Mä vihaan mun isää.
Ostaa juttuja mikä on hänen mielestä kiva mutta mitä mä vihaan. Ostaa semmosia kalliita juttuja mutta synkkiä. Ei tajua hajua. vihaan häntä yli kaiken. Ei tykkää jutuista mistä mä tykkään. Urghhhhh
Kommentit (14)
Ilmeisesti hevifaija joka liikkuu synkän mustassa nahkatakissa kesähelteilläkin hienhajusta piittaamatta. Eikä osaa suhtautua herkkään runopoikaansa.
Tilanne voisi olla ihan hallussa, mutta se vastakkainasettelu ja kirjoitusten lukeminen täältä saa ihmisessä aikaan tosi kovia raivon puuskia varsinkin jos on muutenkin ollut jo vähän huono päivä tai sisällä viettänyt koko päivän. Olisi parempi jos asiaa ei täällä käsiteltäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne voisi olla ihan hallussa, mutta se vastakkainasettelu ja kirjoitusten lukeminen täältä saa ihmisessä aikaan tosi kovia raivon puuskia varsinkin jos on muutenkin ollut jo vähän huono päivä tai sisällä viettänyt koko päivän. Olisi parempi jos asiaa ei täällä käsiteltäisi.
Isäkö siellä jupisee?
Minäkin vihaan omaa isääni!
- Anna, 35 vuotta
Vierailija kirjoitti:
- Anna, 35 vuotta
Minäkin vihaan sinun isääsi!
- Pertsa, 64 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Anna, 35 vuotta
- Pertsa, 64 vuotta
Ymmärrän täysin, siinä on niin ilkeä ukko. Kiusasi varmaan sinuakin?
- Anna, 35 vuotta
Anna, Anna, Anna, onpa siinä työtöllä kiva nimi.
Veksi 68v
12-vuotiaan kuuluukin vihata vanhempiaan ja paiskoa ovia ja huudattaa musiikkia ja olla tympeä, jos jotain kysytään. Olotila helpottuu n. 10 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Anna, 35 vuotta
- Pertsa, 64 vuotta
Ymmärrän täysin, siinä on niin ilkeä ukko. Kiusasi varmaan sinuakin?
- Anna, 35 vuotta
Se haisi pahalle ja paskansi mun pihalle.
- Pertsa, 64 vuotta
Nykysellään meno on mennyt jo vähän liian herkäksi, kun asioita tulkitaan jo ihan pienistäkin "virheistä" suuntaan jos toiseen.
Tosi nopeesti vaan aletaan ehdottaa isän kanssa ajamista yhdessä. Mun mielestä ensin pitäis katsoa ihan rauhassa mitä hommasta tulee vai tuleeko mitään. Asiaa tarvitse niin mustavalkoisina ottaa, kai sitä tekemistä kaikille löytyy. Mutta ei noin nopeasti pitäisi edetä asioissa. Tilanne on kuitenkin lisäksi se, että sitä velkaa on ja sitä pitäisi lyhentää samalla kun maksaa monelle eri kuljettajalle palkkaa.
Hienosti puit ajatuksesi sanoiksi.