Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää hyvä mies?

Vierailija
07.08.2018 |

Mistä voi löytää hyvän miehen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtöntä "miestä" ei huoli muuta kuin työtön alkoon päin kallellaan oleva naikkonen. Älä huijaa itseäsi.

Mutta kun olen raitis, hyväntahtoinen, rehellinen ja lapsirakas. Mikään ei koskaan kelpaa. :(

jep..ja mä oon Intian prinssi.

Sit oot pervo joka on kiinnostunut lapsista. Miksi olet työtön, kerros.

Rumakin vielä? Sekään ei haittaa, jos jutut/älykkyys kompensoi rumuutta

En halua kirjoittaa koko elämänhistoriaani julkisesti. Ehdin kuitenkin olemaan työelämässä hyvän aikaa ennen työttömyyttä.

Vierailija
22/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomas sotilaas siul on sellane.

- Antti Rokka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo hyvä tarkoittaa sinulle, pitäiskö laskea vaatimustasoa?

Vierailija
24/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs siul hyvä mies, mis sie sellast tarviit! Ikä 40+, lapsia, töissä, ei rikas, vaan ei köyhäkään. Kunnossa ei moittimista ja komeaksi sanottu eli liikkuu muutenkin kuin sohvan tai pleikan/tv:n väliä. Patikoinnista puntisaliin ja vähän siltä väliltä. Itseasiassa ei pleikkaa koskaan ollutkaan ja tällä hetkellä vain toimiva työtietokone. Monelle olisi kelvannut, vaan harvoin mukaan lähtenyt. Sanavalmis, joten pystyy keskustelemaan kaikenlaisista asioista. Ja silloin, kun kiihkoa tarvitaan, sitä riittää. Kovia joskus kokenut ja pari arpeakin sieluun tullut, mutta suhteellisen tervesydäminen tapaus. Matkustaminen on silloin tällöin kivaa ja festarit tms. myös. Ei niin väliä. Viihtyy myös kotona tai oikeastaan aika lailla kaikkialla kuten vaikkapa ihan pienellä kävelyllä. Monia asioita voi ainakin kerran kokeilla. Alaks olee ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan