Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstalla enää yhtään työtöntä?

Vierailija
06.08.2018 |

Itsekin sain töitä ja hyvin menee. Kuulun siihen porukkaan joka on huonokuntoinen sekä lihava ja kaljakin maistuu, mutta niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt kuudetta vuotta työttömänä työnhakijana. Koulutuksena tietojenkäsittelytieteen FM, erikoisosaamisena data-analyysi ja takaisinmallinnus.

Vierailija
2/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut vakityössä. Ikää 39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, minä esimerkiksi.

Vierailija
4/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sain töitä ja hyvin menee. Kuulun siihen porukkaan joka on huonokuntoinen sekä lihava ja kaljakin maistuu, mutta niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.

Minä olen hyväkuntoinen, en pidä kaljasta, eikä painoakaan ole lihavaksi asti. Siksikö en saa töitä?

Vierailija
5/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain töitä, huoltotöitä. Vähän väsyttää välillä, mutta ekan palkan jälkeen tuli hyvä fiilis.

Vierailija
6/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyväkuntoinen, en pidä kaljasta, eikä painoakaan ole lihavaksi asti. Siksikö en saa töitä?

Oiskohan peilissä syy?

Vierailija
7/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tapoin itseni kun arvottomudestani muistutettiin jatkuvasti. Sitten synnyin uudelleen korkeampaan kastiin työlliseksi.

Vierailija
8/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia piffiläisiä erikeepperin käyttäjiä kyllä tiedän.

Vierailija
9/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.

Mitä se poppoo ihan konkreettisesti teki hyväksesi? Laittoivatko puolestasi hakemuksen ja CV:n? Soittivatko kotiin ja kutsuivat hommiin?

Vierailija
10/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan peilissä syy?

Ei, kyllä se on ihan ehjä ja puhdas. Höh :o

Vierailija
11/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin juuri työttömäksi. Näin keski-ikäisenä en usko enää saavani töitä.

Vierailija
12/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, kaikki täällä olijat on vaativissa asiantuntija-hommissa. 

Vierailija
13/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan peilissä syy?

Ei, kyllä se on ihan ehjä ja puhdas. Höh :o

Mitäs opiskelit peilikauppiaaksi. Ei sillä alalla enää työllisty kun ihmiset peilaa itseään vaan älypuhelimien kameroilla.

Vierailija
14/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta. Kohta pääset takaisin 9 eurolla.

Vierailija
15/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v.nainen, paino 178kg. Sain Lindströmin ansiosta loistavan, vakituisen työpaikan, it-alalta, pelkästään tsemppaamalla itseni hakemaan töitä. Koulutukseni on peruskoulu sekä K-marketin kassan kesätyöt, vuonna 1979 ja 1981. Nyt tienaan 5600/kk. Äänestäkää jaria! Hän on pelastus! Jaria äänestämällä ,elämäsi muuttui! Ääni Jarille!

Vierailija
16/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen akateeminen pätkätyöläinen, eli työttömyyskuukausia on vuodessa useita. Työtilanteeni ei ole millään tavalla parantunut, vaikka nousukautta hehkutetaan päivittäin joka tuutista..

Vierailija
17/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.

Mitä se poppoo ihan konkreettisesti teki hyväksesi? Laittoivatko puolestasi hakemuksen ja CV:n? Soittivatko kotiin ja kutsuivat hommiin?

Sai minut uskomaan itseeni. Se auttoi ja sain töitä.

Vierailija
18/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut työssä juhannukselta asti, hyvästi yö-unet. Rahaa tosin on kiva saaha, työttömän arki ilman tuloja oli raakaa. Ja tää ei liity kikyloikkaan, vaan siihen, etten enää ollukkaa liian vanha, ja pääsin jopa työhaastatteluun. Nyt jo valmistelemassa siirtymistä uuteen työhön. Ei liity Zipilän vatulointiin ja rosvopolitiikkaan mitenkään. Juha kuulus vankilaa.

Vierailija
19/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta. Kohta pääset takaisin 9 eurolla.

Epäilen vahvasti tätä. Edellisen vuosia kestäneen työttömyyden aikana ei myöskään käynyt näin.

Vierailija
20/30 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v.nainen, paino 178kg. Sain Lindströmin ansiosta loistavan, vakituisen työpaikan, it-alalta, pelkästään tsemppaamalla itseni hakemaan töitä. Koulutukseni on peruskoulu sekä K-marketin kassan kesätyöt, vuonna 1979 ja 1981. Nyt tienaan 5600/kk. Äänestäkää jaria! Hän on pelastus! Jaria äänestämällä ,elämäsi muuttui! Ääni Jarille!

Onnittelut!