Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(piilo)Karsastus alkoholinkäytön jälkeen seuraavana päivänä

Vierailija
06.08.2018 |

Toinen silmä näkee hämärämmin alkoholinkäytön jälkeen seuraavana päivänä, tietääkö joku mistä voisi johtua? Tuntuu kuin se silmä olisi laiskempi, kun se ei tarkenna niin hyvin kauemmaksi, mutta lähelle näkee hyvin. Näkö korjaantuu sen päivän aikana normaaliksi. Jokusen kerran tämä tullut, harvoin tulee edes paljon juotua. Lievää hajataittoa on silmissä ja miinuslasit käytössä. Onko kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otikon apua kaivataan tässä asiassa?  :)

Vierailija
2/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

optikon siis? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menisi optikolle, vaan suoraan silmälääkärille kunnollisiin tutkimuksiin. 

Vierailija
5/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi voi kait heikentää silmän lihaksia. Krapulassa ainakin mulla lihakset tuntuu ylipäänsä heikommilta kuin tavallisesti, joten olen ajatellut näön heikentymisen johtuvan siitä. Vähän noloa, mutta mulla on kausia, jolloin juon aika rankasti. Tuolloin mullakin on näköongelmia jossain vaiheessa.

(Joo, yritän lopettaa alkoholinkäyttöä.)

Vierailija
6/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo paljon. Silmänpohjat kuvattu, siellä kaikki ok. Pitänee selvitellä lisää, luulen että voi liittyä piilokarsastukseen tai siihen että silmän lievä hajataitto pahenee alkoholista. Ajattelin lähinnä jos jollakin olisi kokemusta samasta asiasta, jotain googlaamallakin löysin. Inhottava vaiva kuitenkin. -ap

Vierailija
7/7 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.