Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oboy kaakaon juojat: laitatko ensin kaakaota ja sitten maitoa vai ensin maitoa ja sitten kaakaota?

Vierailija
07.08.2018 |

Perustele

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaakao sitten kuuma vesi.

Oboyllä toimii erinomaisesti

😋

Vierailija
22/25 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ensiksi maito, sitten jauhe. Oli kiva katsoa, kun kaakaojauhe "tippuilee" pohjalle. Kun suurin osa jauheesta oli valunut, kastoin lusikan maitoon ja lusikoin pinnalta loppu jämät. :D

Minulla oli myös outo rituaali juoda kaakao suhteeseen 1/4 (Eli maitoa todella vähän jäljellä), ja sitten lisätä kaakaojauhetta ja sekoittaa niin kauan, kunnes litkusta tuli tummanruskeaa "töhnää". Tunsin itseäni Masterchefiksi, kun sellaista osasin itselleni valmistaa! Sitä tykkäsin syödä, vaikka maha meni vähän kipeeks. cx

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ensin maito ja sitten jauhe. Jos lämmität mikrossa niin lämmitä siellä pelkkä maito ja sitten vasta lisäät jauheen.

Vierailija
24/25 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensin maito mikroon ja sitten sekaan kaakaojauhe

Näin minäkin.

Ne kerta-annospussit sisältävät jo maitojauhetta (? vissiin) koska niihin lisätään vesi. Niitä mulla on mukana retkillä ja vaelluksilla, jonne ei maitoa kannetan mukaan.

Vierailija
25/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin elämän ja kuoleman juttu, meillä lapset laittaa maito - kaakao ja se on kuulemma ainoa oikea tapa, sitä ei voi juoda, jos on tehty toisinpäin. Ikävä oli heille kertoa, että ovat mun tekemänä sen reilu 15v juoneet sen toisinpäin tehtynä. Oli kuulemma suurin kriisi ikinä ja lapsuuden viatomuuden loppu, ikinä ei voi enää luottaa äitiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä