Erikoisin asia mitä sinua on pyydetty tekemään sängyssä?
Kerro mikä on erikoisin asia, mitä petikumppamisi on pyytänyt sinulta
Kommentit (15)
Mies on pyytänyt virstaamaan suuhunsa. Sängyssä! Ilmeisesti ei ois haitannu jos virtsaa nyt ois vähä yliki menny. Ja joo, oli yhden illan juttu, joka päätty pikaiseen kotia pakenemiseen.
Virtsaamaan naisen peräsuoleen anaaliyhdynnän aikana eli penis kovana pepun sisällä.
Toteutin naisen toiveen ja hän sanoi että voisi kokeilla joskus toistekin. Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Virtsaamaan naisen peräsuoleen anaaliyhdynnän aikana eli penis kovana pepun sisällä.
Toteutin naisen toiveen ja hän sanoi että voisi kokeilla joskus toistekin. Mikäs siinä.
Mites heppi kovana kuseminen onnistui?
Mies halusi pissata sisälleni. Yäk. Sanoin ei.
Vierailija kirjoitti:
Mies on pyytänyt virstaamaan suuhunsa. Sängyssä! Ilmeisesti ei ois haitannu jos virtsaa nyt ois vähä yliki menny. Ja joo, oli yhden illan juttu, joka päätty pikaiseen kotia pakenemiseen.
Tuo on kuulemma aika yleistä miehiltä....mutta sängyssä?! Se on jo vähän erikoinen paikka
Laittaan pelkät ohuet sukkahousut jalkaan ja hän sit yritti nusasta sukkisten läpi.. oh dear Lord! 😑
Miten niin pedissä? Hississä, puistossa, pukukopissa, takahuoneessa, Messukeskuksen pressitiloissa jne. Peppukuuliin olin ensin skeptinen, mutta kun ne vetää ulos oikean oon hetkellä, o moninkertaistuu.
Ei tuu mieleen. Persettä nyt kaikki vinkuu mutta siihen hommaan mä en lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites heppi kovana kuseminen onnistui?
Ei kovana kuseminen ole ennenkään ollut mulle ongelma mutta lisähaastetta toi pepun kova puristus peniksen ympärillä, piti oikein keskittyä siihen että onnistui.
Voi vitsit että kiihottas muakin noi pissahommat, varsinki jos pystyis kusemaan kovana jonkun peppuun, niin siinä tulis mällit kusen perässä samaa rataa.
M40
Kerro mummo taas siitä jääkarhusta! Siitä jonka mä olen keksinyt.