Onko palstalla enää yhtään työtöntä?
Itsekin sain töitä ja hyvin menee. Kuulun siihen porukkaan joka on huonokuntoinen sekä lihava ja kaljakin maistuu, mutta niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.
Kommentit (30)
En ole koskaan ollut vakityössä. Ikää 39.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin sain töitä ja hyvin menee. Kuulun siihen porukkaan joka on huonokuntoinen sekä lihava ja kaljakin maistuu, mutta niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.
Minä olen hyväkuntoinen, en pidä kaljasta, eikä painoakaan ole lihavaksi asti. Siksikö en saa töitä?
Minäkin sain töitä, huoltotöitä. Vähän väsyttää välillä, mutta ekan palkan jälkeen tuli hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyväkuntoinen, en pidä kaljasta, eikä painoakaan ole lihavaksi asti. Siksikö en saa töitä?
Oiskohan peilissä syy?
Ei ole. Tapoin itseni kun arvottomudestani muistutettiin jatkuvasti. Sitten synnyin uudelleen korkeampaan kastiin työlliseksi.
Muutamia piffiläisiä erikeepperin käyttäjiä kyllä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.
Mitä se poppoo ihan konkreettisesti teki hyväksesi? Laittoivatko puolestasi hakemuksen ja CV:n? Soittivatko kotiin ja kutsuivat hommiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan peilissä syy?
Ei, kyllä se on ihan ehjä ja puhdas. Höh :o
Itse jäin juuri työttömäksi. Näin keski-ikäisenä en usko enää saavani töitä.
ei ole, kaikki täällä olijat on vaativissa asiantuntija-hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan peilissä syy?
Ei, kyllä se on ihan ehjä ja puhdas. Höh :o
Mitäs opiskelit peilikauppiaaksi. Ei sillä alalla enää työllisty kun ihmiset peilaa itseään vaan älypuhelimien kameroilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta. Kohta pääset takaisin 9 eurolla.
Olen 56v.nainen, paino 178kg. Sain Lindströmin ansiosta loistavan, vakituisen työpaikan, it-alalta, pelkästään tsemppaamalla itseni hakemaan töitä. Koulutukseni on peruskoulu sekä K-marketin kassan kesätyöt, vuonna 1979 ja 1981. Nyt tienaan 5600/kk. Äänestäkää jaria! Hän on pelastus! Jaria äänestämällä ,elämäsi muuttui! Ääni Jarille!
Minä olen akateeminen pätkätyöläinen, eli työttömyyskuukausia on vuodessa useita. Työtilanteeni ei ole millään tavalla parantunut, vaikka nousukautta hehkutetaan päivittäin joka tuutista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin vain Sipilän poppoo sai mullekin hommattua töitä. Kiitos hallitus.
Mitä se poppoo ihan konkreettisesti teki hyväksesi? Laittoivatko puolestasi hakemuksen ja CV:n? Soittivatko kotiin ja kutsuivat hommiin?
Sai minut uskomaan itseeni. Se auttoi ja sain töitä.
Oon ollut työssä juhannukselta asti, hyvästi yö-unet. Rahaa tosin on kiva saaha, työttömän arki ilman tuloja oli raakaa. Ja tää ei liity kikyloikkaan, vaan siihen, etten enää ollukkaa liian vanha, ja pääsin jopa työhaastatteluun. Nyt jo valmistelemassa siirtymistä uuteen työhön. Ei liity Zipilän vatulointiin ja rosvopolitiikkaan mitenkään. Juha kuulus vankilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta. Kohta pääset takaisin 9 eurolla.
Epäilen vahvasti tätä. Edellisen vuosia kestäneen työttömyyden aikana ei myöskään käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 56v.nainen, paino 178kg. Sain Lindströmin ansiosta loistavan, vakituisen työpaikan, it-alalta, pelkästään tsemppaamalla itseni hakemaan töitä. Koulutukseni on peruskoulu sekä K-marketin kassan kesätyöt, vuonna 1979 ja 1981. Nyt tienaan 5600/kk. Äänestäkää jaria! Hän on pelastus! Jaria äänestämällä ,elämäsi muuttui! Ääni Jarille!
Onnittelut!
Minä olen nyt kuudetta vuotta työttömänä työnhakijana. Koulutuksena tietojenkäsittelytieteen FM, erikoisosaamisena data-analyysi ja takaisinmallinnus.