Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin ymmärtänyt kaiken ihan väärin, tunnen itseni todella tyhmäksi. Taidan olla aika harhainen.

Vierailija
07.08.2018 |

Olin kesälomamatkalla eräässä suurkaupungissa ja majoituin tasokkaassa hotellissa. Hotellin varajohtaja oli usein vuorossa lomani aikana sillä tavalla, että satuimme törmäämään. Juttelimme joka kerta, hän oli todella suloinen ja kohtelias, kyseli paljon kaikenlaista ja otin osan kommunikaatiosta kyllä flirttailuna.

Viimeisen kerran kohdatessamme hän vaikutti jotenkin haikealta ja katsoi eri tavalla. Minun teki mieli sanoa jotain, mutta en sitten tohtinut. Ujo suomalainen kun olen. Lisäksi hän vaikutti ehkä hieman (muutaman vuoden) itseäni nuoremmalta. Jäin kyllä miettimään häntä. No, kuinka ollakaan tajusin kotiin päästyäni, että hotellin kaappiin jäi roikkumaan neule. Lähetin hänelle viestin hukkaamastani vaatteesta, johon ei tullut vastausta. Sitten päätin rohkaistua ja soitin perään. Hän vastasi ja kun esittäydyin, hän oli kuin emme olisi koskaan tavanneetkaan. Viileä, kohtelias mutta etäinen; ”anything else I can do for you madam?” ja sitten puhelu päättyi.

Miten muka voin tulkita näin väärin? Olen ilmeisen harhainen. Ja todella pettynyt! En kuitenkaan ole mikään teinityttö enää, mutta en näköjään osaa edelleenkään yhtään lukea ihmisiä. Nolottaa.

Onkohan kenellekään muulle ikinä käynyt näin totaalista väärinkäsitystä? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business and money.

Vierailija
2/5 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erehdyn joka kerta. Aina kun joku on ystävällinen, kuvittelen että olen ok tyyppi. Lopulta kyse on kuitenkin perus kohteliaasta käytöksestä. Minussa ei ole mitään mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Business and money.

Ymmärrän tämän, mutta silti hänen käytöksensä ei kyllä ollut puhtaan ammattimaista. Meni hämilleen, ujosteli minua jne..

Vierailija
4/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa pian uusi matka. Ehkä hän kosii sitten.

Vierailija
5/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap: tä täysin. Menen aina samaan harhaan kun joku mies on mulle ystävällinen ja kohtelias. En ole juuri koskaan saanut miesten huomiota vaikka ihan ok näköinen nainen olenkin. Sitten kun joskus joku minut huomaakin, ihan vain perus kohteliaasti, silmiin katsoen ja ollen ystävällinen, menen onneton ihastumaan ja kuvittelen että toinenkin on minusta kiinnostunut.