Kuinka monta uutta Tove Jansson erikoismuumimukia aiot ostaa
Rajoitettu erä 29.9 e kappale. Enintään 6 per asiakas. Riittääkö tuo vai pitäisikö oöla edim 10 per asiakas?
Kommentit (23)
Jyväskylässä niitä ei myydä. Miksi? Miksi vain Helsingissä? En viitsi Helsinkiin asti lähteä Muumimukin takia.
En ole hullu, joten en osta tuota mukia.
En yhtäkään. Minulla on kahvikupissa mustavalkoinen kuva jossa kaunis nainen ja komea mies suutelevat kiihkeästi. Mieluummin katson sitä kuin valkoisia fiktiivisen olentoja.
En yhtään, koska ovat varmasti thaimaassa valmistettuja, kuten muutkin muumimukit nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä niitä ei myydä. Miksi? Miksi vain Helsingissä? En viitsi Helsinkiin asti lähteä Muumimukin takia.
Koska muut ovat luuseteita. Itse aion hankkia 20 kuppia. Osan saan sukulaisilta.
En yhtään. Minulla on kyllä muumimukeja, mutta lopetin niiden ostamisen, kun tuotanto siirtyi Thaimaahan ja alettiin tehdä näitä älyttömiä vain hetken myynnissä olevia erikoiseriä, rillimukeja ym.
Sinänsä tuo muki olisi ihan hauska, koska sitä myydään vain mun syntymäpäivänä, mutta pitäköön mukinsa. Niin, ja näköjään sitä ei edes saa Jyväskylästä. En todellakaan lähtisi sitä jonottamaan yhdestäkään kaupasta tai maksamaan ylihintaa jossain nettimyyntipalstalla.
En osta kun niistä tehtiin sukupuolettomia.
Kaikki. Sitten laitan ne riviin aidan päälle ja käyttelen ilmakivääriäni.
1980-luvun lopussa tyttöystäväni omi eron aikana kaikki Muumi-mukit itselleen. Nykyisin olen homo. :(
Ostan 15. Nostan säästössä olevat "vararahani", joita on muutama sata euroa ja syön niukasti loppukuun. Ajattelen että jäpä jotain arvokasta perinnöksi lapsilleni.
Mielestäni se on ruma, mutta 1 ostan ja annan syksyllä syntyvälle veljen-oletetulle-tytölle.
Haluaisin yhden. Tämä muki oli mielestäni todella kaunis. En kuitenkin jaksa lähteä jonottamaan kyynersauvojen kanssa. Kaatuminen ja itsensä loukkaaminen ei ole mukin arvoista.
5 ostan