Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palauttaa miehen mielenkiinto tälläiseen kotimammaan?

Vierailija
07.08.2018 |

Miehen ura lähti nousukiitoon ja tuntuu että pissiä herahti päähän heti muutama litra.
Ollaan yhdessä päätetty lapset tehdä, joiden kanssa oon nyt viä kotona.
Mies vittuile, kyykyttää, huomauttelee ulkonäöstä.. On kyllästyneen oloinen, ärhentää lapsille, jaksaa jankuttaa rahasta..
Tunnen oloni harmaaksi pikkulinnuksi, joka palvelee perhettä kotona. Mieheltä pyytelen rahaa lasten vaatteisiin..
Mun rahat menee kauppaan, laskuihin, yms.
Olen kuin palvelija omassa kodissani.
Mitään päätöksiä talon, autojen tai minkään muun suhteen en saa tehdä.
Olen ihan loukussa.
Työhön palaan tammikuussa ja huhhei sitä ruljanssia. Kuskaan lapset, hoidan kodin, kaupat.. Kaikki jää taas mulle ja lapset siitä kärsii..
Mies istuu känny kädessä sohvalla ja kun sanon että jos joku pitää tehdä, on se minun näkökulma.
Teen kuulemma vain turhaa kotona.. Siivous, ruoka.. Kaikki on kuulemma sellaista minkä minä olen vain päättänyt että pitää muka tehdä.. Vähän märällä ruudilla ammun kun rupea selittämään että jotain kotonakin pitää tehdä.
Olen ihan tosi kyllästynyt.. Alko maittaa..
Kaikki tuntuu aika turhalta.
Mangun rahaa ja vapaa- ajasta rangaistaan.
Neuvoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lasten kanssa viikoksi pariksi pois. Jos mikään ei muutu, niin tiedät kyllä mitä teet, jos taas mies tajuaa tilanteen, niin puhukaa ja sopikaa. Älä nöyristele ja älä anna sinulle tärkeissä asioissa myöten. Kirjoita paperille kaikki ajatuksesi ja arkiset jutut.

Vierailija
2/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut itsellesi korkean tason ja statuksen jännä miehen. Elämäsi on taloudellisesti turvattua, mutta en tule koskaan olemaan onnellinen. Ei susta tosin olisi köyhän miehen kanssa olemaan vaikka olisitte soulmatet. Mitähän ne muut ihmiset ajattelisi? Niimpä. Menee ''maine''.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja Rohkeat Suomi kirjoitti:

Olet saanut itsellesi korkean tason ja statuksen jännä miehen. Elämäsi on taloudellisesti turvattua, mutta en tule koskaan olemaan onnellinen. Ei susta tosin olisi köyhän miehen kanssa olemaan vaikka olisitte soulmatet. Mitähän ne muut ihmiset ajattelisi? Niimpä. Menee ''maine''.

Höpö höpö, joku kiltti mies siellä taas itkee.

Vierailija
4/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja Rohkeat Suomi kirjoitti:

No ei sillä maineella väliä. Löytyisi joku jos löytyisi. Ei sillä väliä.

Kun palaan töihin, tiedän jo ennestään että olen ihan loppukatkipoikkirikki kaikesta työn määrästä. Ja toinen ylenkatso. Ei oo pakko..

Vierailija
5/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde lasten kanssa viikoksi pariksi pois. Jos mikään ei muutu, niin tiedät kyllä mitä teet, jos taas mies tajuaa tilanteen, niin puhukaa ja sopikaa. Älä nöyristele ja älä anna sinulle tärkeissä asioissa myöten. Kirjoita paperille kaikki ajatuksesi ja arkiset jutut.

Juu!!! Olen kirjoittanut viestejä, koittanut keskustella.. Vastaus, olet ihan vi%un hakoteillä, ei oo näin, olet typerä, teet ongelmia tyhjästä.. Sitten kun taas siivoan keittiötä kun muut makaa, tuntuu että niinpä.

Kun laitan ruoan niin että mies saa syötyä kun tulee, mietin että niinpä. Kun siivoan taloa lasten jäljiltä, mietin että niinpä.

Olen kuulemma turhasta valittava ja keksin itselleni hommaa kotona.

Mies kun jää lasten kanssa, menettää hermonsa heti.

Eilen laitoin ruoan, siivosin.. Kaikki ihan vimpan päälle jotta kehtasin lähteä hakemaan lapsille vaatetta.. Pummin mieheltä rahaa.. "Riittääkö satanen?"

Joo, ruokakauppa ja lasten vaatteet, tottakai.

Kotona kysyy mikset itselle mitään hanki ikinä!!

Vierailija
6/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa. Treenasin muutamassa kuukaudessa itseni kuntoon. Löytyi nuorempi rakastaja jne. Yhtäkkiä miestä alkoikin kiinnostaa. Hetkeksi. Ei kuitenkaan tullut sille tasolle terapioista, keskusteluista, treffeistä yms. huolimatta, että oltaisiin päästy siihen yhdessä tekemisen meninkiin, vaan homma jatkui kuin hänen uraa ja tekemisiä palvellen (vaikka itsekin siirryin jo tässä vaiheessa töihin).

Erosin, nyt lapset jo ohi pikkulapsivaiheesta. Mukavaa rentoa elämää, ilman paasattavvaa miestä ja kylmänkiskoista kotia. Rahat jakaantuu lasten osalta tasan ja pystyy ostelemaan itselleenkin jotain. Aiemmin kun miekkonen vaan osteli itselleen kauluspaitaa kauluspaidan perään. Lapsilla asiat hyvin, lämmin koti. Vapaahetkille löytyy muutama hyvä rakastaja.

Mutta joo, panosta itseesi ja hanki hyvä olo ensin itsei kautta. Kerro miekkoselle, että uralla hankitut meriitit ei sua sytytä, vaan lämpö ja läheisyys, perheen ja parisuhteen huomioiminen. Jos ei ukko perusasioita tajua, niin eipä tuolle kauheasti mitään voi.

Vierailija
7/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi kuulostaa melkein kuin omasta elämästäni. Olen päättänyt, että jos mikään ei kohta muutu niin nostan kytkintä. Miksi tuhlaisin elämän tollaiseen mieheen, joka ei arvosta, välitä eikä rakasta.

Vierailija
8/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä miehesi. Jos vaan mahdollista osta kivaa päälle pantavaa, hiukset ja meikki kuntoon.

Laita hyvää ruokaa illalla viinin kera. Jutelkaa mista kenkä puristaa.

Vierailija
9/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä äijä. Onkohan jo toinen nainen?

Miten voi muuttua tuollaiseksi pelkästään nousujohteisen uran takia?

Oma mieheni on pysynyt ihan samanlaisena nykyisestä korkeasta asemastaan huolimatta. 

Vierailija
10/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voisi auttaa tilapäinen asumusero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän