En uskaltanut lähteä moottoriveneen kyytiin
Olen siis arkajalka..
Vierailu tuttavien mökillä meni sanaharkkaan.En uskaltanut lähteä avonaisen moottoriveneen kyytiin,koska minulle ei ollut pelastusliiviä.Kaikki meni hyvin siihen asti,kunnes tuttavat päättivät että lähdetään veneellä jonnekkin toiselle mökille. Tuttava pariskunta ja Mieheni oli kovasti menossa,mutta minun arkuuteni ei antanut periksi. Sanoin että voin harkita asiaa,jos saan liivit päälleni.! Liivejä ei kuitenkaan tuntunut olevan.! Kieltäydyin lähtemää mukaan,ja sain kuulla kaikki hullu akka jutut yms.haukut.
Olen kyllä uimataitoinen,mutta jotenkin vain pelkään että jotain sattuu.!
Ties miten kännissä olisivat tulleet takaisin.?
Nyt olen se hullu akka,joka ei koskaan lähde mihinkään eikä tuon kanssa tule mistään mitään.
Olisitko itse lähtenyt.?
Kommentit (45)
Soutuveneellä tyynellä säällä olisin varmaan lähtenyt, jos oltais suhteellisen lähellä oltu. Moottoriveneellä pitää aina olla liivit. Ja vähintään sen moottorinkäyttäjän myös selvin päin .
Itse avoveneen omistajana haluaisin pitää huolen siitä, että veneeseeni tulee kyytiin vain sen verran ihmisiä, kuin on liivejäkin. Johan lakikin sen sanoo, ja poliisit jos pysäyttävät. Ylimääräisille "kyytiin tunkijoille" olen sitten vain ilmoittanut, että omalla vastuulla, koska liivejä ei ole, ja sakkoja en aio maksaa siitä hyvästä, koska tarjouduin ajamaan useamman reissun, jotta kaikilla olisi liivit varattu. Yleensä kyytiin tulijat eivät ole noin valveutuneita kuin sinä. Mutta mielestäni et ole hullu akka, sitä ei ikinä tiedä mitä käy.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, kun ei ole nähnyt tilannetta.
Yleensä heittäydyn tilanteisiin ja motto on: elämä on tehty elettäväksi.
Jos on "arkajalka" koko elämänsä, niin mitään ei oikein koe ja näe. En täysin ymmärrä, mikä nyt moottoriveneessä olisi kovin vaarallista?
Kai tulit autolla sinne? Tilastollisesti huomattavasti vaarallisempaa. Venellä harvoin törmää toiseen kuskiin :D
Kyllä elämään mahtuu aika paljon venereissuja, jotka on mahdollista tehdä pelastusliivit päällä. Eli ei ap minusta tuon perusteella mistään paitsi jäänyt.
Et ole ap arkajalka vaan muut ovat ääliöitä!
Tuo ei aivan pidä paikkaansa. Liivitkään eivät aina pelasta.