös herkästi pahoin laivassa tai bussimatkalla. Niin arvatkaapa oliko hauskaa?:D Monien laitteiden juttu on noista jompikumpi. Olin vaan kauhuissani siitä, että ollaan liian korkealla tai sitten tuli vaan huono olo. Että se siitä:) Olihan se lapsena hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi