Epäeettisintä, mitä olet työssä tehnyt?
Mikä on sellaista, mitä sinun ei olisi pitänyt työssäsi tehdä mutta teit kuitenkin? Avaudutaan nimettöminä.
Moralisoijat älkööt sitten tyrehdyttäkö tätä ketjua rähjäämällä ja haukkumalla, kiitos.
Itse voin aloittaa kertomalla kaveristani ensin. Kaverini oli siivoojana, ja käytti vessassa käyttämäänsä liinaa keittiössä asioihin, joita paikan työntekijät koskevat ruokaa valmistaessaan/syödessään. Oli niin kyllästynyt.
Kommentit (49)
Olen antanut yläasteella armovitosia muutamille oppilaille oppiaineestani, olen siis opettaja. Ovat päässeet seuraavalle vuosiluokalle tai amikseen pois kärsimästä.
Katsellut vieressä olutta siemaillen kun työmatkalla Aasiassa työkaverit ostivat nuoria tyttöjä. Kukaan ei kysellyt ikää.
(Tämä oli se kaunisteltu versio jonka kehtaan kertoa.)
Olen myynyt plastiikkakirurgia toimenpiteitä ihmisille, vaikka olen tiennyt ettei leikkaus luvat ole kunnossa ja että kaksi ihmistä meinannut kuolla leikkauksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut yläasteella armovitosia muutamille oppilaille oppiaineestani, olen siis opettaja. Ovat päässeet seuraavalle vuosiluokalle tai amikseen pois kärsimästä.
Ei tämä ole epäeettistä.
Voi olla jopa tosi eettistä. Riippuu nyt tietenkin siitä miksi teit näin.
Jos olet halunnut auttaa nuoria, niin eettistä. Jos olet vain itse halunnut päästä helpolla, niin lipsahtaa epäeettisyyden puolelle mahdollisest.
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt plastiikkakirurgia toimenpiteitä ihmisille, vaikka olen tiennyt ettei leikkaus luvat ole kunnossa ja että kaksi ihmistä meinannut kuolla leikkauksen aikana.
Tiina Jylhäkin osallistuu keskusteluun.
Kiva, että julkkiksetkin täällä :)
Vierailija kirjoitti:
Katsellut vieressä olutta siemaillen kun työmatkalla Aasiassa työkaverit ostivat nuoria tyttöjä. Kukaan ei kysellyt ikää.
(Tämä oli se kaunisteltu versio jonka kehtaan kertoa.)
Myynti-inssit. Vienti vetää (pedareita) Aasian duuneihin.
ulkoistanut duunikavereitten työt.
Jouduin myymään "ohi kassan" eli pimeetä rahaa pomolle, pomon käskystä.
En ollut kauaa tuolla ja parin vuoden päästä tein nimettömän ilmiannon verottajalle tuosta firmasta.
Vitutti tuollainen verokusetus