Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette näistä disinformaatiota jakavista persufaneista?

Vierailija
07.08.2018 |

Ovatkohan he ihan omasta halustaan mukana, vai mahtavatkohan saada palkkaa someaktiivisuudestaan? Nytkin palstalla ketju, jonka tarkoituksena on vähätellä Hakkaraisen laittomia tekemisiä. Luulen, että sama porukka (henkilö?)perustaa myös näitä instagram-tilejä, joissa syytellään taattuun disinformaatiotyyliin esim. vaalivilpistä, mutta mitään konkreettista ei kuitenkaan sanota (näitä esim. @politiikka100 ja @presidentinvaalit).

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, ajojahti!!!

Totta helkkarissa se tutkitaan, jos kansanedustaja tekee petoksella rahaa veronmaksajien pussista. 

Niinkuin muutkin petokset ja rötökset. Kansanedustaja ei ole lain yläpuolella, olis sitten mistä puolueesta tahansa.

Vierailija
2/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, ajojahti!!!

Totta helkkarissa se tutkitaan, jos kansanedustaja tekee petoksella rahaa veronmaksajien pussista. 

Niinkuin muutkin petokset ja rötökset. Kansanedustaja ei ole lain yläpuolella, olis sitten mistä puolueesta tahansa.

Niin, totta kai tutkitaan, mutta mä lähinnä herättelisin nyt keskustelua näistä tyypeistä (tästä tyypistä?), jotka täällä (ja ehkä muillakin keskustelupalstoilla, en tiedä) käy tätä samantyylistä keskustelua ja ylläpitää hyvin samantyylisiä tilejä instagramissa (en tiedä, onko muissakin someissa, käytän lähinnä vain instagramia aktiivisesti).  Tyyli on siis se, että jos joku perussuomalainen poliitikko on tehnyt jotain laitonta, avataan sitten ketjuja, joissa vähätellään tapahtumaa ja vääristellään sen kulkua. Noilla sometileillä on myös esitetty hyvin epämääräisiä syytteitä vaalivilpistä (samoja oli täällä vaalien jälkeen) vailla mitään perusteita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan he ihan omasta halustaan mukana, vai mahtavatkohan saada palkkaa someaktiivisuudestaan? Nytkin palstalla ketju, jonka tarkoituksena on vähätellä Hakkaraisen laittomia tekemisiä. Luulen, että sama porukka (henkilö?)perustaa myös näitä instagram-tilejä, joissa syytellään taattuun disinformaatiotyyliin esim. vaalivilpistä, mutta mitään konkreettista ei kuitenkaan sanota (näitä esim. @politiikka100 ja @presidentinvaalit).

Vai että disinformaatio. Onpa siellä teidänkin pirtissä opittu hieno sana!

Vierailija
4/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystätkö sinä aina täällä? Ihan sama mihin aikaan käyn täällä, palstapersu jankuttaja on myös.

Vierailija
5/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tulee mieleen, että sinä kuulut siihen porukkaan (en tiedä, kuuluuko siihen 1 vai 10 ihmistä, vai jotain siltä väliltä), josta kirjoitin. Kuvaan sopisi se, että itse asiasta et ainakaan osaa keskustella.

Ap

Vierailija
6/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivystätkö sinä aina täällä? Ihan sama mihin aikaan käyn täällä, palstapersu jankuttaja on myös.

En, miten niin?

Ap

Vierailija
7/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, ajojahti!!!

Salli mun nauraa.

Vierailija
8/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ulkomaankielillä yritetään olla niin viisaita ja sivistyneitä!

Vierailija
9/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostin kämmenelleni ja olen aikeissa syödä sen.

Vierailija
10/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ulkomaankielillä yritetään olla niin viisaita ja sivistyneitä!

Nyt olisi mahdollisuus puhua itse asiastakin, mutta valitset asian vierestä puhumisen. Juuri tästä ilmiöstä puhun.

Ap

Vierailija
11/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersu voi pahoin ja silloin minä voin hyvin. :) Puolue, jonka johtajana on aina ajan hengen mukainen kansankiihottaja ja jonka äänestäjiä voi kusta linssiin ihan joka v i t u n  vaaleissa ja nämä koko- ja puolikriminaalit esiintyvät vielä politiikan asiantuntijoina. :)

Vierailija
12/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ylläpito, tajusin itse kun poistot keskusteluissa ( en vuoteen edes täällä yrittänyt ), suosivat itseään ja peukkuja kymmenittäin omille kommenteille ja pariakymmentä sivua Saara Aalto mollausketjuun samaa spämmiä.

Vierailija
13/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä ketju ei kauaa täällä vanhene.

Vierailija
14/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus pilkkaa persuloisia, keskusta pilkkaa persuloisia, demarit pilkkaa persuloisia, koko Suomen kansa pilkkaa persuloisia. Palstapersua itkettää Timo Soinin pilkka.

Vierailija
15/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti noita on useampia. Osalla ei ole kunnollista kirjoitus- eikä argumentointitaitoa. Haukkuvat kaikki, jotka eivät satu olemaan asioista samaa mieltä. Mennään henkilökohtaisuuksiin. Esitettyihin kysymyksiin ei saa kunnollista vastausta, niihin vastataan vain vastakysymyksellä, tai puhutaan asian vierestä. Kysyjä todennäköisesti haukutaan. Aggressiivista ja lapsellista porukkaa.

Vierailija
16/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä palkallisia trolleja että niitä ’hyödyllisiä idiootteja’ jotka uskovat tuohon äärioikeiston soopaan täällä minusta on. Selvästi huomaa tiettyjen maailman tapahtumien ympärillä olevien kommenttien tyylistä, että Internet research agency on antanut tietyt reagointiohjeet. Ja jotkut sitten lähtevät siihen mukaan. Persut eivät tajua, että moni heidän täällä kirjoittamansa juttu lähinnä aiheuttaa vastareaktioita.

Vierailija
17/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus pilkkaa persuloisia, keskusta pilkkaa persuloisia, demarit pilkkaa persuloisia, koko Suomen kansa pilkkaa persuloisia. Palstapersua itkettää Timo Soinin pilkka.

Hallis-fanien irtiotto järjestä, nyt sitten ollaan ahneen, pipään armoilla, tajuamatta sitä.

Vierailija
18/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tämä ketju ei kauaa täällä vanhene.

Kyllä vanhenee koska persujankuttaja on ylläpidon suojeluksessa ja saa psykoosejaan levitellä pitkin palstaa päivät pitkät.

Vierailija
19/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity aiheeseen, haluan vain ihmetellä erästä tuoretta uutisaihetta: miten joku voi olla niin tyhmä, naiivi tai ras1st1nen, että kuvittelee mm. Iraq issa olevan "pelkkää kuolemaa, villikoiria, aavikkoa"...

Hemmetti, siellä on palatseja, ostoskeskuksia, miljoonia tavallisia ihmisiä elämässä olosuhteisiin nähden tavallista elämää...

Vierailija
20/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka Suomessa on nyt tullut siihen pisteeseen että moni taho on sortunut kyseenalaisiin vaikuttamisen keinoihin. En nyt viitsi mainita puolueita koska niin moni huligaani ”tunnustaa väriä”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi